جک k7 یکی از جدیدترین خودرو‌های کرمان موتور بوده که از محصولات پرطرفدار روز محسوب می‌شود و در سال 1400 به بازار ایران عرضه می‌شود. از طرفی دیگنیتی یا همان دانگ فنگ iX5 خودروی بسیار جذاب گروه خودروسازی بهمن بوده که فروش این کراس اوور از فروردین 1400 آغاز شده است.

جک k7 و دیگنیتی هر دو از خودرو‌های لوکس بازار ایران هستند که در طراحی آن‌ها از خودرو‌های محبوب جهان الهام گرفته شده است. در این مقاله می‌خواهیم مقایسه جک k7 با دیگنیتی را داشته باشیم و این دو خودرو را از نظر مشخصات فنی، مشخصات ظاهری و طراحی، امکانات ایمنی و رفاهی، قیمت و ارزش خرید با همدیگر مقایسه کنیم.

معرفی جک k7؛ جذاب‌ترین خودروی کرمان موتور

معرفی جک k7؛ جذاب‌ترین خودروی کرمان موتور

جک k7 یک خودروی لوکس چینی بوده که توسط کرمان موتور وارد بازار ایران شده است. این روز‌ها کراس اوور و شاسی بلند‌ها از مهمترین ترند‌های بازار خودرو هستند و طرفداران زیادی دارند. در ایران نیز خودروسازی‌هایی از جمله کرمان موتور و گروه بهمن نیز دنباله‌روی ترند روز هستند و خودرو‌های چینی باکیفیتی را روانه بازار ایران کرده‌اند.

لازم به ذکر است که جک k7 همان Jiayue X7 است که در سال 2020 در چین رونمایی شد و کرمان موتور این خودروی بسیار جذاب را با نام کی‌ام سی k7 در ایران عرضه می‌کند. کرمان موتور در سگمنت کراس اوور‌ها موفق عمل کرده است اما قیمت اعلام شده از سمت کرمان موتور می‌تواند فروش جک KMC K7 را تحت تاثیر قرار دهد.

در ایران خرید خودرو خارجی گران است؛ اما خوشبختانه سپند خودرو خرید خودرو اقساطی را ممکن کرده و به راحتی می‌توانید تنها با پرداخت بخشی از مبلغ کل به‌صورت پیش پرداخت، کراس اوور محبوب خود را تهیه کنید.

معرفی دیگنیتی؛ خودروی لوکس گروه بهمن

معرفی دیگنیتی؛ خودروی لوکس گروه بهمن

دیگنیتی گروه بهمن در آسیا با نام دانگ فنگ iX5 شناخته می‌شود. دیگنیتی برای اولین بار در سال 2018 در چین رونمایی شد و در سال 99 نیز خودروسازی بهمن تصمیم به مونتاژ این خودروی لوکس چینی گرفت. آنطور که گروه خودروسازی گروه بهمن اعلام کرده دیگنیتی در ایران 10 سال پشتیبانی خدمات پس از فروش دارد؛

همین موضوع باعث شده که مشتریان بالقوه زیادی برای خرید دانگ فنگ ix5 یا همان دیگنیتی گروه بهمن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است که دیگنیتی گروه بهمن استاندارد آلایندگی یورو 5 را داشته و طبق استاندارد‌های اروپا در ایران تولید می‌شود. خبر خوب این است که فروش اقساطی دیگنیتی در ایران نیز توسط شرکت کارآمد و موفق سپند خودرو فراهم آمده و می‌توانید بدون نوبت و انتظار در صف شرکتی، در سریع‌ترین زمان ممکن صاحب دیگنیتی جذاب گروه بهمن شوید.

مقایسه ظاهری جک k7 کرمان موتور و دیگنیتی گروه بهمن

مقایسه ظاهری جک k7 کرمان موتور و دیگنیتی گروه بهمن

مسلماً ظاهر خودور سلیقه‌ای بوده و ممکن است که فردی ظاهر خودرو جک را به دیگنیتی ترجیح بدهد؛ اما دیگنیتی با بدنه کوپه و خطوط برجسته‌ای که دارد چهره‌ی جذاب و اسپرتی را برای دیگینتی ایجاد کرده است؛ دیگنتی به هیچ‌عنوان در نگاه اول یک خوردوی چینی به چشم نمی‌آید؛

اگزوز‌های دوقلو، خطوط برجسته روی درب‌ها و پیوستگی جذاب بین چراغ‌های LED به همراه کاهش ارتفاع در بخش عقب خودرو هماهنگی بسیار زیبایی را خلق کرده و دیگینتی را شبیه پورشه کرده است. کراس اوور گروه بهمن با طراحی شگفت‌انگیزی که دارد جوانان را مخاطب خود قرار داده و در مقایسه با جک k7 که شبیه خودرو‌های غربی طراحی شده و با ظاهر ساده‌ای که دارد برنده مقایسه ما خواهد بود.

