تولید کنندگان خودرو های لوکس در سطح دنیا برای بر آورده کردن انتظارات طرفداران شان اقدام به استفاده از گران ترین آپشن های خودرو در تولیدات خود می کنند. آپشن های گران قیمت مختلفی توسط برند های معروف خودروسازی در نظر گرفته می شود که باعث جذابیت بیش تر تولیدات این برند ها شده است.

همچنین ببنید: فروش اقساطی چری تیگو 7 پرو ، فروش اقساطی کوییک

در این مطلب می خواهیم به تعدادی از گران ترین آپشن های خودرو های لوکس دنیا اشاره کنیم. این آپشن ها دارای تنوع زیادی هستند و برای استفاده از آن ها لازم است که خریداران هزینه اضافه ای را پرداخت کنند.

بخشی از فعالیت مجموعه سپند خودرو به فروش اقساطی خودرو لوکس و فروش اقساطی خودرو خارجی اختصاص دارد و شما می توانید با استفاده از این مجموعه اقدام به خرید اقساطی خودرو دلخواه تان کنید.

لافراری و بدنه فیبر کربنی جزو گران ترین آپشن های خودرو 

فراری یکی از برند های خودروسازی خاص و لاکچری می باشد. یکی از تولیدات این شرکت فراری لا فراری می باشد که قیمت آن بیش تر از یک ملیون دلار می باشد. اگر شما بخواهید مدل فیبر کربنی این خودرو را داشته باشید، لازم است که 333500 دلار دیگر هم هزینه کنید.

البته نکته جالب اینجا است که این هزینه اضافی برای قسمت جلویی می باشد. اگر قرار باشد در قسمت عقب خودرو نیز از این فیبر های کربنی استفاده شود، 248 هزار دلار دیگر به عنوان هزینه اضافه منتظر شما خواهد بود. به طور قطع این آپشن یکی از گران قیمت ترین آپشن های به کار رفته در خودرو های لوکس به حساب می آید.

لافراری و بدنه فیبر کربنی گران قیمت

 

سیصد هزار دلار برای بدنه فیبر کربنی بوگاتی

بوگاتی  ویرون هم یکی دیگر از خودرو های لوکس و پر طرفدار است که یک آپشن 300 هزار دلاری را به همراه دارد. بدنه فیبر کربنی خام این مدل 300 هزار دلار هزینه روی دست شما خواهد گذشت. البته استفاده از فیبر کربنی در این خودرو زیبایی دیوانه کننده ای را به ظاهر خودرو بخشیده است و شاید از نظر طرفداران این خودرو صرف این هزینه منطقی باشد.

ساعتی با قیمت 160 هزار دلار

بنتلی بنتایگا را می توان قوی ترین و سریع ترین شاسی بلند تولید شده به حساب آورد که به همین دلیل یک خودرو خاص و پر طرفدار به شمار می رود. علاوه بر قدرت و سرعت از نظر قیمت هم این خودرو گران ترین خودرو در این رده به حساب می آید.

اگر بخواهید بیش تر هزینه کنید و یک آپشن با ارزش را در کابین خودرو خود داشته باشید، می توانید 160 هزار دلار هزینه اضافه پرداخت کرده و از وجود یک ساعت عقربه‌ ای بریتلینگ در کابین خودرو لذت ببرید.

 

پورشه 918 و رینگ های منیزیمی گران قیمت

پورشه 918 خودرویی پر طرفدار و البته گران قیمت است. اگر خریداران این خودرو دل شان بخواهد که هزینه بیش تری  صرف کنند و یک آپشن خاص بر روی پورشه خود داشته باشند، می توانند 32500 دلار اضافه خرج کرده و رینگ های منیزیمی زیبا و سبک مختص به این برند را سفارش دهند.

با صرف این هزینه یک جفت رینگ 20 اینچی در قسمت جلو خودرو و یک جفت رینگ 21 اینچی در قسمت عقبی خودرو نصب خواهد شد. این رینگ ها می توانند جذابیت پورشه 918 را افزایش دهند. البته در این خودرو آپشن های گران قیمت دیگری نیز وجود دارد.

پورشه 918 و رینگ های منیزیمی گران قیمت

نیسان GT-R و اگزوز تیتانیوم

بدون شک نیسان GT-R یکی از بهترین خودروی های اسپرت ساخت ژاپن به حساب می آید. این خودرو جذابیت های ظاهری زیادی برای دوستداران خودرو های اسپرت دارد. با صرف هزینه اضافی خریداران این خودرو می توانند از آپشن اگزوز تیتانیومی 12900 دلاری استفاده کنند. این اگزوز های پولیش شده باعث سبک تر شدن خودرو و همچنین زیبایی بیش تر ظاهر آن می شود.

 استون مارتین و یک ساعت گران قیمت لاچری ترین و گران ترین آپشن های خودرو 

 

 استون مارتین و یک ساعت گران قیمت دیگر

ست کردن خودروی استون مارتین با یک ساعت لوکس ترنسپوندر می تواند یک ایده بسیار جذاب و لوکس باشد اما انتخاب مدل های مختلف این ساعت مبلغی ما بین 28500 تا 44200 دلار برای شما هزینه اضافه به همراه خواهد داشت.

این ساعت متعلق به شرکت Jaeger-LeCoultre می باشد و در بین علاقه مندان به ساعت های زیبا و لوکس طرفداران بسیار زیادی دارد. البته به جز زیبایی و لوکس بودن، این ساعت ها کاربرد دیگری نیز برای شما به همراه خواهند داشت و آن هم امکان باز و بسته کردن درب خودرو به وسیله همین ساعت می باشد.