دانگ فنگ هائوجی فانتوم نایت بلک

دانگ فنگ هائوجی فانتوم نایت بلک

دانگ فنگ هائوجی

دانگ فنگ هائوجی یکی از رقبای چینی کیا سورنتو در بازار آسیا است. این خودرو در حال حاضر توسط زیرمجموعه Fengshen برای بازار چین تولید می شود. این شرکت به تازگی نسخه ای ویژه از این خودرو با نام Phantom Night Black را معرفی کرده است. در این نسخه بسیاری از قسمت های خودرو مانند رینگ ها، قطعات کرومی و همچنین سر اگزوز مشکی هستند. علاوه بر این، برخی به روز رسانی ها در داخل خودرو انجام شده است. که باعث می شود حال و هوای آن نسبت به نسخه معمولی خشن تر به نظر برسد.

 

مشخصات دانگ فنگ هائوجی

این خودرو مجهز به نیروی فنی هیبریدی است. که از ترکیبی از یک موتور بنزینی توربوشارژ و یک موتور الکتریکی آهنربای دائمی تشکیل شده است. موتور احتراق داخلی یک توربوشارژر 1.5 لیتری است که هماهنگ با موتور الکتریکی کار می کند. به طوری که راندمان حرارتی آن به 41.07 درصد می رسد. حداکثر بازده این موتور 241 اسب بخار قدرت و 540 نیوتن متر گشتاور است. گیربکس E-CVT همچنین وظیفه انتقال نیرو در شاسی بلند دانگ فنگ را بر عهده دارد.

 

مشخصات هائوجی

مشخصات هائوجی

 

آپشن های دانگ فنگ هائوجی

جلو پنجره کرومی نسخه معمولی در دانگ فنگ هائوجی فانتوم نایت بلک با مشکی جایگزین شده است. 26 ستون مشکی جلو پنجره این خودرو را تشکیل می دهد. که ظاهری تهاجمی و خشن دارد. در کنار، تمامی خطوط بدنه و همچنین ستون های خودرو به رنگ مشکی تغییر یافته است. در قسمت عقب چراغ ها گرافیک جدیدی دارند. طراحی مشکی داخل آن ها دیده می شود.

طراحان دانگ فنگ سعی کرده اند از یک الگوی موج دار برای ایجاد تزئینات داخلی این خودرو استفاده کنند. مانند اکثر خودرو های امروزی، در کابین این خودرو نیز دو صفحه نمایش وجود دارد. که یکی برای نمایش اطلاعات سیستم سرگرمی و دیگری برای نمایش اطلاعات حیاتی خودرو استفاده می شود. تمامی نسخه های این خودرو به سیستم عامل Windlink و همچنین سیستم تعامل هوشمند خودرو و راننده مجهز خواهند شد.

 

همچنین بخوانید:

تانا ؛ کراس اوور جدید ایران خودرو