فیدلیتی برقی

فیدلیتی برقی

خودرو فیدلیتی برقی

فیدلیتی برقی در واقع چری eQ5 است. که با زبان طراحی خاص سری خودرو های برقی این شرکت معروف به Ant توسعه یافته است. چری eQ5 طراحی کاملا متفاوتی با دیگر محصولات این شرکت دارد.

البته در نمای جلویی این خودرو شاهد طرحی مشابه خودروهای اس یو وی Link and Co هستیم. عناصر طراحی مشابه فونیکس اف ایکس در نمای عقب خودرو دیده می شود. به طور کلی این خودرو از طراحی جذاب و هماهنگی بهره می برد. از ویژگی های طراحی این خودرو می توان به جلوپنجره بسته مانند سایر خودروهای برقی، چراغ های چند تکه در جلو و سقف شیب دار اشاره کرد.

 

خودرو فیدلیتی برقی

خودرو فیدلیتی برقی

 

مشخصات فنی فیدلیتی برقی

چری این خودروی الکتریکی را بر اساس پلتفرم LFS توسعه داده است. که استفاده از بدنه آلومینیومی با وزن کم و استحکام بالا از ویژگی های مهم آن محسوب می شود. مشتریان در بازار چین می توانندفیدلیتی برقی را در سه نوع مختلف با سه سطح قدرت مختلف سفارش دهند.

این خودرو در نسخه پایه قدرتی برابر با 161 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متری دارد. در نسخه میانی قدرتی معادل 178 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن متری دارد. در نسخه سوم حداکثر قدرت برابر است با 201 اسب بخار قدرت و 295 نیوتن متر گشتاور ارائه می کند.

برای نسخه های پایه و میانی این SUV الکتریکی، باتری 70.1 کیلووات ساعتی با برد 510 کیلومتر در نظر گرفته شده است. اما نسخه سوم یا قدرتمندتر از باتری با ظرفیت 88 کیلووات ساعت با برد 620 کیلومتر در هر شارژ استفاده می کند. این خودرو در بازار چین با قیمت 22000 تا 28000 دلار بسته به مدل به فروش می رسد.

 

مشخصات فنی فیدلیتی برقی

مشخصات فنی فیدلیتی برقی

 

آپشن های فیدلیتی برقی

فیدلیتی برقی از طراحی مدرن و مینیمال در بخش طراحی داخلی و همچنین در بخش بیرونی استفاده می کند. از جمله امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می توان به تعویض لاین هوشمند، سیستم نقاط کور، رادار خطی، سیستم پیشگیری از تصادف، سیستم کمک پارک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم عامل هواوی هارمونی، سانروف پانوراما، سیستم تمیز کننده هوا، تشخیص چهره، شارژر بی سیم، صفحه نمایش لمسی مرکزی و نمایشگر دیجیتال آمپر اشاره کرد.

 

همچنین بخوانید:

شرایط فروش فیدلیتی پرایم تیپ 2 در دی ماه 1401