این شرکت ژاپنی مالک شرکت های فعال زیادی در صنایع گوناگون به صورت خوشه ای می باشد. تأسیس این شرکت در سال 1870 به وسیله فردی به نام ایوازاکی یاتارو انجام گرفت. کلمه میتسوبیشی به معنای سه لوزی الماس می باشد. خودروهایی که توسط این شرکت تولید می شوند شهرت جهانی دارند. خودروسازی میتسوبیشی شانزدهمین خودروساز بزرگ در جهان محسوب می شود. این شرکت به تولید موتور و اتومبیل می پردازد و محل شرکت در توکیو واقع شده است. در طول مدت 3 سال تولید در زمینه خودروهای لوکس و پر طرفدار، تولید سالیانه 75000 دستگاه را از آن خود کرد. لوگوی معروف آن ترکیب 2 کلمه (Mitsu) به معنی سه و Hichi به معنی الماس می باشد. یکی از خودروهای جدید این شرکت معروف، از لحاظ ظاهری و فنی فوق العاده است و به صورت فروش اقساطی میتسوبیشی اوتلندر 2018 در سپند خودرو به عرضه می رسد.

میتسوبیشی اوتلندر 2018 شاسی بلندی که خودرویی خانوادگی با فضای بزرگ داخلی محسوب می شود، امکانات و تجهیزات فوق العاده ای را داراست. کراس اووری مملو از آپشن های جدید که در سال 2018 به بازار عرضه می شود. این خودرو طراحی بیرونی مدرنی را به کار برده و به روز شدن چراغ ها، سپرها و دیگر بخش ها حتی در جزئی ترین قسمت ها را شاهد هستیم. در فضای داخلی نیز تغییرات در اضافه شدن مانیتور و کنسول با طراحی کاملأ جدید از ویژگی های بارز این بخش از میتسوبیشی اوتلندر 2018 می باشد. میتسوبیشی اوتلندر در مدل های ES ,SE, SEl به عرضه می رسد. تمامی این مدل ها موتور ۲۴۰۰ سی سی را دارا هستند. لازم به ذکر است یک مدل بسیار قدرتمند تر نیز به صورت سفارشی و با نام GT موجود است، که موتوری با حجم ۳۳۰۰ سی سی بر روی آن سوار است.

مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر 2018

موتور ۲۴۰۰ سی سی که ۴ سیلندر بوده و بلوک و سر سیلندری از جنس آلومینیوم دارد. ۱۶ سوپاپ است و قدرت ۱۶۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۶۲ نیوتون متر را به تولید می رساند. مدل دیگر که همان موتور ۳۰۰۰ سی سی می باشد، 6 سیلندر بوده و توان ۲۲۴ اسب بخار و گشتاور ۲۱۵ نیوتن بر متر را به مرحله تولید می رساند. همه مدل های نام برده گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک را دارا هستند و نیروی ایجاد شده را به وسیله سیستم چهار چرخ محرک منتقل می کنند. سیستم تعلیق به کار برده شده در قسمت جلو مک فرسون و سیستم تعلیق عقب مولتی لینک با استابیلیزر بار می باشد. هم چنین این خودرو مدرن ترمز های دیسکی ۱۱٫۶ اینچی در جلو و ۱۱٫۹ اینچی در بخش عقبی خودرو را دارا می باشد. رینگ های ۱۸ اینچی از امکانات جدید و مناسب میتسوبیشی اوتلندر 2018 است.

این خودرو ظرفیت جای گیری 7 سرنشین را دارد و ارتفاع آن تا سطح زمین ۸٫۵ اینچ است. از امکانات بیرونی این خودرو می توان دستگیره های کرومی، آینه های تاشوی برقی، گرم کن آینه، راهنمای آینه، شیشه های برقی، ضد آب بودن شیشه های جلو و رینگ 18 اینچی را نام برد. امکانات داخلی فوق العاده ای چون: صندلی های برقی با قابلیت تنظیم در 7 درجه، گرم کن صندلی جلو و فرمان، دستیگیره درب داخلی کروم، نمایشگر 7 اینچی لمسی، رادیو ماهواره ای، اندروید اتو و اپل کارپلی، رانندگی در حالت اکو، جا لیوانی برای هر دو ردیف و خروجی 12 ولت نیز به این خودرو اضافه شده است. از مهم ترین تجهیزات ایمنی به کار برده شده در میتسوبیشی اوتلندر 2018 می توان به: هشدار خروج از خط، کنترل پایداری خودرو، کنترل کشش، کنترل ثبات خودرو، تعداد 9 کیسه هوای ایمنی، دزدگیر ضد سرقت و کنترل فشار تایر اشاره کرد. شما می توانید اطلاعات تکمیلی فروش اقساطی خودرو هایی که در این رنج قیمت و در این رده هستند را در سپند خودرو مطالعه کنید.