باتوجه‌به نوسانات بالای ارز و افزایش قیمت خودروها (تا بهار ۱۴۰۳)، خرید یک خودرو باکیفیت زیر ۸۰۰ میلیون تومان بسیار دشوار شده است و گزینه‌های محدود موجود نیز از امکانات کاملی برخوردار نیستند. در نتیجه، خرید اقساطی خودرو با پیش پرداخت تا ۸۰۰ میلیون تومان بهترین روش جایگزین خرید یک شاسی‌بلند باکیفیت است. در این مقاله شرایط خرید اقساطی چند مدل خودرو شامل هایما، جک و چانگان بیان شده است. اگر سرمایه کنونی شما برای خرید ماشین زیر ۸۰۰ میلیون تومان است، مطالعه این مقاله به شما توصیه می‌شود.

هایما S7؛ یکی از پرفروش‌ترین شاسی‌بلند شهری بازار ایران

هایما S7 یکی از تولیدات گروه خودروسازی Haima است که از سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد. شرکت ایران‌خودرو هایما را در سال ۱۳۹۴ وارد بازار خودرو ایران کرد. هایما S7 ابعاد ۴۴۹۸ میلی‌متر طول، ۱۸۳۰ میلی‌متر عرض و ۱۷۳۰ میلی‌متر ارتفاع دارد که برای یک شاسی‌بلند شهری جمع‌وجور، مناسب به نظر می‌رسد. طراحی این خودرو ساده است و با اینکه ظاهری مدرن ندارد، از نمای جلویی و جانبی قابل‌قبولی برخوردار است. فضای داخلی خودرو نیز ساده بوده و فقط با استفاده از روکش دورنگ برای درب‌ها و صندلی‌های مدرن تلاش شده تا این سادگی کمتر به چشم بیاید.

از نظر فنی، مدل اولیه هایما اس ۷ مدل ۲۰۱۱ که وارد بازار ایران شد، به پیشرانه تنفس طبیعی ۴ سیلندر با حجم ۲ لیتر مجهز بود. این پیشرانه توان تولید ۱۴۸ اسب بخار و ۱۸۰ نیوتن متر گشتاور را داشت و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن حدود ۱۳ ثانیه بود. قیمت هایما S7 اتوماتیک (خرداد ۱۴۰۳)، ۱ میلیارد و ۶۲۲ میلیون تومان است و در صورت خرید قسطی با پیش‌پرداخت ۵۰ درصدی، امکان خرید شاسی‌بلند تا ۸۰۰ میلیون را خواهید داشت. برای این کار کافی است ثبت نام هایما s7 را در سپند خودرو انجام داده و این خودرو را با اقساط بلندمدت خریداری کنید.

هایما اس ۷؛ از بهترین شاسی بلند تا ۸۰۰ میلیون

چانگان یونی تی؛ یکی از مدرن‌ترین شاسی‌بلندهای بازار

چانگان یونی تی، ابتدا در سال 2017 در قالب مدل مفهومی یویو، در نمایشگاه خودرو پکن معرفی شد. سپس در سال 2020 برای ورود در بازارهای جهانی به خصوص اروپا، به تولید انبوه رسید. Changan UNI-T با طراحی بسیار شیک و اسپرت و مجهز بودن به فناوری‌های مدرن، توانست در بسیاری از کشورهای جهان جایگاه خوبی را از آن خود کند. این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با توان ۱۷۷ اسب بخار بهره می‌برد. گیربکس آن ۷سرعته دوکلاچه بوده و نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. چانگان یونی تیپ ۲ با ابعاد ۴۵۱۵ میلی‌متر طول، ۱۸۷۰ میلی‌متر عرض و ۱۵۶۵ میلی‌متر ارتفاع ساخته شده و وزن آن حدود ۱۴۵۰ کیلوگرم است. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سیستم تعلیق مک‌فرسون در جلو و مولتی لینک در عقب اشاره کرد که در بهبود کیفیت رانندگی موثر است.

