آخرین اخبار واردات خودرو 1401

 

بهترین خودروهای وارداتی با توجه به شرایط جدید ماه هاست که به موضوع اصلی صنعت خودروی کشور بدل شده. و پس از کش و قوس های فراوان، روز ۲۱ اردیبهشت ماه مصوبه واردات خودرو در دولت تصویب شد. و محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی 16 خرداد ماه، قانون مجوز 5 ساله واردات خودرو را برای اجرا به دولت ابلاغ کرد.

 

چه زمانی بهترین خودروهای وارداتی با توجه به شرایط جدید به ایران می رسند؟ | سپند خودرو

بیش از بیش از یک ماه از تصویب واردات خودرو در هیات دولت می گذرد. اما آیین نامه مربوط به آن نهایی نشده است. در این شرایط در ابتدا گفته شده بود که اولین خودروهای وارداتی، تابستان وارد کشور می شوند. اما به نظر نمی رسد که این موضوع در عمل اتفاق بیفتد. آنگونه که کارشناسان می گویند با توجه به روند کنونی اولین خودروهای وارداتی تا پاییز به کشور نمی رسد.

 

خودروهای وارداتی چه قیمتی دارند؟

آرش محبی‌نژاد، دبیر انجمن قطعه‌سازان کشور گفت؛ خودروهای وارداتی کمتر از ۹۰۰ میلیون تومان نیستند. اما کمیسیون صنعت تاکید دارد که خودروهای اقتصادی باید وارد کشور شوند. همچنین اگر واردات به شکل محدود نیز انجام بگیرد. خودروهای ۲۴ هزار دلاری وارد می‌شود. اما با تعرفه گمرک اعلام شده هیچ خودرویی کمتر از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وارد نمی‌شوند.

 

زمان عرضه ورود خودروهای وارداتی به بازار | سپند خودرو

دبیر انجمن قطعه سازان کشور در ادامه گفت؛ به قطعیت نمی‌توان زمان ورودبهترین خودروهای وارداتی با توجه به شرایط جدید را اعلام کرد. اما احتمال دارد خودروها در مهرماه یا آبان ۱۴۰۱ به بازار بیایند. ممکن است خودروهای وارداتی هم‌زمان وارد بازار نشوند. همچنین نیز بیان کرد: به نظر نمی‌رسد این ورود خودروها به بازار کشور تاثیری در قیمت‌ها داشته باشد. اما تمایل مصرف‌کننده برای خرید افزایش می‌یابد.

 

بهترین خودرو های وارداتی به کشور | سپند خودرو

با شدت گرفتن واردات خودرو طبیعتا انتخاب، سخت خواهد بود. در حال حاضر نیز خودروهای زیادی از کشورهای مختلف دنیا در بازار ایران وجود دارند که  با وجود طرفداران بی شمار این محصولات، به راحتی خرید و فروش می شوند.

هیوندای سانتافه:

هیوندای سانتافه

هیوندای سانتافه

هیوندا سانتافه را می توان پرفروش ترین خودروی خارجی در ایران را نام برد. این خودرو که تولید آن از سال 2001 آغاز شده است. یکی از محصولات پرطرفدار شرکت کره ای هیوندای است. پیشرفت های این اتومبیل زیبا، طی سالیان آنقدر بی عیب و نقص است که نسل چهارم  آن، جایزه بهترین اتومبیل SUV را در آمریکا کسب کرده است. فروش اقساطی هیوندای در سپند خودرو امکان پذیر می باشد.

قدرت موتور و امکانات متعدد، این خودرو را به عنوان برترین انتخاب جهت خرید خودرو خارجی در بازار ایران تبدیل کرده است. اما با توجه به تفاوت امکانات  نسل  های مختلف  و سالهای مختلف عرضه پیشنهاد می  شود.حتما برای خرید با کمک یک کارشناس متخصص مشورت نمایید. هیوندای سانتافنه را می توان  بهترین حودرو  وارداتی  در سال های اخیر نامید.

 

سانگ یانگ تیوولی:

پس از محدود شدن واردات خودرو در سال 99 ، از پاییز 1400 خودرو سانگ یانگ تیوولی توسط شرکت رامک خودرو مونتاژ شد تا مجددا حضور پررنگی در بازار داشته باشد. این محصول پس از ورود به بازار ایران،  به سرعت به یکی از محبوبترین خودروهای بازار تبدیل  شد. این خودرو که یک خودرو  mini SUV  است  توسط شرکت سانگ یانک کره جنوبی ساخته شده است.  تیوولی با انتخاب موتور بنزینی یا دیزلی ۱٫۶ لیتری در بازار عرضه شد  و در دو مدل چهار چرخ متحرک یا محور جلو در دسترس قرار گرفت.

