عملکرد خوب تارا در تست تصادف

عملکرد خوب تارا در تست تصادف

 

خودرو تارا از گروه صنعتی ایران خودرو، تست تصادف از جلو و جانبی انجام داد. تارا تست موسوم به Crash Test را در مرکز معتبر تست اروپا با موفقیت پشت سر گذاشت. عملکرد خوب تارا در تست تصادف اروپایی مهر تایید بر کیفیت این خودرو می باشد.

البته ایران خودرو جزئیات این تست را اعلام نکرده است. همچنین اعلام نکرده که تارا دقیقا در کدام موسسه اروپایی تست های تصادف خود را انجام داده است. ایران خودرو به منظور حصول اطمینان از کیفیت و ایمنی محصولات خود این تست ها را انجام می دهد. این شرکت در راستای تعهدات خود به الزامات سازمان ملی استاندارد ایران، بر اساس نمونه برداری و تحت نظارت شرکت های بازرسی، محصولات خود را به یک مرکز معتبر برای تست تصادف اروپایی ارسال می کند.

بر اساس نتایج گزارش شده تا کنون، خودرو تارا تست های تصادف از جلو و بغل را مطابق با استاندارد های جهانی و با حضور نماینده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و سازمان ملی استاندارد با موفقیت به پایان رسانده است. بر اساس این گزارش، نتایج به دست آمده حاکی از ایمنی بالا و انطباق کامل محصولات گروه صنعتی ایران خودرو با ضوابط و الزامات استاندارد ایمنی خودرو است.

محصولات دنا پلاس، پژو 207 و رانا نیز در همین مرکز منتظر تست هستند که نتایج آن اعلام خواهد شد.

این گزارش می افزاید استحکام خودرو، بدنه، ایمنی سرنشینان، عملکرد ایربگ و … در تست تصادف بررسی و اندازه گیری می شود. همچنین بر اساس آن استاندارد لازم برای خودرو صادر می شود.

 

عملکرد خوب تارا در تست های تصادف اروپایی

عملکرد خوب تارا در تست های تصادف اروپایی

 

عملکرد خوب تارا در تست تصادف

موفقیت خودرو تارا در این تست تصادف در واقع مهر تاییدی بر تست انطباق کیفیت تولید (COP) و استاندارد تایید نوع است. که توسط بازرس شخص ثالث و جدا از ایران خودرو و خودرو های در حال تولید انجام می شود. محصولات موجود در خط تولید به صورت تصادفی با نمونه اولیه مورد تایید کیفی مقایسه می شود.

موفقیت تارا در تست تصادف بغل و جلو در موسسه معتبر تست تصادف اروپا نشان دهنده تحقق موارد متععدی است. از جمله رشد کیفیت در محصولات ایران خودرو و همچنین جلوگیری از نوسانات کیفی و تولید محصولات مشابه با کیفیت به دلیل رعایت قوانین است. با استاندارد های انطباق تولید COP و تایید نوع TA که کیفیت و انطباق با ویژگی های ایمنی و عملکرد خودرو را تضمین کرده است.

شما عزیزان می توانید جهت شرکت در طرح فروش اقساطی تارا با کارشناسان سپند خودرو تماس حاصل نمایید.