Changan یونیتی به امکاناتی نظیر نمایشگر لمسی بزرگ، سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته و طراحی داخلی مدرن مجهز شده است. مصرف سوخت آن نیز به‌صورت ترکیبی حدود ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. خرید نقدی چانگان uni-t تیپ ۲ با ۱,۶۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان در خرداد ۱۴۰۳ امکان‌پذیر است و با پرداخت نصف این مبلغ می‌توانید این خودرو را در طرح فروش اقساطی چانگان یونی تی خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با سپند خودرو تماس بگیرید.

چانگان uni-t؛ بهترین شاسی بلند تا ۸۰۰ میلیون مجهز به گیربکس ۷سرعته دوکلاچه

جک S5؛ یکی از محبوب‌ترین خودروهای چینی موجود در ایران

جک S5 اتوماتیک یک خودروی شاسی‌بلند کامپکت است که توسط شرکت چینی جک موتورز تولید می‌شود. این خودرو به پیشرانه ۲ لیتری توربو‌شارژ ۴ سیلندر مجهز است که توانایی تولید ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. سیستم انتقال قدرت آن از یک گیربکس ۶سرعته اتوماتیک بهره می‌برد که نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. ابعاد جک S5 اتوماتیک ۴۴۷۵ میلی‌متر طول، ۱۸۴۰ میلی‌متر عرض و ۱۶۸۰ میلی‌متر ارتفاع و وزن آن حدود ۱۵۵۰ کیلوگرم است.

جک اس ۵ به سیستم تعلیق مک‌فرسون در جلو و مولتی‌لینک در عقب مجهز شده است. امکانات JAC S5 Automatic شامل نمایشگر لمسی بزرگ، سیستم تهویه‌مطبوع دوگانه، دوربین دید عقب، کروز کنترل و سیستم‌های ایمنی مانند ABS و EBD می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۸.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. قیمت نقدی جک s5 در بازار در خرداد ۱۴۰۳، حدود ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان است. برای خرید اقساطی این خودرو کافی است شرایط فروش اقساطی جک s5 اتوماتیک را در همین سایت مشاهده کرده و ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت بپردازید؛ پس از آن خودرو به شما تحویل داده می‌شود و مابقی مبلغ جک s5 را با اقساط ۶ تا ۳۰ماهه می‌پردازید.

ام وی ام X22؛ از بهترین کراس‌اوور‌های کوچک چینی در ایران

ام وی ام X22 یک کراس‌اوور کوچک شهری است که توسط شرکت چری در چین تولید و توسط مدیران خودرو به بازار ایران عرضه می‌شود. این خودرو پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر با‌قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۵ نیوتن متر دارد. سیستم انتقال قدرت ام وی ام ایکس ۲۲ شامل گیربکس ۵سرعته دستی است که نیروی موتور را به چرخ‌های جلو خودرو منتقل می‌کند. وزن MVM X22 حدود ۱۲۱۰ کیلوگرم و ابعاد آن شامل طول ۴۲۰۰ میلی‌متر، عرض ۱۷۶۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱۵۷۰ میلی‌متر است.

امکانات ام وی ام ایکس ۲۲ شامل نمایشگر لمسی، دوربین دید عقب، سنسور پارک، کروز کنترل، تهویه‌مطبوع دستی یا اتوماتیک و سیستم‌های ایمنی مانند ABS و EBD است. مصرف سوخت ترکیبی آن حدود ۶.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. همه ویژگی‌های اشاره شده، mvm ایکس ۲۲ را در لیست بهترین شاسی‌بلند تا ۸۰۰ میلیون قرار می‌دهد. قیمت نقدی ام وی ام X22 در خرداد ۱۴۰۳ معادل ۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان و فروش اقساطی x22 دنده ای آن با پیش‌پرداخت ۵۰ درصدی (۴۴۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان) از سپند خودرو امکان‌پذیر است.

