این خودروی آلمانی لوکس با طراحی منحصر به فرد نگاه ها را به خود خیره می کند. به علاوه در ایران توسط شرکت پرشیا خودرو به عرضه می رسد و فروش اقساطی بی ام و گرن کوپه 650i فرصتی مناسب را با شرایط عالی در اختیار خریداران قرار می دهد. جالب است بدانید طراحی این خودروی خوش استایل را یک فرد ایرانی مقیم آلمان انجام داده و توانایی این شخص در نشان دادن ظرافت و قدرت در کنار یکدیگر ستودنی است.  با وجود شباهت های بسیار زیادی که محصولات بی ام و از لحاظ ظاهری با یکدیگر دارند، بی ام و گرن کوپه 650i با تفاوت در برخی قسمت ها توانسته نظر بسیاری از طرفداران را به خود جلب کند.

در نمای رو به رو هماهنگی خوبی بین اجزاء ایجاد شده و تمامی بخش ها از جلو پنجره کلیوی و نماد بی ام و گرفته تا ستون های داخلی با برجستگی خاصی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا تشخیص مدل این خودرو را از فاصله دور ممکن سازد. دو چراغ تعبیه شده در طرفین جلو پنجره در کنار چراغ های روز حالت چشمانی خشن و اخمو را نمایان می کند و حس خودرویی اسپرت را به بیننده منتقل می کند. چراغ های LED با قاب داخلی که حالت اسپرت این نما را بیشتر می کند، در هماهنگی با ورودی هوای رادیاتورها در پائین ترین نقطه قرار دارد. به علاوه مه شکن های 3 تایی در طرفین ورودی هوا ابهت این منظره را دو چندان کرده است.

بخش پشتی را می توان بهترین قسمت طراحی مدل جدید بی ام و دانست. درب کاپوت از طراحی زیبایی تشکیل شده که مقداری قوس داده شده و شکلی شبیه به اسپویلر پیدا کرده است. چراغ ها LED بوده و کشش ایجاد شده در آن تا قسمت جانبی کشیده شده، گویی به دو تکه تقسیم شده است. خروجی های اگزوز در دو طرف پائین قرار گرفته و به شکل مستطیل است. با ورود به نمای داخلی طراحی مشابه با دیگر خودروهای بی ام و را مشاهده می کنیم، البته غربیلک فرمان و صندلی ها با وجود روکش های چرمی جدابیت خاصی به این قسمت بخشیده اند. صفحه کیلومتر از طراحی قدیمی به صورت آنالوگ و عقربه ای بهره می برد که مناسب یک خودروی لوکس نیست. درست در وسط کنسول صفحه نمایشگری لمسی قرار گرفته و فضای داخلی مناسبی را از طریق سیستم تهویه مطبوع تجربه خواهیم کرد.

امکانات رفاهی کامل بی ام و گرن کوپه 650i

در مورد امکانات رفاهی و آپشن های بی ام و گرن کوپه 650i باید گفت، با در نظر گرفتن این که این خودرو از برند بی ام و می باشد دارای آپشن های کاملی در این خصوص می باشد. از مهم ترین این آپشن ها تعداد 12 کیسه ایمنی به صورت پرده ای برای سر و بدن و برای سرنشینان جلویی تعبیه شده است. از دیگر امکانات رفاهی مهم سیستم ترمز آن بوده که از آن جمله می توان سیستم‌های کنترل پایداری EBD، سیستم جلوگیری از قفل شدن ترمزها یعنی ABS، DSC، CBC، سیستم کمک ترمز BA و هم چنین سیستم ترمز دستی الکترونیکی را نام برد. بدین ترتیب سلامت و ایمنی خودرو و سرنشینان تضمین می شود. تجهیزات جزئی تر نیز شامل: سیستم ضد سرقت، کلید هوشمند به علاوه استارت دکمه‌ای، فرمان جمع شونده در تصادف و در نهایت ورود بدون کلید به داخل کابین می شود.

نوع سیستم های مورد استفاده برای قوای فنی

در بخش فنی از سیستم ترمز فوق العاده عالی دیسکی با امکان خنک شوندگی استفاده می شود. این سیستم خود مجهز به سیستم مدیریت پایداری خودرو و سیستم‌های ایمنی دیگری می شود. سیستم تعلیق استفاده شده بر روی محورهای جلویی مک فرسون بوده که با پیشرفت همراه است و عملکرد قابل قبولی دارد. پیشرانه مورد استفاده در بی ام و گرن کوپه 650i به صورت بنزینی 8 سیلندر 32 سوپاپه می باشد که مدل آن خورجینی V شکل است. این موتور با حجم 4395 سی‌سی مجهز به انژکتورهای پاشش مستقیم و سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ‌ها می باشد. توان تولیدی موتور مورد بحث 449 اسب بخار در 5500 دور بر دقیقه می باشد و حداکثر گشتاور 650 نیوتن متر در 2500 الی 4500 دور بر دقیقه را داراست. بخش فنی بی ام و گرن کوپه 650i مبحث طولانی را شامل می شود و شما می توانید در صورت علاقه به کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و فروش اقساطی خودرو هایی که در این رده قرار دارند، با مشاوران ما در نمایندگی ها تماس بگیرید.