عکس‌های رسمی از مدل جدید بیسو T3، یک شاسی‌بلند جمع‌وجور که در سه ماهه اول 2017 در بازار خودروی چین عرضه شد و با ستون‌های A و سقف مشکی‌رنگش بسیار شیک به نظر می‌رسد.بیسو یک برند جدید خودرو است. نام کامل آن شرکت خودروسازی Chonqing Bisu است و در شهر بزرگ چونگ‌کینگ مستقر هستند.

از بغل به نظر خوب می‌رسد و از رنجروور و هیوندای تا حدی تأثیر پذیرفته است. قوس چرخ‌ها جالب هستند.

بیسو یکی از شرکت‌های فرعی پروژه سرمایه‌گذاری مشترک Beiqi-Yinxiang می‌‍‌باشد که خودروهایی با نام تجاری Huansu را به فروش می‌رساند. شرکای شرکت Beiqi-Yinxiang در پروژه مذکور، شرکت Beijing Auto (Beiqi) و گروه موتورسیکلت Yinxiang هستند.

بیسو T3 که قبلاً با نام Bisu S25 شناخته می‌شد، بر روی همان پلتفرم خودروهای Huansu S2 و Huansu S3 ساخته شرکت Beiqi-Yinxiang قرار دارد. نام‌های تجاری  Huansu (به معنی سرعت جادویی) و Bisu (به معنی سرعت خاص) برندهای مشابهی هستند.

برند بیسو، خریداران جوان خودروهای ارزان‌قیمت را مورد هدف قرار می‌دهد. این در حالی است که برند Huansu تمامی خریداران خودروهای ارزان‌قیمت را در نظر گرفته است. بنابراین بیسو T3 نسبت به S2 و S3 کمی شیک‌تر است. جالب اینجاست که این خودرو از یک موتور توربوشارژ بنزینی 1.3 لیتری ساخته شده که حداقل تا کنون برای برند بیسو منحصر به فرد است. جعبه‌دنده آن پنج‌تایی خواهد بود که آنقدرها شیک نیست.

S25 بسیار ارزان خواهد بود. قیمت آن در چین در بازه 60.000 تا 70.000 یوان متغیر است.

اندازه خودرو 1685/1825/4350 و فاصله بین دو محور آن 2565 می‌باشد.

چراغ‌های مه‌شکن گرد آن بسیار زیبا هستند. اگزوزهای آن تقلبی است. اگزوز واقعی آن، زیر سپر و در سمت راست پنهان شده است. ریل سقف آن بسیار مفید خواهد بود. آرم Bisu Auto بین چراغ‌ها و به شکل بزرگی حک شده است.

آرم روی جلوپنجره آبی است. آرم روی عکس رسمی که منتشر شده بود، سیاه بود. امیدواریم که آنها کارهایی مانند شرکت هاوال را انجام ندهند.

فرمان بیضی شکل دارد که پایین آن صاف است. صفحه نمایش لمسی بزرگ 9 اینچی دارد و قاب‌های نارنجی‌رنگ برای شاد کردن فضاست. اخیراً شاهد جزئیات نارنجی‌رنگ زیادی در خودروهای جدید چینی هستیم. بسیار زیباست، از رنگ خاکستری که تمام فضا را در ماشین‌های آلمانی و کره ای دربرمی‌گیرد، بسیار بهتر است. به نظر می آید که تایرها باید کمی بزرگ‌تر بودند.

یک آرم Yinxiang در سمت راست صندوق، بالای نام Bisu Qiche وجود دارد. این آرم در تصاویر رسمی مشخص نبود. ریل‌های سقف واقعاً چشم‌نواز هستند.

این خودرو در ایران توسط سیف خودرو عرضه شده است. جهت خرید اقساطی بیسو T3 می توانید از طریق کاشناسان ما راهنمایی بگیرید.