هاوال H6 کراس اووری جنجالی است که مدت ها در مورد ورودش به بازار صحبت های زیادی انجام شده بود. این خودرو توسط گروه بهمن به بازار وارد شده است و یکی از مدرن ترین محصولات چینی می باشد که در حال حاضر داخل ایران قرار دارد. طراحی خودروی هاوال به صورتی است که مشتریان زیادی را به سمت خود جلب می نماید و با توجه به امکانات مناسبش می تواند گزینه ی معقولی برای خرید به حساب بیاید. طراحی داخلی هاوال و متریال به کار رفته در این خودرو نیز از کیفیت خوبی برخوردار است و در عین مدرن بودن توانسته حالت خاصی از طراحی را مخصوص به خود نگه دارد و به نوعی سفارشی سازی کردن خودرو را به روش خود انجام دهد. اگر در مورد امکانات این تازه وارد کنجکاو هستید باید بگوییم لیستی از امکانات کاربردی در کنار هم جمع شده اند تا هاوال علاوه بر داشتن ظاهر مناسب بتواند در شرایط گوناگون نیز همچنان آپشن های مخصوص خودش را برای بهترین بودن در کلاس خودش حفظ نماید. از جمله امکانات اچ 6 می توان به سقف پانوراما، سیستم ورود و استارت بدون کلید، تهویه ی اتوماتیک دوگانه، تودوزی چرم و داشبورد با کیفیت اشاره کرد. ضمن اینکه صندلی راننده نیز برقی است و سیستم های هشدار دهنده ی متفاوت در این خودرو احساس کنترل خوبی را به راننده می دهند. آینه ی وسط در اچ 6 ضد نور است و هیچ گاه با مشکل دید در این خودرو مواجه نخواهید شد ضمن اینکه هاوال با چراغ های خوب و با کیفیت دید وسیعی از جلوی خودرو به شما می دهد. گرمکن فرمان، راهنمای پارک نیمه اتوماتیک و ترمز برقی پارک از جمله دیگر امکاناتی می باشند که بر روی هاوال اچ 6 قابل سفارش هستند.

بررسی بیشتر هاوال H6

این خودرو در بخش فنی مجهز به یک پیشرانه ی 2 لیتری و چهار سیلندر می باشد که قادر است تا 195 اسب بخار قدرت تولید کند و با گشتاور 355 نیوتن متری چرخ ها را به حرکت دربیاورد. گیربکس این خودرو کاملا حرفه ای و هماهنگ با موتور و با داشتن 7 سرعت دوبل کلاچ می باشد. تمام المان ها خودرو دقیقا برای یک کراس اوور مناسب هستند وشما با خودرویی مواجه خواهید بود که تا به حال در هیچ حوزه ای نقطه ضعف از خودش نشان نداده است. هاوال دارای فرمان برقی است و با داشتن 6 کیسه هوا به سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش نیز مجهز است تا بتواند از نظر ایمنی نیز نمره ی خوبی را کسب نماید.
با دیدن هاوال از نزدیک شاید اولین پرسشی که ذهنتان را درگیر می کند وجود طراحی خوب و زیبایی است که در محصولات چینی تا به حال ندیده اید. این خودرو توسط طراح اسبق ب‌ ام‌ و ایکس ۵، پیِر لکلرک انجام شده است و به همین دلیل از زیبایی خاصی بهره می برد که کپی شده نیست و در عین اینکه ابتکار جدیدی را در چهره اش نشان نمی دهد همچنان خطوط طراحی هرکدام با قرار گرفتن در جای مناسب توانسته اند چهره ای زیبا و شایسته برای این کراس اوور رقم بزنند.
فضای داخلی هاوال اچ 6
کیفیت متریال به کار گرفته شده در طراحی فضای داخلی این خودرو بالا است و با وجود فضای کافی در داخل خودرو تمامی سرنشینان می توانند از راحتی قابل توجهی برخوردار باشند. با توجه به کیفیت متریال داخلی، طراحی زیبا و قدرت فنی بالا کارشناسان خودرو در ایران از میان تمامی محصولات این کمپانی برای فروش اقساطی هاوال H8 بیشترین آمار را پیش بینی می کنند و معتقدند از میان محصولات وارداتی هاوال این خودرو بیشترین شانس را برای دیده شدن دارد. هاوال با داشتن صندلی های مناسب و خوب، فضای داخلی دلنشین و امکانات کاربردی قابل توجه نشان داده که می تواند یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر باشد. موفقیت هاوال می تواند همین نکته باشد که در صورت عدم وجود آرم هاوال بر روی خودرو شما با نشستن داخل آن متوجه چینی بودن این محصول نخواهید شد.