گران ترین محصول از برند لوکس و فرانسوی دی اس به ایران وارد شده است. دی اس 7 کراس بک لوکس ترین نمونه از خودروهای این برند فرانسوی است که به تازگی پا به ایران گذاشته است. در ابتدای ورود این برند شایعات زیادی در مورد شکست برنامه های مالی آن و فروش نرفتن محصولات به میان آمده بود اما دی اس نشان داد با نیاز سنجی درست بازار و برنامه ریزی صحیح می توان حتی در بازار ایران هم به نتیجه رسید! فروش اقساطی دی اس 7 کراس بک در شرایطی انجام شد که تعرفه های ورود خودروهای خارجی روز به روز بالاتر می رفت و از سوی دیگر امکان حضور آزاد برای خودروسازان دنیا در بازارهای داخلی کشورمان وجود نداشت. آرین موتور تابان نمایندگی این برند در ایران را بر عهده دارد و تا به حال به نظر می رسد تنها بر فروش دی اس در پایتخت تمرکز دارد زیرا از این برند در شهرهای دیگر نشانی وجود ندارد. برند دی اس توانسته به خوبی نظر لوکس پندان را به خود جلب نماید و امید دارد تا با بهبود اوضاع فروش اقساطی دی اس توسط قشر میان رده ی جامعه نیز قابل دسترس باشد.

طراحی ظاهری دی اس 7 کراس بک

برند خودروسازی دی اس در سال 2009 شکل گرفت و در سال 2013 با تولید محصولات مدرن به شهرت رسید. در چنین زمانی بود که دی اس خود را مستقل از سیتروئن دانست و در صحبت هایی که انجام می شد دم از استقلال و ایجاد کمپانی مستقل می زد. نسل جدید خودروهای دی اس با طراحی ساختار شکن و جذاب در سال های 2015 و 2016 به بازار معرفی شد و بلوغ و رشد خود را با محصولات جدیدش به نمایش گذاشت. زبان طراحی ساخت خودروهای دی اس در تمامی محصولات این کمپانی مشترک است و جلو پنجره ی شش ضلعی این برند تبدیل به ویژگی منحصر به فردی شده که تنها در محصولات دی اس مشاهده می شود. ادوات کروم جانبی و چراغ های کشیده همراه با کریستال های داخلی نیز از جمله ویژگی های دیگری هستند که دی اس مخصوص به خود طراحی کرده است. ظاهر دی اس بسیار شکیل و لوکس به تصویر کشیده شده است و تواسته حتی نظر مشکل پسندان را نیز به خود جلب نماید. طراحی داخلی دی اس نیز در جلب نظر خریداران بی تاثیر نیست و با ورود به دی اس بی شک عاشق آن می شوید، طراحی خلاقانه ی این خودرو در داخل و بیرون دی اس حلول کرده است و سرنشینان خودرو علاوه بر بهره بردن از ظاهر زیبای خودرو می توانند از راحتی و سواری دلچسب خودرو نیز بهره مند شوند.

شرایط فنی دی اس 7
با توجه به اطلاعاتی که از سوی سازندگان خودرو پخش شده است، دی اس مجهز به انواع موتورهای بنزینی، دیزلی و هیبریدی می باشد که با توجه به توزیع در کشورهای مختلف گزینه های متفاوتی را در هر عرضه انتخاب می کند. پیشرانه ی دیزلی 1.5 لیتری با قدرت 130 اسب بخار و نمونه ای دیگر با قدرت 180 اسب بخار تولید می شود ضمن اینکه دی اس در نمونه های بنزینی قدرتی معادل با 225 اسب بخار دارد. پر قدرت ترین پیشرانه های دی اس نمونه های بنزینی هستند که با احتراق مناسب و بالا، قدرت زیادی را برای این خودرو تامین می کنند. قدرت 225 اسب بخاری این خودرو باعث شده است تا دی اس در 8.3 ثانیه از صفر کیلومتر به 100 برسد و بتواند با 230 کیلومتر در ساعت ماکسیمم سرعت خود را به رخ شاسی بلندهای دیگر بکشد.

به طور کلی دی اس خودرویی است که در آن هماهنگی و زیبایی نقش به یاد ماندنی از لوکس بودن را برایش به تصویر کشیده اند و پیشرانه ی فنی و قوای حرکتی مناسب نیز در کنار این زیبایی از یاد نبردنی، تجربه ی سواری دلچسبی را برای لوکس سواران رقم زده است. دی اس 7 کراس بک خودرویی است که در فرانسه به عنوان خودروی تشریفات برای رییس جمهور این کشور انتخاب شده است و مطمئنا تمام افرادی که توانایی خرید این خودرو را داشته باشند از مزایای بیشمار و راحتی دلچسب آن بی بهره نمی مانند.