معرفی ام جی جی اس

MG که اصالتی انگلیسی دارد و اکنون در مالکیت چینی ها قرار دارد، اخیرا به معرفی ام جی جی اس پرداخته است. این خودرو اولین خودروی کراس اور این شرکت محسوب می شود. ام جی تا به حال در پی ساخت خودروهای شاستی و کراس اور نبوده است، اما با تولید این خودرو نشان داده است که قصد دارد با روند بازار خودرو حرکت کند و البته سبک و سنت محصولات سابق خود را نیز در این محصول جدید حفظ کرده است. ما نیز در سپندخودرو به معرفی ام جی جی اس و بررسی تخصصی این محصول جدید از شرکت ام جی می پردازیم.

ضمناً امکان فروش اقساطی ام جی جی اس با شرایط استثنایی در سپندخودرو فراهم شده است و شما می توانید به راحتی این خودروی زیبا و خوش ساخت را بهترین شرایط خریداری کنید.

مشخصات فنی و پیشرانه ام جی جی اس MG GS

این خودرو با دو مدل به بازار عرضه شده است. یکی از آن ها مدل دو لیتری بنزینی است که مدل اصلی می باشد و برای بازارهای چین و ایران تولید شده است و مدل دیگر آن نیز مدل 1.5 لیتری توربو شارژ بنزینی است و حاصل همکاری ام جی و جنرال موتورز می باشد. این مدل نیز مخصوص بازار آمریکا، اروپا و به طور مخصوص برای بازار انگلستان می باشد.

خودروی GS مدل دو لیتری مجهز به پیشرانه ای با قدرت 218 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن است که می تواند 0 تا 100 را در 8.5 ثانیه رقم بزند. نهایت سرعت این خودرو نیز 200 کیلومتر بر ساعت است. مدل یک و نیم لیتری این خودرو نیز با 165 اسب بخار قدرت و گشتاور 250 نیوتن متر در کمتر از 10 ثانیه از 0 به سرعت 100 کیلومتر می رسد و نهایت سرعت این مدل نیز 180 کیلومتر بر ساعت است.

معرفی ام جی جی اس در سپندخودرو

میزان مصرف سوخت نیز در مدل 2 لیتری توربوشارژ حدود 8 لیتر در 100 کیلومتر و در مدل یک و نیم لیتری نیز حدود 5 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

ام جی جی اس از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک بهره می برد که به علت دارا بودن دو کلاچ تعویض دنده را نیز بسیار سریع انجام می دهد. همچنین امکان تعویض دنده از قسمت پدال های پشت فرمان و به صورت دستی نیز برای راننده فراهم شده است.

مشخصات ظاهری ام جی جی اس

اولین تلاش ام جی برای تولید یک خودروی کراس اور در سال 2013 و با طراحی یک مدل مفهومی با نام CS مطرح شد. سپس در سال 2015 اولین نمونه از خودروی کراس اور این شرکت با تغییر نامی جزئی به GS معرفی شد.

در طراحی این محصول روح خودروهای اسپرت دمیده شده است و این خودرو در مقام یک شاسی بلند به تمام معنا ظاهر نشده است. این موضوع را با یک نگاه کلی به طراحی این محصول می توان دریافت کرد. مخصوصا در قسمت جلوی این خودرو زبان طراحی اسپرت و همیشگی MG حفظ شده است.

کاملترین و تخصصی ترین معرفی ام جی جی اس در سپندخودرو

ام جی جی اس در قسمت طراحی چراغ های جلو نیز به سبک خود پیش رفته است و حالت اسپرت و کوچک چراغ های خود را حفظ کرده است. البته بیشتر خودروهای سبک کراس اور با چراغ های بزرگتر از این اتومبیل عرضه می شوند. طراحی داخلی این محصول نیز به سبک همیشگی محصولات این شرکت بسیار لوکس، اسپرت و زیباست. در مجموع سبک طراحی این کراس اور جذاب به سمت سبک اسپرت کشیده شده است و ظاهر بسیار جذاب و خاصی را برای آن به وجود آورده است.

معرفی ام جی جی اس و بررسی کامل ام جی جی اس

آپشن های MG GS

مدل دو لیتری این خودرو که مخصوص بازارهای ایران و چین است آپشن های بالاتری نسبت به مدل دوم این خودرو یعنی مدل یک و نیم لیتری آن دارد. استارت دکمه ای، آینه برقی، سیستم ضد حرکت به سمت عقب در شیب ها، سانروف، چراغ های مه شکن، ترمز دستی الکتریکی، روشن خاموش کردن بدون کلید و اندازه گیری فشار باد لاستیک ها از جمله آپشن ها این خودرو هستند. همچنین آپشن های اضافی نیز وجود دارد که باید هزینه اضافه بابت مدل های بالاتر برای آن ها پرداخت کنید.

یکی از ویژگی هایی که در معرفی ام جی جی اس از آن یاد شد جادار بودن این خودرو بود

گیربکس اتوماتیک و سیستم دو دیفرانسیل AWD، روشن شدن چراغ ها به صورت اتوماتیک، رینگ های اسپرت 18 اینچ، کروز کنترل، تنظیم ارتفاع چرخ های جلو، سنسور پارک، دوربین عقب، باربند فلزی، بسته شدن سانروف و چندین آپشن دیگر نیز از آپشن های اضافی این خودرو می باشند.

ایمنی و تست تصادفات

در بحث ایمنی نیز ام جی جی اس خودروی استانداردی محسوب می شود. این خودرو دارای 6 ایربگ است که 4 عدد از آن ها در جلوی و دو کیسه هوای پرنده نیز در قسمت عقب قرار دارد. از دیگر تجهیزات ایمنی این خودرو نیز می توان به کمربند های ایمنی پیش کشنده برای صندلی های جلو اشاره کرد. سیستم کنترل ترمز در پیچ و سیستم های توزیع قدرت ترمز و جلوگیری از انحراف خودرو و همچنین سیستم افزایش دهنده قدرت ترمز از دیگر تجهیزات و سیستم های ایمنی این اتومبیل می باشد.

جمع بندی از معرفی ام جی جی اس

در مجموع ام جی جی اس را می توان یک کراس اور اسپرت و با مشخصات فنی خوب توصیف کرد و درست نیست اگر آن را با دیگر خودروهای چینی بی کیفیت مقایسه کنیم. البته آپشن های به کار رفته در این خودرو می توانست جذاب تر و متنوع تر باشد. طراحی این محصول نیز در رده بالایی قرار می گیرد و از نظر ظاهر جذابیت کافی را برای مخاطبان خود دارد. در مورد ایمنی خودرو نیز تحلیل ها مثبت ارزیابی شده اند و می توان این خودرو را یک خودروی استاندارد دانست. اگر به دنبال یک کراس اور گستاخ و قدرتمند هستید ام جی جی اس می تواند انتخاب جذابی برای شما باشد.

آپشن های مطرح شده در معرفی ام جی جی اس