این مدل از خودروی کیا تقریبا از لحاظ آپشنی و ظاهری خودش را به خودروهای ژاپنی و آمریکایی می رساند و با آن ها در حال رقابت است. در صورتی که در بررسی های انجام شده بر روی کیا این خودرو در پنج سال گذشته قابلیت های دینامیکی خوبی نداشته ولی به ندرت پیشرفت را نسل به نسل در تولید آن حس می کنیم. در مورد طراحی خارجی خودرو می توان گفت یکی از بی نقص ترین و عالی ترین خودروهای کیا محسوب می شود. نکته قابل توجه این که در برخی مدل های کیا شباهت هایی با خودروهای دیگر دیده می شود اما مدل کیا اپتیما 2017 طراحی خاص و منحصر به فردی را ارائه می دهد و تمام نقص های نسل های قبلی را جبران میکند. در اپتیمای قبلی که نسخه اول اپتیما بود سرنشینان حس خوبی از فضا نمی گرفتند و خودرو کم جا و کوچک به نظر می آمد. در مدل جدید با اضافه شدن پنجره کوچکی به ستون عقب خودرو، برطرف شدن این مشکل به شکلی واضح دیده می شود.

 تغییرات ایجاد شده در تیپ های کیا اپتیما 2017

در اینجا می خواهیم تغییرات ایجاد شده در تیپ های جی تی و جی تی لاین اپتیما را نام ببریم که از آن جمله می توان به سر اگزوز دوگانه، سپرهایی که اسپرت تر از قبل شده اند و رینگ های 18 اینچی اشاره کرد. درکابین و صندلی های اپتیما 2017 مواد ومتریال به کار رفته به قدری کیفیت خوبی دارد که هم رده جگوار معرفی می شود. و این که از نظر شما هم این خودروها در فضای داخلی هم رده هستند؛ همین گونه باشد نیاز است که آن ها را از همه جهت با هم مقایسه کنید. کیا اپتیما 2017 از جهت کیفیت متریال استفاده شده در قسمت کابین، هم رده با خودروهای کلاس بالا است. هم چنین از لحاظ شرایط فروش اقساطی کیا بهترین تقسیم بندی و برنامه ریزی مالی را برای پرداخت قسطی این خودرو خواهید داشت. در قسمت های بالایی این مدل مواد نرم به کار رفته است. در تیپ جی تی از چرم مصنوعی دوخت دار در قسمت های خاصی استفاده شده است. اما برعکس در قسمت های پایینی خودرو مواد به کار رفته پلاستیک سخت است.

اگر تیپ جی تی لاین اپتیما را انتخاب می کنید باید بدانید این تیپ سیستم مولتی مدیا و مسیریابی همراه با مانیتور لمسی دارد. ولی در حالت عادی در اصل کیا مانیتوری کوچک با که اطراف آن نیز کلید های مختلف نصب شده است.  فضای جادار برای سرنشینان عقب و فضای بزرگ ومناسب صندوق عقب یک آپشن فوق العاده خوب در فضای داخلی به حساب می آید. از آن جایی که این خودرو به سرعت و نرم از پیچ ها عبور می کند به این پی خواهیم برد که تنظیمات سیستم تعلیق در کیا اپتیما 2017 بسیار خوب می باشد. هم چنین چسبندگی این خودرو مناسب و بادی رول به حداقل رسیده است. سواری نرم و هیجان انگیز با این خودرو و همچنین بی صدا در مسیرهای هموار لذت رانندگی عالی را برای صاحبان آن فراهم می کند. اما از نظر فرمان پذیری خصوصا در سرعت بالا حس خاصی ایجاد نمی کند. در واقع راندن با سرعت معمولی برای کیا اپتیما مناسب تر از سرعت های بالا مدل های از کیا اپتیما که قدیمی تر بوده اند.

مشخصات فنی کیا اپتیما 2017

موتور 2.4 لیتری 178 اسب بخاری را دارا هستند، اما موتور تیپ جی تی 2.0 لیتری چهار سیلندرِ توربو با 241 اسب بخار قدرت و گشتاور350 نیوتن متر می باشد. مشخصات فنی اپتیما جی تی با موتور توربوی 240 اسب بخاری بر روی کاغذ به نظر عالی می آید، اما در عملکرد این طور دیده نمی شود. موضوع مهم در رابطه با قدرت تولیدی موتور اپتیما این است که مرحله به مرحله و به صورت افزایشی از کم به زیاد افزایش پیدا می کند. این خصوصیت باعث می شود این خودرو نتواند از نظر توان خیلی رضایت بخش عمل کند. قدرت این موتور فقط تا حدی از موتور 2.4 لیتری معمولی قدرتمندتر است.کیا اپتیما 2017 پیشرفتی انکار ناپذیر دارد و همین امر باعث می شود به رقیبی سرسخت برای هم کلاس هایش تبدیل شود. اما نکته مهمی که خریداران سدان های متوسط به آن اهمیت می دهند ارزش خرید بالای این خودروها است. همین موضوع آن ها را راغب می کند کیا اپتیمای جی تی را با توجه به این که یک جی تی واقعی نیست به باقی رقبا ترجیح بدهند. بهترین راه خرید فروش اقساطی کیا اپتیما با تحویل فوری در سپند خودرو برای راحتی شما مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است.