همیشه خرید اولین خودرو می تواند انتخاب سختی باشد زیرا از یک طرف تجربه ی آنچنانی در مورد رانندگی با آنها ندارید و از طرف دیگر استرس زیادی برای انتخاب خودرویی مناسب بر روی تصمیم گیری تان تاثیر گذار خواهد بود. در این هنگام باید با توجه به بودجه ی خود به توصیه های اطرافیانتان (از نوع قابل اعتماد) اکتفا کنید و خودرویی مناسب استفاده های معمول تهیه کنید. بسیاری از افراد پژو 206 صندوقدار را به شما پیشنهاد می دهند. این خودرو با توجه به کاربری راحت، دوام قطعات و تجربه رانندگی لذت بخش می تواند گزینه ی خوبی برای انتخاب اول شما باشد.

پژو 206 صندوقدار دارای قوای فنی مناسب و در حد واندازه یک خودروی شهری سرحال می باشد. این خودرو محبوبیت زیادی دارد و همچنان با وجود محصولات جدید داخلی و به روزترین نمونه های خارجی محبوبیت خود را حفظ نموده است به طوری که کارشناسان برای فروش اقساطی پژو 206 صندوقدار 97 آمار خوبی را پیش بینی می نمایند.
گیربکس نصب شده بر روی این خودرو شتابگیری خوبی دارد و حداکثر سرعت آن معادل با 190 کیلومتر است. در حقیقت این خودرو با اینکه ایرانیزه شده است اما همچنان شتاب مناسبی دارد و قوای فنی خوبی را در اختیار راننده می گذارد، از دیگر ویژگی های مناسب 206 صندوقدار برای انتخاب اول فضای جادار آن است. این فضا برای مسافرت های خانوادگی و سفرهای درون شهری بسیار کاربردی است و خیالتان بابت جادار بودن خودرو راحت خواهد بود.
سیستم تعلیق مناسب و چسبندگی خودرو در پیچ ها نیز باعث می شود تا کنترل خودرو برایتان آسان شود، پژو 206 صندوقدار از جمله خودروهایی بود که میزان فروش اقساطی ایران خودرو را افزایش داد. تمامی ویژگی های این خودرو از جمله موقعیت قرارگیری صندلی، ارتفاع نشیمن گاه و کم بودن مرکز ثقل، راحتی مطلوبی را برای راننده و سرنشینان به ارمغان آورده است و از طرف دیگر مصرف بهینه سوخت باعث خواهد شد تا هزینه استفاده از خودرو کاهش یابد و مقرون به صرفه باشد.

پیش بینی در مورد پژو 206 صندوقدار 97

این خودرو به اعتقاد کارشناسان در سال 97 با تغییری روبرو نخواهد شد زیرا ایران خودرو تمرکز خود را بر روی ورود محصولات به روز تر مانند پژو 208 گذاشته است و سعی دارد در بازارهای نوظهور بخشی از بازار را به دست گیرد. چندی پیش نیز ایران خودرو با تولید هایما اس 5 در میان شاسی بلندهای وارداتی خودی نشان داد اما با توجه به قیمت تمام شده ی بالاتر نسبت به خودروهای چینی نتوانست آنطور که باید به میزان فروش اقساطی ایران خودرو بیفزاید.