از طرفی جک K7 از طراحی به‌روزی برخوردار بوده و نسبت به سری‌های پیشین خود تغییرات بسیاری داشته است. با توجه به فروش اقساطی جک K7 در ایران، کراس اوور جذاب خانواده جک احتمالاً فروش خوبی را در بین کراس اوور‌ها و محصولات کرمان موتور تجربه کند.

مقایسه مشخصات فنی جک K7 با دیگنیتی

مقایسه مشخصات فنی جک K7 با دیگنیتی

بررسی مشخصات فنی جک K7 با دیگینتی نشان می‌دهد که هر دو خودرو اختلاف زیادی با هم ندارند. جک K7 و دیگنیتی هر دو موتور 1.5 لیتری توربو شارژ دارند. قدرت جک K7 در مقایسه با دیگینتی بیشتر بوده و گشتاور بالاتری نیز دارد. از طرفی مصرف سوخت ترکیبی در دیگنیتی کمتر از جک K7 بوده و تنها 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

از نظر شتاب 0 تا 100 جک K7 سریع‌تر از دیگینتی است و در 10.8 ثانیه سرعت 100 کیلومتر بر ثانیه را پر می‌کند. از طرفی حداکثر سرعت دیگنیتی بیش از جک K7 بوده و 175 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد. در نهایت می‌توان دیگنتی و جک KMC K7 را از نظر مشخصات فنی هم‌سطح دانست. ماشین چینی امروزه خود را با استاندارد‌های جهانی همراه کرده و از مهمترین انتخاب‌های کاربران ایرانی هستند.

نام خودرو جک K7 دیگنیتی
موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو شارژ 1500 سی‌سی توربو شارژ
قدرت 174 اسب بخار در 4850 دور در دقیقه 148 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه
گشتاور 250 نیوتن‌متر در 1500 دور در دقیقه 220 نیوتن‌متر 1800-4000 دور در دقیقه
گیربکس 6 دنده اتومات دو کلاچه CVT- مجهز به سیستم تیپ ترونیک
مصرف سوخت ترکیبی 8.6 لیتر در 100 کیلومتر 7.3 لیتر در 100 کیلومتر
شتاب 10.8 ثانیه 12 ثانیه
حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت 175 کیلومتر بر ساعت

 

امکانات ایمنی و رفاهی؛ مقایسه جکK7 با دیگنیتی

جک K7 با دیگنیتی هر دو از امکانات ایمنی و رفاهی زیادی برخوردار هستند. جک K7 و دیگنیتی هر دو خودروی پر فروشی در بازار چین بوده و باتوجه به طراحی ظاهری بسیار جذاب و امکانات رفاهی و ایمنی طبق استاندارد جهانی، احتمالاً فروش بالایی را نیز در ایران تجربه خواهند کرد. جک K7 در مقایسه با دیگنیتی سیستم کنترل کشش و دی لایت ندارد.

از طرفی دیگنیتی نیز نسبت به جک KMC K7 گرم‌کن صندلی جلو و عقب ندارد. لازم به ذکر است که نداشتن ایربگ پرده‌ای و سردکن صندلی جلو را می‌توان از نقاط ضعف هر دو خودرو دانست. اما در کل می‌توان گفت که از نظر امکانات ایمنی و رفاهی جک k7 کرمان خودرو با دیگنیتی گروه بهمن تقریباً هم‌سطح هستند.

