در سال ۲۰۱۱ خودروی جک J3 برای اولین بار در برزیل و با تبلیغات بسیار زیاد رونمایی شد. در ابتدای کار شرکت جک این خودرو را با قمیت ۲۲۰۰۰ دلار ولی با امکاناتی به مراتب بیشتر از مدل های قبلی عرضه کرد که همین موضوع موجب استقبال زیاد مشتریان شد. در برآوردهای اولیه از متخصصین برزیلی به ایراداتی مانند کمبود فضای داخلی  ماشین اشاره شده بود ولی به طور کی سطح کیفی خودرو و امکانات جانبی آن رضایت بخش به نظر میرسید. سپند خودرو در زمینه فروش اقساطی جک J3 به مشتریان عزیز خدمت رسانی میکند.

فروش اقساطی جک J3

 

مشخصات فنی جک J3

مشخصات فنی و امکانات جانبی خودروی جک j3 در مقایسه با قیمت ارائه آن در بازار بسیار چشمگیر است از این میان میتوان به مواردی مانند استاندارد آلایندگی یورو 4؛ رینگ آلومنیومی؛ گرم کن شیشه عقب؛ سیستم هشدار دهنده باز بودن درب؛ جعبه دنده 5 سرعته دستی؛ آئینه های جانبی برقی و بسیاری قابلیت های دیگر اشاره کرد. مجموعه این امکانات در کنار خدمات و تعمیرات در دسترس موجب محبوبیت این خودرو در ایران شده است و سپند خودرو افتخار دارد شرایط ویژه ای برای فروش اقساطی جک j3 به مشتریان عزیز ارائه نماید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه فروش اقساطی جک مراجعه نمایید.

مشخصات فنی جک J3

موتور جک J3 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1299سی سی
حداکثر قدرت 93 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور جک جی ۳ 114 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه
جعبه دنده 5 دنده دستی
شتاب 0 تا 100 16 ثانیه
حداکثر سرعت  جک توجوی 160 کیلومتر در ساعت
وزن 1100 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4155 طول – 1650 عرض – 1445 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2400 میلیمتر

در چند سال اخیر بازار خودروی ایران مورد  توجه خودروسازان چینی قرار گرفته است. در میان آنها کمپانی جک با ارائه محصولاتی با کیفیت و کارایی بالا بسیار موفق بوده است. یکی از این موفقیت ها مربوط به عرضه خودروی جک J3 است که از محبوبیت بسیار بالایی در میان هموطنان عزیز برخوردار است.

جک جی 3 که با نام جک توجوی ( TOJOY ) نیز شناخته میشود با بهره گیری از نظرات طراحان و متخصصان کشورهای صاحب صنعت در زمینه تولید خودرو مانند ژاپن ، ایتالیا، انگلستان در دو مدل صندوقدار و هاچ بک عرضه شده که در ایران توسط شرکت کرمان موتور به فروش میرسد. در هر دو مدل از خودروی جک J3 موتور 1.3 لیتری میتسوبیشی استفاده شده که قدرتی معادل 93 اسب بخار تولید میکند و در بهترین حالت سرعت آن به 160 کیلومتر در ساعت می رسد. امکانات بالا و قیمت مناسب موجب شده است فروش اقساطی جک j3 به انتخاب اول بسیاری از مشتریان سپند خودرو تبدیل گردد.

مشخصات فنی جک J3 با تحویل فوری