فروش اقساطی هیوندای النترا SDF WD ۲۰۲۲ تحویل فوری

خرید و فروش اقساطی هیوندای النترا SDF WD 2022 بلند مدت . در خرید اقساطی این وسیله از سپند خودرو نقلیه شما می توانید، بخشی از هزینه را در حین خرید پرداخت کنید و ما بقی را به همراه چک های معتبر و ضمانت های تایید شده . به مرکز خرید خودرو تحویل دهید و برای پرداخت بقیه هزینه آن زمان بیشتری به دست آورید. فروش اقساطی خودرو سپند خودرو به شما این امکان را میدهد که در کمترین زمان موفق به خرید این خودرو پرفروش شوید .برای خرید اقساطی خودرو و استفاده . از امتیازات آن به وب سایت سپند خودرو مراجعه کنید .

معرفی هیوندای النترا SDF WD 2022

هیوندای النترا SDF WD مدل ۲۰۲۲ یکی از محبوب ترین خودروهای سری سدان است . که به صورت مونتاژ شده در کشور ایران به فروش می رسد. این سدان کوچک، ظاهر بسیار زیبا و لوکسی دارد و برای کشورهای در حال توسعه یک وسیله نقلیه کاربردی محسوب می شود. مردم ایران با این خودرو آشنایی دارند و برادران بزرگتر و کوچکتر آن را نیز از سری اتومبیل های هیوندای می شناسند.

 

فروش اقساطی هیوندای النترا SDF WD ۲۰۲۲

 

قیمت هیوندای النترا SDF WD 2022

این مدل اتومبیل با قیمت زیر 20 هزار دلار به فروش می رسد . و در قیاس با هزینه بسیار ناچیزی که برای این وسیله نقلیه پرداخت می شود . قابلیت های منحصر به فردی را در اختیار افراد قرار می دهد. قیمت نهایی این محصول در نهایت پس از محاسبات گمرکی و تعیین نرخ دلار و ارزهای جهانی در سپند خودرو محاسبه خواهد شد .

مشخصات فنی هیوندای النترا SDF WD 2022

در این بخش به مشخصات فنی و بخش بندی های مختلف این اتومبیل می پردازیم. برخی از مهمترین ویژگی ها و مشخصات هیوندای النترا SDF WD مدل ۲۰۲۲ را در زیر مشاهده می کنید:

  • مجهز به محور متحرک جلو
  • حجم موتور اتومبیل 20 لیتر
  • حداکثر قدرت، 200 اسب بخار
  • شتاب 3/5 ثانیه
  • انتقال قدرت 8 سرعت اتوماتیک
  • مصرف سوخت اتومبیل به صورت ترکیبی
  • سیستم تعلیق عقب اتومبیل، مولتی لینک
  • نوع شاسی اتومبیل یکپارچه

 

مشخصات فنی هیوندای النترا SDF WD ۲۰۲۲

 

آپشن ها و مهمترین تغییرات هیوندای النترا SDF WD 2022

آپشن ها و تغییرات به روز این اتومبیل، تعیین کننده هزینه نهایی این محصول می باشند. در ساختار اتومبیل جدید هیوندای النترا SDF WD مدل ۲۰۲۲ از کنسول های میانی برای تجهیز دستگیره ها در راستای طول خودرو استفاده شده است. دیفرانسیل این اتومبیل با لغزش محدود سبب بهبود حرکت این وسیله نقلیه می شود. سیستم اگزوز آن نیز در سه حالت متفاوت قابل تنظیم می شود.

فروش قسطی هیوندای النترا SDF WD 2022

شرایط فروش اقساطی هیوندای این وسیله نقلیه در سپند خودرو بهترین امکانات خرید را برای شما فراهم می کند. در همه کشور ما از این وسیله نقلیه استقبال شده و به همین خاطر فروش قسطی آن سبب افزایش میزان خرید آن نیز شده است . شما می توانید از این شرایط ویژه خودروی مورد نظر با بهترین و ایده آل ترین شرایط پرداخت به دست آورید.

خرید هیوندای النترا SDF WD ۲۰۲۲

ویژگی های هیوندای النترا SDF WD 2022

این وسیله نقلیه با ویژگی های متعددی شناخته می شود که از مهمترین های دلایل محبوبیت آن در بازارهای جهانی به شمار می رود . از مهمترین آن ها می توان به انجام قدرت سبقت گیری و مانور سریع آن اشاره کرد. حالت موقتی اوور بوست از مهمترین قابلیت های مدل جدید هیوندای النترا به شمار می رود.

خرید هیوندای النترا SDF WD 2022 قسطی

حال که با ویژگی های این اتومبیل آشنا شدید، نوبت شرایط خرید این وسیله نقلیه می رسد. شما می توانید، با امکاناتی ویژه خرید این وسیله را انجام دهید و از یک وسیله نقلیه فوق العاده بهره مند شوید.

خرید قسطی هیوندای النترا SDF WD 2022

سپند خودرو در خرید اقساطی هیوندای النترا SDF WD مدل ۲۰۲۲ شرایط بسیار مناسبی برای طرفداران این خودرو فراهم کرده است که در طول آن می توانند، زمان بیشتری برای پرداخت همه هزینه های این اتومبیل داشته باشند. شرایط خرید اقساطی هیوندای النترا SDF WD2022 این وسیله نقلیه سبب سهولت خریداران در استفاده از آن می شود. در ادامه بیشتر با این شرایط آشنا می شوید. اگر تصمیم به خرید اقساطی خودرو تویوتا کرولا ال ای را دارید می‌توانید با کارشناسان سپندخودرو ارتباط برقرار کنید.

 

خرید قسطی هیوندای النترا SDF WD ۲۰۲۲

 

تصاویر هیوندای النترا SDF WD2022

برای آشنایی با این وسیله نقلیه مشاهده تصاویر زیبای آن به شما کمک می کند که ویژگی ها و مشخصات آن را بیشتر بسنجید و خرید آن را با اطلاعات کامل تری انجام دهید.

ویدیو هیوندای النترا SDF WD 2022

در این بخش در راستای تکمیل اطلاعات مخاطبین عزیز یک ویدیوی کوتاه در رابطه با مشخصه های کاربردی این اتومبیل ارائه می دهیم.

فروش اقساطی هیوندای آوانته