جک S5 فیس لیفت در تهران

جک S5 فیس لیفت در تهران

 

جدیدا تصاویری از نسخه جدید فیس لیفت جک J5 یا همان جک JS5 توسط صفحه اینستاگرام Jacsavaran_ir در خیابان های تهران منتشر شده است که از احتمال عرضه این خودرو در بازار ایران خبر می دهد.

در صورت صحت این خبر کراس اوور جک اس 5 محصول مونتاژی محبوب شرکت کرمان موتور که مدت هاست میهمان بازار خودروی کشور بوده، اکنون نسخه جدید جک JS5 یا جک اس 5 فیس لیفت را به عنوان رقیب محتمل می بیند. محصولی که با چهره ای به روز برای به چالش کشیدن رقبا در بخش کراس اوورها عرضه می شود و البته مشخصات فنی احتمالی JAC JS5 در بخش فنی چیز جدیدی نیست.

فیس لیفت جک S5 از موتور 1.5 لیتری تکراری مجهز به توربوشارژر با قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متر بهره می برد. این خودرو مشابه 90 درصد خودروهای چینی بازار کشور است. 2 گزینه گیربکس 6 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه برای این خودرو قابل انتخاب است.

موتور این کراس اوور از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. در هر 100 کیلومتر حدود 7.6 لیتر بنزین مصرف می کند. وزن کراس اوور جک JS5 جدید 1470 کیلوگرم است. در مقایسه با مدل دستی جک S5 (1505 کیلوگرم) و مدل اتوماتیک (1545 کیلوگرم) کاملا سبکتر است.

 

کراس اوور جک S5 فیس لیفت

کراس اوور جک JS5 در بازار ایران پلتفرم با نسخه فعلی مشترک است. بر همین اساس در نمای جانبی دقیقاً خودرویی مشابه جک S5 کرمان موتور را مشاهده خواهید کرد. تغییرات اصلی در جلو، عقب و داخل کابین رخ داده است.

در نمای جلویی خودرو جک JS5 خودرویی مدرن با طراحی خاص و تا حدودی سلیقه ای را می بینیم. شاید به مذاق برخی از مخاطبان خوش نیاید اما به کمک چراغ های روشن روز کشیده و جدا از چراغ های اصلی، به خوبی جلوپنجره بزرگ، با روند روز پیشرفت کرده است.

در نمای جلو از طراحی تیز و خطوط صاف استفاده شده است. اما در نمای جانبی جک J5 آشنا را می بینیم که تا حدودی با نمای جلو متفاوت است. خطوط بدنه مورب و نرم هستند. این عدم به روز رسانی و ناهمگونی را شاید بتوان ضعف قابل توجهی دانست.

 

جک S5 فیس لیفت

جک S5 فیس لیفت در ایران

 

خوشبختانه تغییرات در طراحی فیس لیفت جک اس 5 با نمای جلو هماهنگ بوده است. این خودرو چهره مطلوبی دارد و تا حدودی یادآور مدل جک کی 7 است.

فضای داخلی کابین جک JS5 نیز در مقایسه با جک S5 کاملا دگرگون شده است. مشابه روند فعلی طراحی داخلی خودرو، بسیاری از کلیدهای فیزیکی حذف شده است. اکنون یک صفحه نمایش بزرگ 20 اینچی در مرکز موجود است. داشبورد، که از طریق آن می توان به بسیاری از تنظیمات دسترسی داشت بسیار خوب جلوه می کند. به طور کلی می توان فضای داخلی این خودرو را کاملا جدید و زیبا دانست.

وضعیت جک اس 5 فیس لیفت در بازار ایران هنوز مشخص نیست اما با توجه به انتشار این تصاویر احتمال عرضه آن توسط شرکت کرمان موتور بالا خواهد بود.

 

داخل کابین جک S5 فیس لیفت

داخل کابین جک S5 فیس لیفت