همه ما دوست داریم که صاحب خودرو باشیم. ولیکن با شرایط اقتصادی حاکم بر کشورمان این موضوع به یک آرزو برای افراد بسیاری تبدیل شده است. در نتیجه یکی از راه حل های که به نمایش گذاشته شده است، طرح فروش سایپا که به صورت اقساطی می باشد‌‌. یک شیوه عالی هم برای خریداران و هم برای فروشندگان به شمار می آید. افرادی که علاقمند به تهیه خودرو هستن می توانند، از این تسهیلات استفاده نمایند‌. گروه خودرو سازی سایپا دارای دست کم سی سال تجربه بوده است. کمپانی سایپا اقدام به تولید و فروش خودرو های سواری و سدان نموده است. برخورداری از قیمت اقتصادی خودرو های تولیدی سایپا منجر شده است، حجم قابل توجهی از بازار را از آن خود نماید‌. اگر تصمیم به خرید خودرو از سایپا به صورت اقساطی دارید و در این بین مردد مانده اید و به دلیل تعدد شرکت ها در انتخاب به مشکل برخورده اید. در این صورت تا انتها در این مطلب از سپند خودرو همراه ما باشید، تا در رابطه با طرح فروش سایپا گفتگو نماییم‌. بدون شک با مطالعه این مطلب از سپندخودرو هر آنچه که نیاز است را در رابطه با این مسئله بدست خواهید آورد.

 

همچنین بخوانید:  خرید اقساطی خودرو ، شرایط فروش اقساطی دیگنیتی 

 

شرایط طرح فروش سایپا

اولین موردی که بایست در رابطه با این طرح بدانید این است که هر یک از محصولاتی سایپا دارای شرایط متفاوتی هستند. نکته ای که می تواند در شرایط قسطی مشکل ایجاد کند، مدت زمان اقساط می باشد. برای مثال در دوره یک ماه به یک ماه بایست اقساط را پرداخت نمایید. از این بابت نگرانی نخواهید دشت  شما این امکان را خواهید داشت، به توجه به توانایی خود بهترین و مناسب ترین شرایط را انتخاب نمایید. در نتیجه با مدیریت و نظارتی دقیقی که بر روی بودجه خود داشته اید خودرو انتخابی را خریداری نمایید. علاوه بر این مورد این شرایط برای شما فراهم است، تا خودرو های آپشن دار را نیز به صورت اقساطی تهیه نمایید. از موارد دیگر در طرح فروش اقساطی سایپا که می توان نام برد مفاد موجود در قرارداد می باشد؛ که تمامی موارد مربوط به  سند، امکان تعویض خودرو و… درج شده و شما مکلف هستید پس از مطالعه دقیق قرارداد آن را امضاء نمایید.

طرح فروش سایپا

طرح فروش سایپا به صورت اقساطی و تحویل فوری

گروه خودرو سازی سایپا خودرو های متعددی را تولید و به بازار عرضه می کند. شرکت های همچون سپند خودرو شرایطی را برای فروش اقساطی محصولات سایپا تحویل فوری در برنامه های خود جای داده است. در صورت تمایل به خرید محصولات سایپا می توانید، با مشاوران ما در ارتباط باشید. تمامی اطلاعات لازم در خصوص طرح فروش سایپا با تحویل فوری کسب کنید. سپس بر طبق شرایط مالی خود فرآیند مربوط به سفارش تا تحویل خودرو را سپری نمایید. در سپند خودرو شما با پرداخت ۵۵ درصد از قیمت کل خودرو انتخابی و مابقی به صورت اقساط که هر دو ماه یکبار پرداخت خواهید نمود. طی یک روز پس از بستن قرارداد خودرو را تحویل خواهید گرفت‌.

فروش اقساطی محصولات سایپا تحویل فوری

فروش اقساطی سایپا

گروه خودرو سازی سایپا و ایران خودرو هر یک بر طبق قوانین و سیاست خود اقدام به عرضه محصولات خود به صورت اقساطی می نمایند و هر بار با استقبال مردم روبرو می شوند‌‌. چرا اوضاع اقتصادی به نحوی است که ترجیح مردم خرید اقساطی می باشد، تا کمترین فشار و نگرانی را برای خرید خودرو داشته باشند. ولیکن مسئله ای که وجود دارد این است که مدتی است که در طرح فروش سایپا اقساطی محصولات این شرکت به صورت محدود و به تعداد کم به دست متقاضیان می رسد‌. در نتیجه متقاضیان بایست در صف انتظار بمانند تا نام آن در لیست برندگان قرعه کشی باشد و موفق به خرید اقساطی محصولات سایپا نظیر پراید، کوییک، شاهین، سراتو ….. شوند‌. این موضوع در وضعیت اقتصادی کشورمان که با تورم شدید مواجه است و قیمت ها روند صعودی دارد اصلاً به نفع متقاضیان نمی باشد. با این تفاسیر بهترین راهبردی که پیش روی خریداران قرار دارد. خرید این محصولات از شرکت های معتبر در بازار خودرو می باشد که سابقه فعالیت موفق در این حوزه را داشته اند.

طرح فروش سایپا

کلام پایانی

طرح فروش سایپا به صورت اقساطی با تحویل فوری یکی از بهترین و مناسب ترین طرح های است، که به وسیله سپندخودرو به منظور سهولت در خرید و حال مشتریان ارائه می گردد. در طول این طرح متقاضی با شرایط ویژه تحویل فوری که سند به نام او زده خواهد شد خودرو مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری خواهد کرد.