صنعت خودرو همواره پیشتاز است، هر ساله شرکت های ماشین سازی بزرگ خودرو های متنوعی را به بازار عرضه می کنند که در زمره خودرو های لوکس قرار می گیرند، خودرو هایی که مخصوص طبقه خاصی از اجتماع هستند. در ادامه به معرفی چند نوع از این خودرو ها می پردازیم پس با ما همراه باشید.

 

همچنین بخوانید: فروش اقساطی چری تیگو 7 پرو ، فروش اقساطی پادرا پلاس

 

لیست خودرو های لوکس

لیست خودروهای لوکس شامل خودروهایی می باشد که با توجه به زیبایی و شیک بودن بسیار احساس امنیت و راحتی را به شما می دهد. در ادامه به بررسی چند مورد از این موارد می پردازیم.

اولین خودرو در لیست خودروهای لوکس آئودی A8

آئودی در واقع شرکت آلمانی تولید خودرو است و از برندهای مشهور خودروهای لوکس است که مدل‌هایش را در ۹ کارخانه، که در ۸ کشور اروپایی مستقر می‌باشند، تولید می‌نماید. جدید ترین مدل ماشینی که این شرکت در سال 2021 به بازار عرضه کرد آئودی A8  بود.

خودروهای لوس آئودی A8

این خودرو دارای موتور قدرتمند 335 اسب بخار است، و در کنار این ویژگی فضای داخلی بسیار راحت و زیبایی دارد و نماد یک خودرو با کلاس و لوکس به تمام عیار است، سواری با این خودرو نیز بسیار روان و ساده است.

مرسدس بنز CSL

مرسدس بنز یک شرکت  خودرو سازی آلمانی است و از زیرمجموعه‌های گروه دایملرآگ است. این شرکت در سال 2021 جدید ترین مدل خود یعنی مرسدس بنز CSL  را عرضه کرد.

این خودرو دارای موتور قدرتمند و شیش سیلندر است، این نسل از خودرو بسیار شیک و مجلل ساخته شده و چهار سرنشین داخل آن جای می گیرند و سواری بادلین خودرو بسیار راحت است اما در مسیر های ناهموار ممکن است رانندگی با آن کمی مشکل می شود.

خودرو های لوکس رنج روور

رنج روور ساخت شرکت خودرو سازی انگلیسی به نام لندرور است که از جنگ جهانی دوم به بعد کار خود را در زمینه طراحی و تولید خودرو شروع کرد. شرکت لندرور در سال 2021 آخرین مدل ماشین خود را به بازار عرضه کرد این خودور جزو  خودرو های لوکس و دارای موتور 6 و 8 سیلندر دیزلی و بنزینی است. این خودرو بسیار بزرگ است و هنگام رانندگی با آن حس خوبی به شما دست خواهد داد.

قیمت این ماشین بالاست و به همین دلیل برخی شرکت های داخلی فروش اقساطی خودرو های لوکس را مد نظر قرار داده اند.

بی ام و سری 7

بایِریشه موتورِن وِرکه آگِ و به اختصار بی ام و یک شرکت خودرو سازی چند ملیتی است که از تولید کنندگان خودرو و موتور سیکلت لوکس به شمار می رود.

این سری جزو خودرو های لوکس می باشد که در سایه اس کلاس قرار داردو ودارای سیستم  تعلیق هوشمند بادی است و امکانات پیشرفته اس دارد. فضای داخلی این خودرو یک پارچه و راحت است، و دارای موتور پرقدرت 12 سیلندر است و هندلیتگ این خودرو از سایر رقبای خود بهتر است.

بی ام و سری 7

فولکس واگن D. Vizzion

این بار شرکت فولکس واگن خودروی برقی تولید کرده و در سال 2021 به بازار عرضه کرده است. باتری این خودرو 111 واتی است و مسافتی حدود 640 کیلومتری را با یک بار شارژ تامین می کند. این ماشین ویژگی فنی و ظاهری زیبایی دارد.

مزدا مدل 2021

به جرات می توان گفت که خودروی مزدا مدل CX_5   یکی از بهترین مدل های ماشین 2021 است، موتور این خودرو چهار سیلندری بسیار قوی است و گیربکس اتوماتیک است و فضای داخلی کاملا استاندارد و وسیعی نیز دارد.

مزدا مدل 2021

لکسوس LS

یکی از موفق ترین مدل های لکسوس این ماشین است و جز لوکس ترین خودرو های جهان قرار دارد. این خودرو دارای موتور پرقدرت هیبریدی است و فضای داخلی آن به بهترین شکل طراحی شده و متریالی که در ساخت صندلی های آن به کار رفته بسیار با کیفیت و مرغوب است.

لکسوس LS  رقیب سرسخت خودرو های لوکس آلمانی است و می توان گفت از آن ها هم جلو زده است. ممکن است شما بخواهید این ماشین نسبتا گران را خریداری کنید و خوب است بدانید بعضی شرکت های وارد کننده خودرو فروش اقساطی خودرو خارجی را در زمره کار خود قرار داده اند.

نتیجه گیری

در این مقاله با بعضی از برندهای خودرو آشنا شدید که در سال 2021 به بازار عرضه شده اند، خودروهایی که مشتری خاص خود را دارند و نسبتا گران قیمت هستند. خودرو های لوکس نامی است که به این ماشین های اشرافی گذاشته شده است. شما می توانید با مراجعه به سایت هایی که فروش اقساطی خودرو های لوکس را انجام می دهند تماس برقرار کنید و صاحب ماشینی با کیفیت شوید.