نسل جدید کوراندو انقلابی در طراحی محصولات سانگ یانگ بود، طراحی کوراندو پرمیوم توسط استودیو طراحی ایتال دیزاین انجام شده است و گذشته از تغییرات ظاهری از لحاظ فنی نیز تغییرات مثبت و گسترده ای را تجربه کرده است. با توجه به تمامی این موارد می توان نتیجه گرفت که این خودرو را بیشتر از محصولات قبل مناسب استفاده شهری می باشد. در ایران نیز شرایط فروش اقساطی کوراندو پرمیوم فعال شده است و دوستداران آن می توانند با شرایط مناسب تر این خودرو را خریداری نمایند.

فروش اقساطی کوراندو

مشخصات فنی کوراندو

موتور کوراندو پرمیوم با تولید قدرت 149 اسب بخار و 197 نیوتن متر گشتاور به کمک سیستم انتقال نیروی 6 دنده تیپترونیک حس قدرتمند بودن را در هنگام رانندگی به شما القا خواهد کرد علاوه بر قدرت فنی سیستم تعلیق چند میله ای آسایش بیشتری را برای سرنشینان به ارمغان آورده است و این خودرو مجهز به میله تعادل می باشد.یکی دیگر از مزیت های این محصول که باعث شد با توجه به شرایط فروش اقساطی کوراندو از ارزش بالایی برای خرید برخوردار باشد، سیستم HSA است که یک سیستم کمکی برای حرکت آسان تر در سربالایی هاست.

مشخصات فنی کوراندو

موتور کوراندو پرمیوم 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1998سی سی
حداکثر قدرت کوراندو پرمیوم 150 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 197 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
جعبه دنده خودکار 6 سرعته تیپ‌ترونیک
شتاب 0 تا 100 14.6 ثانیه
حداکثر سرعت 166 کیلومتر در ساعت
وزن 1680 کیلوگرم

فروش اقساطی کوراندو با تحویل فوری

برخی کارشناسان معتقدند که کوراندو پرمیوم نتوانست به حداکثر آمار فروش خود در هنگام ورودش به بازار ایران دست پیدا کند و شروع فعالیت شرکت ها در جهت فراهم کردن شرایط فروش اقساطی کوراندو پرمیوم گامی برای افزایش این آمارها بوده است، منتقدان دلیل این امر را رقبای کوراندو در این بازه قیمتی می دانند.