ارزش خرید تیوولی:

تیولی را می توان پرفروش ترین محصول خودروسازی سانگ یانگ دانست، با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالا یکی از بهترین گزینه ها در رنج قیمت خود محسوب می شود و صد در صد ارزش خرید دارد  و  می توان آن را از برترین خودروهای خارجی موجود دانست.

 رنو کولئوس:

همیشه محصولات رنو با استقبال خوبی در ایران مواجه شده اند . رنو کولیوس یک خودروی شاسی بلند (SUV) ساخت شرکت فرانسوی رنو است. تولید این محصول از سال 2007 آغاز شد، نسل دوم آن نیز در سال 2016 معرفی شد  و موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شد. شاید ظاهر این اتومبیل،  مورد پسند خیلی از خودرو دوستان نباشد اما با این حال توانست فروش خوبی در بازارهای جهانی داشته باشد .

ارزش خرید رنو کولئوس:

با توجه به امکانات متعدد، طراحی جدید ، محبوبیت برای خرید فروش  و رنج قیمتی مناسب  این اتومبیل صد در صد ارزش خرید دارد.

 

خودروهای شرکت ام‌جی:

شرکت خودرو سازی MG  یک شرکت انگلیسی خوشنام است که از سال 1924 تاسیس شده است.   از سال ۲۰۰۸، سایک‌ موتورز چین، مالکیت ام جی را در اختیار دارد، اما دفتر مرکزی این شرکت در بیرمنگام انگلستان است. این کمپانی خودرو سازی دورگه، خودروهای قابل قبولی را تولید و روانه بازار می کند. و محصولات آن  در بازار ایران نیز طرفداران  بسیاری پیدا کرده است. محبوب ترین مدل این شرکت rx5  است که  در سال 1397 با تیراژ اندک و تبلیغات کم وارد کشور شد. سایر مدل های موحود در بازار این کمپانی MG GT ، MG 6، MG 360، MG 3 و … است.

ارزش خرید:

زیبایی ظاهری و مشخصات فنی مناسب ، سواری نرم، هندلینگ خوب، کیفیت خوب متریال کابین، امکانات رفاهی مناسب و در آخر قسمت مناسب ، از ویژگی‌های عمومی تمامی خودروهای این شرکت هستند  و محصولات این شرکت  را می توان در بهترین خودروهای   وارداتی در ایران  اضافه کرد.

شرایط فروش اقساطی خودرو وارداتی | سپند خودرو

برای اینکه بتوانید بهترین خودرو متناسب با شرایط خود را خریداری نمایید باید توجه داشته باشید چه شرکتی را برای خرید خود انتخاب میکنید. هر شرکتی که در حال حاضر در زمینه فروش اقساطی خودرو فعالیت میکند شرایطی را برای فروش خودروهای خود در نظر گرفته است که با توجه به این شرایط مشتری باید تصمیم به پذیرش و یا عدم پذیرش این شرایط کرده و خودروی مورد نیاز خود را سفار ش دهد.

کمتر شرکتی را میتوان یافت که امکان فروش اقساطی خودرو خارجی با شرایط ایده آل را فراهم آورده باشد و اغلب شرکت ها شرایطی را اتخاذ کرده اند که چندان مناسب نیست. شرکت هایی که امکان فروش اقساطی خودرو خارجی را فراهم آورده اند باید بر اساس صرفه اقتصادی که برای آنها ایجاد میشود شرایطی را برای فروش خودروهای خود در نظر بگیرند. شرکت سپند خودرو از معدود شرکت هایی است که امکان فروش انواع خودروهای خارجی بصورت فروش اقساطی و البته نقد با قیمت مناسب را فراهم کرده است.

 

جمع بندی

اگر به دنبال شرکتی هستید که بتوانید خودروی خارجی مورد نیاز خود را با بهترین قیمت خریداری کنید به شما پیشنهاد میکنیم تا کمپانی سپند خودرو را انتخاب نمایید. شرکت سپند خودرو فروش خودرو خارجی نقدی و همچنین فروش اقساطی انواع خودرو خارجی را انجام میدهد و میتوانید با انتخاب این شرکت هزینه های خود برای خرید خود را  کاهش دهید. بهترین شرایط برای خرید خودرو از این شرکت برای شما فراهم شده اند که میتوانید با توجه به این شرایط مناسب خودروی مورد نیاز خود را آن هم در کوتاه ترین زمان تهیه کنید.