نام خودرو جک K7 دیگنیتی
کروز کنترل دارد دارد
کنترل ایستایی در سربالایی دارد دارد
کنترل سرعت در سرازیری دارد دارد
کنترل کشش ندارد دارد
کنترل پایداری دارد دارد
سنسور جلو دارد دارد
سنسور عقب دارد دارد
سنسور باران دارد دارد
سنسور فشار باد تایر دارد دارد
توزیع نیرو ترمز دارد دارد
ترمز ضد قفل دارد دارد
ترمز کمکی دارد دارد
ترمز پارک برقی دارد دارد
دی لایت ندارد دارد
اتو لایت دارد دارد
مه شکن جلو دارد دارد
مه شکن عقب دارد دارد
نیروی کمکی فرمان برقی برقی
دکمه‌های کنترلی فرمان دارد دارد
فرمان حساس به سرعت دارد دارد
سیستم صوتی 6 اسپیکر 6 اسپیکر
نمایشگر دارد دارد
دوربین عقب دارد دارد
ایربگ راننده دارد دارد
ایربگ سرنشین جلو دارد دارد
ایربگ پرده‌ای ندارد ندارد
پشت سری فعال دارد دارد
کمربند ایمنی پیش کشنده دارد دارد
ورود بدون کلید دارد دارد
استارت دکمه‌ای دارد دارد
سیستم تهویه دوگانه دو‌گانه
صندلی راننده 6 حالته با تنظیم برقی 6 حالته با تنظیم برقی
گرم‌کن صندلی جلو دارد ندارد
سرد کن صندلی جلو ندارد ندارد
گرم‌کن صندلی عقب دارد ندارد
ایزوفیکس دارد دارد
آینه جانبی تاشو برقی دارد دارد
تنظیم برقی آینه جانبی دارد دارد
آینه جانبی با گرمکن دارد دارد
سانروف دارد دارد
شیشه دودی عقب دارد دارد

بررسی قیمت جک 7 K و دیگنیتی؛ قیمت رقابتی

قیمت خودرو از مهم‌ترین عواملی است که در انتخاب خودرو تاثیر‌گذار است. در بخش مشخصات فنی، ظاهری و امکانات رفاهی و ایمنی هر دو خودروی جک k7 و دانگ فنگ ix5 هر دو در یک سطح قرار داشته و اختلاف اندکی با دارند. قیمت جک k7 تا 1 میلیارد و 300 میلیون تومان تعیین شده اما دیگنیتی تقریباً کمتر از 1 میلیارد و 200 میلیون تومان است.

رقابت جک KMC K7 و کراس اوور دیگنیتی گروه بهمن حتی در قیمت هم بسیار رقابتی است؛ انتخاب را به شما می‌سپاریم؛ چراکه جدای از امکانات رفاهی و تجهیزات، ظاهر خودرو نیز در انتخاب شما تاثیر‌گذار بوده و سلیقه‌ای است.

مقایسه ارزش خرید جک  K7 و دیگنیتی؛ دو خودروی میلیاردی

رقابت در سگمنت شاسی بلند‌ها و کراس اوور‌ها بسیار نزدیک و هیجان‌انگیز است. اگر قیمت خودروی بالای یک میلیارد موافق هستید، قدرت انتخاب بیشتری دارید. هر دو خودرو از نظر فنی، ظاهری و قیمت بسیار به هم نزدیک هستند و ارزش خرید یکسانی دارند.

خودور را باید بر اساس نیاز تهیه کرد. ممکن است که نبود گرم‌کن صندلی جلو و عقب در دیگنیتی شما را به سمت خرید جک k7 برساند؛ از طرفی طراحی کوپه‌ای سقف دیگنیتی و ظاهر بسیار لوکس و جذابش نظر شما را به دیگنیتی جلب کند.

چنانچه می‌خواهید بالای 1 میلیارد برای خودروی جدید خود هزینه کنید پیشنهاد می‌کنیم که فروش اقساطی مدیران خودرو را نیز بررسی کنید. خودرو‌های آریزو 5، تیگو 5 توربو، سری‌های‌ام وی‌ام مدیران خودرو نیز می‌تواند رقیبان جدی‌ای برای جک k7 کرمان موتور و دیگنیتی گروه بهمن باشد.

خرید اقساطی جک k7 و دیگنیتی با استفاده از خدمات ویژه سپند خودرو

در این مقاله به مقایسه جک k7 با دیگنیتی پرداختیم و این دو خودرو را از نظر مشخصات فنی، مشخصات ظاهری، قیمت، امکانات رفاهی و ایمنی بررسی کردیم. جک k7 نسبت به دیگنیتی گروه بهمن قیمت بالاتری دارد؛ از طرفی دیگنیتی از جک KMC K7 اسپرت‌تر و ظاهر جذاب‌تری دارد.

باتوجه به قیمت میلیاردی این دو خودرو اهمیت خرید اقساطی خودرو بیش از پیش خواهد بود. سپند خودرو یکی از بهترین شرکت‌های موفق در حوزه فروش اقساطی خودرو خارجی و ایرانی است که آمده است که با شرایط ویژه راهی آسان برای تهیه خودروی دلخواه‌تان را فراهم کند.

در سپند خودرو می‌توانید بخشی از مبلغ کل را به‌صورت پیش پرداخت بپردازید و مابقی را در اقساط بلند مدت پرداخت کنید. چنانچه در خصوص خرید اقساطی جک k7 و دیگنیتی سوال و یا نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان مجرب سپند خودرو به شماره تلفن 91072104-021 تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.