هیوندای النترا 2023 در گمرک باهنر

هیوندای النترا 2023 در گمرک باهنر

مدیر بنادر و کشتیرانی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: امروز شنبه اول بهمن ماه 120 دستگاه خودرو از جمله هیوندای النترا 2023 وارد بندر شهید باهنر بندرعباس شد.

به گزارش پایگاه خبری سپند خودرو به نقل از ایسنا: حمیدرضا محمد حسینی تختی ظهر امروز (اول بهمن ماه) از واردات خودرو به بندر شهید بهنار خبر داد و افزود: با هدف گذاری دولت مبنی بر واردات 100 هزار دستگاه خودرو تا پایان امسال دومین محموله 120 خودرویی با 2 فروند لندینگ کرافت وارد بندر شهید باهنر شد. وی ادامه داد: این خودرو ها ساخت شرکت هیوندای کره جنوبی تیپ سدان مدل 2023 است. که پس از تکمیل مراحل گمرکی از بندر شهید باهنر خارج می شود.

به گفته آقای حسینی؛ تا پایان امسال تعداد دیگری از این خودرو وارد این بندر می شود. 12 آذرماه اولین محموله خودرو های وارداتی وارد بندر لنگه شد. که شامل 22 دستگاه خودرو از 6 مدل از محصولات کیا شامل سراتو، ریو، پیکانتو، پگاس، سونت و اسپورتیج بود.

 

هیوندای النترا 2023

هیوندای النترا 2023 (در ایران با نام النترا شناخته می شود) نسل هفتم هیوندای النترا است. که از سال 2020 روی خط تولید قرار گرفته است. تا به یکی از بهترین محصولات تاریخ این شرکت تبدیل شود. این خودرو که در بازار های مختلف با نام های آوانته یا i30 سدان نیز شناخته می شود. در نسخه های مختلف استاندارد، ویژه و N-Line با موتورهای بنزینی، LPG و هیبریدی قابل خرید است.

هیوندای النترا سابقه ای طولانی در بازار ایران دارد. نسل های مختلفی از این خودرو در کشور موجود است. با توجه به آزادسازی واردات خودرو در سال 1401، به نظر می رسد نسخه استاندارد هیوندای النترا 2023 به عنوان یک آپشن برای واردات توسط کرمان موتور که نمایندگی هیوندای در ایران را بر عهده دارد، در نظر گرفته شده است.

النترا جدید با مصرف سوخت بالا، فناوری و ویژگی های ایمنی چشمگیر و کابین جادارش که متمایزتر از مدل قبلی خود است. البته به غیر از موتور ضعیفی که در نسخه استاندارد و ارزانتر عرضه می شود، جای گلایه زیادی از این خودرو وجود ندارد. هیوندای الانترا جدید یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال خرید یک سدان کوچک هستند.

 

هیوندای النترا 2023 در گمرک باهنر

هیوندای النترا 2023 در گمرک باهنر

 

النترا جدید در بازار ایران

هیوندای النترا 2023 استاندارد هم اکنون در بازار عمان قیمتی در محدوده 19 تا 24 هزار دلار دارد. با توجه به محدودیت قیمتی موجود برای واردات خودرو، پیش بینی می شود مدل پایه این خودرو به ایران وارد شود.

هیوندای النترا سابقه بسیار خوبی در ایران دارد. این سابقه در کنار طراحی جذاب و برند قابل اعتماد این خودرو احتمالا باعث موفقیت آن در بازار ایران خواهد شد. از رقبای النترا 2023 در ایران می توان به کیا سراتو، رنو مگان و فیات تیپو اشاره کرد.

 

همچنین بخوانید:

خودروی کراس اوور فیس لیفت جک S5 در تهران رویت شد + عکس