ام وی ام X22؛ خودرویی پرفروش در بازار ایران در لیست شاسی بلند تا ۸۰۰ میلیون

جک S3؛ یکی از خاص‌ترین خودروهای چینی بازار ایران

جک S3 یک کراس‌اوور جمع‌وجور دیفرانسیل‌جلو است که توسط کرمان موتور به بازار ایران عرضه شده است. این خودرو با پیشرانه ۱.۶ لیتری ۱۱۸ اسب بخاری و گیربکس CVT تولید شده است. جک S3 در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و مدل‌های موجود در ایران نسخه‌های فیس لیفت نشده ۲۰۱۴ محسوب می‌شوند. طراحی این خودرو نسبت به رقبای خود کمی غیرمعمول و متفاوت است، اما ویژگی‌هایی مانند ارتفاع بیشتر از سطح زمین و فضای مناسب کابین، آن را جذاب می‌کند. از نظر امکانات، جک S3 به سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، ۵ ستاره ایمنی C-NCAP (استاندارد ارزیابی ایمنی خودروهای چینی) و آپشن‌های متعدد مجهز است.

JAC S5 از پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر بهره می‌برد. این پیشرانه توان تولید ۱۱۸ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. نیروی تولید‌شده توسط این پیشرانه از طریق یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این سیستم انتقال قدرت به دلیل طراحی خاصی آن شتاب‌گیری نرم و روانی دارد، اما شتاب اولیه آن به‌اندازه خودروهای با گیربکس دستی یا اتوماتیک سنتی پرقدرت نیست. قیمت یک میلیارد و صد و هفتاد و پنج‌میلیونی این خودرو در خرداد ۱۴۰۳، خرید جک اس ۳ اقساطی را برای بسیاری از افراد به‌صرفه‌تر می‌کند. خرید قسطی جک اس ۵ با پیش‌پرداخت ۵۸۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان از سپند خودرو امکان‌پذیر است. مابقی مبلغ خودرو را نیز در اقساط ۶ تا ۳۰ماهه خواهید پرداخت.

جک اس ۳؛ بهترین شاسی بلند تا ۸۰۰ میلیون از نوع  دیفرانسیل‌جلو 

هایما X7؛ بهترین مینی ون خانوادگی موجود در بازار خودرو ایران

هایما 7X یک مینی ون خانوادگی با چیدمان صندلی 2+2+3 است که توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو مونتاژ و به بازار عرضه می‌شود. ظاهر اسپرت و دینامیک این خودرو با المان‌های طراحی قایق تفریحی تطبیق دارد. مشخصات فنی هایما 7X شامل پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ TGDi با قدرت 192 اسب بخار و گشتاور 292 نیوتن متر است. مصرف سوخت این خودرو کمتر از 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر و ارزیابی‌ها شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت آن را کمتر از 9.5 ثانیه نشان می‌دهند.

از لحاظ امکانات، هایما X7 به صندلی‌های چرمی، سیستم تهویه‌مطبوع خودکار، صفحه‌نمایش لمسی بزرگ با قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند، سیستم ناوبری، دوربین‌های 360 درجه و سیستم صوتی باکیفیت مجهز شده است. شرایط فروش هایما x7 به این صورت است که با پیش‌پرداخت ۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان، ماشین را از سپند خودرو تحویل گرفته مابقی مبلغ آن را در اقساط ۶ تا ۳۰ماهه پرداخت می‌کنید. قیمت نقدی هایما ایکس ۷ در بهار ۱۴۰۳ برابر با ۱,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

خرید اقساطی از سپند خودرو؛ بهترین روش خرید بهترین شاسی بلند تا ۸۰۰ میلیون

در این مقاله شاسی بلند تا ۸۰۰ میلیون که امکان خرید آنها به‌صورت قسطی وجود دارد را معرفی کردیم. در واقع، شما با پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان و کمتر، در قالب پیش‌پرداخت، صاحب این خودروها شده و مابقی مبلغ آن را در اقساط کوتاه‌مدت یا بلندمدت پرداخت خواهید کرد. هایما، چانگان، جک و ام وی ام خودروهایی هستند که در این مقاله آنها را معرفی کرده و شرایط فروش اقساطی خودرو چینی از سپند خودرو را ذکر نمودیم. برای خرید قسطی اتومبیل کافی است با ما تماس بگیرید تا شما را در این مورد راهنمایی کنیم.