سه محصول جدید لاماری برای ورود به بازار آماده می شود. ظرفیت تولید شرکت آرین پارس موتور جهت پاسخگویی هر چه بهتر به نیاز بازار و با توجه به استقبال خریداران از اولین محصول تولیدی، افزایش خواهد یافت.  

 

لاماری ایما

امیر صرافی مدیر بازاریابی آرین پارس موتور از افزوده شدن 20 هزار دستگاه به برنامه تولید سال 1402 خبر داد. وی افزود مراحل مربوط به تحویل خودروهای به فروش رسیده در بورس کالا به صورت منظم و بی وقفه در حال اجرا است. 

همچنین در سال 1402 شاهد تحویل تمام خودروهای ثبت نامی در سامانه یکپارچه فروش خواهیم بود. 

امیر صرافی افزود عرضه دو نسخه فول آپشن و هیبرید لاماری ایما در تابستان 1402 انجام خواهد شد. با توجه به این موضوع، آرین پارس موتور برنامه افزایش ظرفیت تولید تا سقف 20 هزار دستگاه را برای سال 1402 به وزارت صمت ارائه کرده است. 

مدیر بازاریابی این شرکت ادامه داد که وجود همکاری مثبت دفتر خودرویی وزارت صمت و پشتیبانی های به عمل آمده امیدوار کننده است و میتواند نویدبخش تحقق اهداف آرین پارس موتور در زمینه گسترش ظرفیت تولید باشد.

امیر صرافی در انتها عنوان کرد که علاوه بر دو محصول جدید از لاماری ایما رونمایی از یک کراس اوور جدید در سگمنت B را نیز در پیش رو داریم. احتمالا از سال 1403 شاهد عرضه این محصول در بازار خواهیم بود.