نسخه فیس لیفت و به روز شده جیلی جی سی 6 به تازگی در ایران عرضه شده است و شرکت خودروسازان بم به عنوان نماینده رسمی جیلی در ایران قیمت مناسب و امکانات رفاهی خوبی را برای خریداران خودروهای جیلی و با شرایط استثنایی قرار داده است. فروش اقساطی جیلی جی سی 6 فیس لیفت در حال حاضر در سپندخودرو امکان پذیر شده است.

مشخصات ظاهری جیلی جی سی 6

جیلی جی سی 6 جزو خودروهای سدان محسوب می شود، که با توجه به فاصله محوری ۲۵۰۲ میلی متری می توان متوجه شد که آنچنان ابعاد بزرگی ندارد. ولی با توجه به سلیقه چینی ها، فضای کابین خودرو به نسبت سایر رقبا جادارتر طراحی شده است. این خودرو با نام SC6 در سال ۲۰۱۲ به بازار چین و صادراتی آن معرفی شده است و تا امروز توانسته در لیست پرفروش ترین خودروهای چین قرار داشته باشد. جیلی جی سی 6 که در بازار چین به کینگ کنگ یا جیلی MK هم معروف است، در مِی ۲۰۱۶ توانسته بیش از 5 هزار دستگاه برای کارخانه جیلی فروش داشته باشد. معرفی جیلی جی سی 6 پلتفرم جیلی GC6 اکسلنت نسبت به گذشته تغییری نداشته است و همین موضوع کمی فرم کلی ماشین را کمی قدیمی تر از آنچه که هست نشان می دهد. اما طراحی چراغ های جلو و عقب و رینگ و سپر جلو و عقب جیلی GC6 اکسلنت جوان پسند هستند و طراحی را از یکنواختی و حالت محافظه کارانه خارج کرده است. اگر از نمای جانبی به جیلی جی سی 6 بنگرید به شباهت اش به تندر 90 پی خواهید برد. با تیز بینی دقیق تر می توان فهمید پلتفرم جیلی جی سی6 با پلتفرم B30 شرکت رنو یکی است و در نمای جلو و عقب خودرو و کابین دچار تغیرات اساسی شده است. بزرگ ترین تغییر در مورد جیلی جی سی 6 اکسلنت در داخل کابین رخ داده که طراحی کاملا نسبت به مدل قبلی متحول شده است و حالا جیلی GC6 در داخل کابین بک ماشین مدرن و با المان های لوکس میباشد که در آن سعی شده ارگونومی و راحتی سرنشینان وضعیت مناسبی داشته باشد . تریم داخلی دو رنگ به همراه روکش چرمی صندلی ها ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سیستم مالتی مدیا کامل از جمله امکانات جیلی GC6 هستند. حال کمپانی جیلی چین، فیس لیفتی را برای GC6 معرفی کرده است و در برخی کشورها معرفی آن آغاز شده است. این خودرو برنامه تولید انبوه را دنبال می کند و در بخش هایی از ظاهر و کابین تغییر کرده است. تغییر اساسی در بخش طراحی جلوی خودرو است و آن ظاهر قبلی را به مراتب جذاب تر کرده است. همچنین طراحی داخلی تا حدی متفاوت بوده و از رنگ های جدیدی برای دیزاین داخلی آن استفاده شده است. همچنین بخش طراحی داشبورد با تغییرات جزئی همراه شده و سیستم تصویری خودرو ارتقا پیدا کرده است. همچنین سیستم تهویه اتوماتیک به جیلی جی سی 6 نیوفیس نیز اضافه شده است. احتمال داده می شود با معرفی رسمی این خودرو، شرکت خودروسازان بم به عنوان نماینده رسمی و انحصاری جیلی چین، جیلی جی سی 6 جدید را به بازار ایران عرضه کند. با ارائه این ظاهر و امکانات جدید، می توان پیش بینی کرد که رقابت این خودروی چینی بخاطر امکانات و ظاهر بهتر نسبت به تندر۹۰ اتوماتیک بیشتر احساس شود. جیلی جی سی 6 فیس لیفت جیلی جی سی 6 نیوفیس از ظاهر تماماً متمایزی در پیشانی خود نسبت به گذشته بهره می‌برد. چراغ‌های قدیمی و تا حدی کدر قدیمی جای خود را به چراغ‌هایی با لنزهایی شفاف و با فرمی جدید در جلو واگذار نموده و اجزای درونی آنها با تعبیه سامانه دی لایت دستخوش تغییرات ساختاری شایان توجهی نسبت به قبل شده اند. در میانه جلوپنجره نیز، شاخص‌ترین رویداد، تعویض آرم قبلی این خودرو که متعلق به انگلون بود با آرم جدید شرکت جیلی است، آرمی که در امگرند EC7 نیز دیده می‌شود. شاید از همین روست است که می‌بینیم جیلی GC6 نیوفیس با پسوند امگرند نیز معرفی می‌شود. سپرهای جلو GC6 اینک فرمی جدید را پذیرا گشته‌اند که در میانه آن یک قطعه نازک نقره‌ای فام توجهات را به خود معطوف می‌کند و در دو گوشه سپر هم چراغ‌های مه شکن به شکل نواری بومرنگ شکل جای گرفته‌اند.

مشخصات فنی جیلی جی سی 6

جیلی GC6 اکسلنت در سینه خود یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری با حجم دقیق 1498 سی سی گنجانده است که قابلیت تولید 105 اسب بخار در موتور 6200 دور در دقیقه و 145 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 4500 دور در دقیقه را دارد و جیلی gc6 اکسلنت میتواند در حدود 13 ثانیه سرعت خود را از حالت سکون به 100 کیلومتر در ساعت برساند و برخی از مناسب مصرف سوخت جیلی GC6 اکسلنت را تا 11 لیتر هم در هر سیکل 100 کیلومتری گزارش کرده اند که در شرایط مختلف این عدد کمتر خواهد شد . نیروی پیشرانه جیلی GC6 اکسلنت توسط یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک که ساخت شرکت JATCO ژاپن است انجام می شود. در حال حاضر در سپندخودرو می توانید از طریق شرایط ویژه فروش اقساطی جیلی جی سی 6 فیس لیفت نسبت به تهیه این خودرو اقدام کنید.
سیلندر و سوپاپ 4 سیلندر 16 سوپاپ
حجم موتور جیلی جی سی 6 1498 سی‌سی
گیربکس 4 دنده اتوماتیک
قدرت موتور 105 اسب بخار
گشتاور جیلی جی سی 6 145 نیوتن متر
فرمان هیدرولیک
نیروی محرکه محور جلو
ترمز جلو دیسکی خنک شونده
ترمز عقب کاسه‌ای
وزن خالص جیلی جی سی 6 1132 کیلوگرم
ابعاد (طول / عرض / ارتفاع) 4.342 متر/ 1.692 متر/ 1.435 متر
چرخ و لاستیک R15/185
ظرفیت مخزن سوخت 45 لیتر
مصرف سوخت ترکیبی 6.1 لیتر در هر 100 کیلومتر