ام جی جی اس (MG GS) با وجود اینکه در شکل و طرح یک خودروی کراس اور طراحی شده است، اما به دلیل اینکه از زبان طراحی اسپرت و جوان پسند مرسوم در خودروهای ام جی بهره برده، توانسته است محبوبیت زیادی را برای خود کسب کند. طراحی جذاب خارجی و همچنین طراحی شیک و دلپسند داخل آن، جی اس را از دیگر خودرو های چینی یک سر و گردن بالاترنگه داشته است. جی اس همچنین از نظر فنی نیز به حد کافی قدرتمند است و با پیشرانه های قدرتمند خود یک رقیب جدی برای کراس اور های اروپایی محسوب می شود. در حال حاضر امکان خرید اقساطی ام جی جی اس نسخه تولید شده برای بازارهای ایران و چین در سپند خودرو وجود دارد.   شرایط ویژه فروش اقساطی ام جی جی اس

مشخصات فنی ام جی جی اس

ام جی جی اس در دو مدل اصلی طراحی و به بازار عرضه شده است که یکی از این دو مدل، نسخه دو لیتری بنزینی و برای بازارهای چین و ایران می باشد. این مدل نسخه اصلی می باشد و نسخه دیگر آن نیز مدل بنزینی یک و نیم لیتری می باشد که حاصل همکاری ام جی و جنرال موتورز آمریکاست. مدل اصلی این خودرو مجهز به پیشرانه ای با قدرت  218 اسب بخار است که می تواند در مدت زمان 8.5 ثانیه 0 تا 100 را طی کند. مدل دوم نیز دارای پیشرانه ای با قدرت و ظرفیت 165 اسب بخار است که در مدت زمان کمتر از 10 ثانیه از سرعت 0 به 100 می رسد. حداکثر سرعت نیز در مدل اول 200 کیلومتر بر ساعت و در مدل دوم 180 کیلومتر بر ساعت می باشد.  
حجم موتور ام جی جی اس 1995
تعداد سیلندرها 4
آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 218 اسب بخار از دور 5000 تا 5300 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 350 نیوتن متر از دور 2500 تا 4000 دور در دقیقه
سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو چهار چرخ محرک
نوع جعبه دنده جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه
تعداد دنده (جلو) 6
حداکثر سرعت ام جی جی اس 200
شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 8.5
سیکل ترکیبی مصرف سوخت 8.3 لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگی ام جی جی اس یورو 5
فروش اقساطی ام جی جی اس - تحویل فوری  

تجربه رانندگی با ام جی جی اس

با مشخصات فنی که در مورد ام جی جی اس ذکر کردیم و با توجه به این که جی ام جی اس یک خودروی کراس اور اسپرت است، انتظار داریم که این اتومبیل نسبت به رقبای خود از شتاب و عملکرد خوبی  برخوردار باشد که البته اینطور نیز هست. ام جی جی اس در سرعت کم نیز امتحان خود را پس داده و اتومبیلی نرم و کم صدا و با سواری خوب توصیف شده است. در قسمت فرمانبری نیز جی ام جی اس خودروی قابل قبولی است. البته به هیچ وجه نمی توان آن را با خودروهای لوکس و برتر دنیا مقایسه کرد. طراحی داخلی این خودرو نیز جذابیت های خود را دارد و از آن به عنوان یک خودروی جوان پسند یاد شده است.