همانطور که می دانید، امروزه در سراسر جهان خودرو های گوناگونی به تولید و فروش می رسند که از محبوب ترین آن ها می توان به خودرو های چینی اشاره نمود. دقت داشته باشید که در ایران فروش اقساطی خودرو های چینی امری رایج تلقی می شود و افراد می توانند در صورت لزوم این نوع خرید را مد نظر شان نیز قرار دهند.

همچنین بخوانید: فروش اقساطی دیگنیتی ، فروش اقساطی دانگ فنگ t5

 

در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را به طور کامل و جامع با خودرو های چینی آشنا نماییم، لذا خواهشمندیم تا انتها با ما همراه بمانید و مطالب ذکر شده را مورد مطالعه و بررسی تان نیز قرار دهید.

لیست بهترین خودرو های چینی

تعدادی از خودرو های چینی در کشور عزیزمان ایران، بسیار پر طرفدار محسوب می شوند که بعضی از آن ها عبارت اند از:

  • جک
  • k7 (kmc x7)

یکی از محبوب ترین خودرو های چینی، می توان جک k7 (kmc x7) را نام برد و توجه داشت فروشگاه هایی که فروش اقساطی خودرو لوکس را انجام می دهند، به فروش این محصول نیز می پردازند. این خودرو در میان جوانان ایرانی بسیار خوش درخشیده است و اکثریت افراد خرید آن را اولویت خود قرار می دهند. دقت داشته باشید که جک k7 (kmc x7) یک ماشین شاسی بلند محسوب می گردد و قیمت آن نیز کمی بیش تر از خودرو های دیگر تلقی می شود.

افرادی که تمایل به خرید این خودرو دارند، می بایست بدانند که ماشین فوق العاده جک k7 اتوماتیک می باشد و استفاده از امری اسان و به دور از دغدغه است.

اگر بخواهیم بعضی از قابلیت های این خودرو را برای تان شرح دهیم، باید بگوییم خودروی جک k7 ویژگی های متعددی را همچون گرمکن صندلی، مصرف سوخت کم، دوربین 360 درجه، سانروف، تهویه اتوماتیک، صندلی برقی برای رانننده و… را در بر دارد. لذا باید توجه داشته باشید افراد می توانند به خرید اقساطی خودرو جک k7 (kmc x7) بپردازند.

جک k7 (kmc x7)

  • ام جی RX5 محبوب ترین خودرو های چینی

از دیگر خودرو های چینی که در سراسر جهان افراد بسیاری را به سمت خود سوق داده است، می توان به ام جی  RX5اشاره نمود. این خودرو یک خودروی کلاسیک محسوب می شود و افرادی که علاقه بسیاری به طراحی کلاسیک دارند، می توانند خودروی ام جی RX5 را مورد خریداری قرار دهند.

یکی از ویژگی هایی که این محصول به خود اختصاص داده است، سرعت بی نظیر آن می باشد. افراد می توانند بدون هیچ گونه نگرانی با حداکثر 217 کیلومتر در ساعت، به رانندگی بپردازند و نهایت سرعت را با ایمنی به شدت بالا تجربه نمایند.

بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند که میزان سوخت این محصول به چه اندازه می باشد؟ در پاسخ به چنین سوالاتی باید بگوییم در هر صد کیلومتر خودروی ام جی RX5 نیازمند 8 الی 9 لیتر سوخت مناسب است که افراد پیش از خرید می بایست این موضوع را مورد توجه شان قرار دهند.

موتور این محصول 2 لیتری توربو شارژ بیان گردیده است و قدرت آن نیز به 220 اسب بخار می رسد. اگر به این خودروی لوکس و در عین حال قدرتمند علاقه دارید، می توانید فروشگاه هایی را که فروش اقساطی خودرو خارجی را انجام می دهند، مد نظر داشته باشید.

ام جی RX5

  • بوگارد BX7 معتبرترین خودرو های چینی

یکی از برند های معتبر چینی، برند بوگارد می باشد و در مدت زمان کمی توانسته است نظر اغلب کشور های جهان را به محصولات خود جلب نماید. برند بوگارد به تازگی یک خودرو به نام بوگارد BX7 را طراحی و به سطح بازار روانه کرده است.

قدرت این خودرو بسیار بالا تلقی می شود، به طوری که می توان گفت بوگارد BX7 224 اسب بخار قدرت نیز دارد. موتور این ماشین 2 لیتری بوده و از نوع توربورشارژ می باشد که این موضوع خود به تنهایی توانسته است یک مزیت برای خودروی بوگارد BX7 محسوب شود. افراد می توانند با در نظر گرفتن فروش اقساطی مدیران خودرو، خودرو های مد نظر شان را با ساده ترین شرایط خریداری کنند.

سخن پایانی

در این قسمت از مقاله سعی نمودیم تا شما را به طور کامل و جامع با فروش اقساطی خودرو چینی و انواع خودرو های چینی آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق بتوانید سوالات و ابهامات ذهن خود را برطرف کرده و در صورت لزوم به خرید یک خودروی مناسب برای خود بپردازید.