مقایسه kmc k7 و لاماری

قبل از هر چیز در این مقاله دوست داریم بیطرفانه مشتری عزیزمان را در خصوص مقایسه لاماری و kmc k7 به صورت کاملا شفاف راهنمایی کنیم . در مقایسه این دو اتومبیل به نتایج جالبی در خصوص ویژگی‌ها و مزایای استفاده از آنها پی برده‌ایم. سپند خودرو در این گزارش مهمترین اطلاعات استفاده از این وسایل نقلیه را به شما ارائه می‌دهد. پیش از خرید هر یک از این خودروها لازم است که با مشخصه‌های فنی هر یک به خوبی آَشنایی داشته و هر یک را به دقت بررسی کنید. در غیر این صورت انتخاب شما چندان مطلوب نخواهد بود. خودروهای لاماری و کی ام سی کی 7 از بهترین و لوکس ترین وسایل نقلیه بازار به شمار می‌روند. شما می‌توانید با بررسی ویژگی‌های هر یک، بهترین انتخاب را در این میان داشته باشید.

 

مقایسه kmc k7 و لاماری

 

خرید اقساطی خودروی لاماری و kmc k7

اگر با شرایط ویژه ای که در سپند خودرو برای خرید هر یک از این خودروها در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرد، آشنایی داشته باشید، لحظه‌ای برای خرید این وسایل نقلیه درنگ نخواهید کرد. مهمترین مولفه‌ای که در این خودروها مورد بررسی قرار می‌گیرد، قدرت و توان هر یک برای حرکت است. در سیستم فنی هر یک از آنها از قطعاتی استفاده شده که قدرت و توان هر یک از آنها را از دیگری متمایز می‌کند. در این میان اتومبیل کی ام سی کی 7 از قدرت بیشتری نسبت به اتومبیل لاماری برخوردار است و  به همین خاطر شتاب آن نیز بیشتر از لاماری شده است.

خرید قسطی لاماری و kmc k7

با وجود همه ویژگی‌ها و مزایای این دو خودرو لوکس و با کیفیت در صورتی که شرایط خرید آنها برای مشتریان محیا نباشد . به هیچ عنوان قادر به استفاده از این مزایای مهم نخواهند بود . این وسایل نقلیه در سپند خودرو با بهترین شرایط به مشتریان ارائه می‌شوند . و به همین خاطر نیز خرید آنها در این کمپانی با استقبال بی‌نظیری رو به رو شده است . هر یک از مشتریان از سیستم فنی و قطعات با کیفیت به کار رفته در آنها تعریف کرده . و از روش‌های خرید قسطی تحویل فوری این مرکز فروش خودرو استفاده می‌کنند. اگر تصمیم به خرید اقساطی خودرو لاماری و kmc k7 را دارید می‌توانید با کارشناسان سپندخودرو ارتباط برقرار کنید.

 

خرید قسطی لاماری و kmc k7

 

خرید لاماری و kmc k7 قسطی تحویل فوری

با خرید قسطی اتومبیل‌های لاماری و کی ام سی کی 7 از مزایای تحویل فوری آنها در سپند خودرو بهره مند می‌شوید. اگرچه برخی از ویژگی‌های فنی و ساختاری این اتومبیلها با هم تفاوت دارند، اما آنها با روش‌های فروش یکسانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند و به همین خاطر نیز در میان مردم به شهرت رسیده‌اند.

مقایسه قیمت خودروی لاماری و kmc k7

قیمت هر دوی این خودروها تقریبا در یک رنج است. اما بیشتر کارشناسان عرصه خودرو خرید لاماری را به مشتریان توصیه می‌کنند. لاماری با ویژگی‌های کیفی بیشتری شناخته شده و در مقایسه با کی ام سی کی 7 مزایای بیشتری برای مشتریان به همراه می‌آورد.

 

خرید لاماری و kmc k7 قسطی تحویل فوری

 

مقایسه مشخصات فنی لاماری و kmc k7

در این قسمت برای آشنایی بیشتر خریداران مشخصه‌های هر یک از این خودروها را به صورت اختصاصی بیان می‌کنیم. سپند خودرو اطلاعات دقیقی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

  • گیربکس‌های به کار رفته در لاماری 6 سرعته هستند. اما گیربکس‌های خودروی کی ام سی کی 7 از 7 سرعت برخوردار هستند. این ویژگی، یکی از مزایای کی ام سی را مشخص می‌کند.
  • مصرف سوخت لاماری به صورت استاندارد 7 و نیم لیتر و مصرف سوخت کی ام سی کی 7، 6 و نیم لیتر است.
  • حداکثر سرعت لاماری 160 کیلومتر تعریف شده ولی خودروی کی ام سی کی 7 حداکثر سرعت مشخصی ندارد.

مقایسه آپشن ها و مهمترین تغییرات لاماری و kmc k7

طراحی محیط داخلی و خارجی هر یک از این خودروها با رعایت بسیاری از استانداردهای خودروسازی انجام شده است و به همین خاطر نمی‌توان یکی از آنها را برنده این میدان دانست.

 

مقایسه آپشن ها و مهمترین تغییرات لاماری و kmc k7

 

فروش اقساطی لاماری و kmc k7

سپند خودرو هر یک از این وسایل نقلیه را با چک‌های ضمانتی به صورت قسطی به مشتریان ارائه می‌دهد. مشتریان با اطمینان خاطر خرید اقساط آن را از این کمپانی انجام می‌دهند.

تصاویر خودروی لاماری و kmc k7

با مشاهده برخی از تصاویر ارائه شده از این اتومبیل‌های لوکس و باکیفیت به بهترین مزایای استفاده از آنها پی می‌برید. از این رو در خرید آنها بهتر عمل خواهید کرد.

ویدیوی خودروی لاماری و kmc k7

این اتومبیل‌های باکیفیت با در نظر گرفتن ویژگی‌های فنی به خصوصی خرید و فروش می‌شوند. به همین خاطر نیز برای خرید آنها باید با این ویژگی‌ها آشنایی داشته باشید. در این ویدیو برخی از این ویژگی‌ها را مشاهده می‌کنید.

شرایط ویژه خرید اقساطی خودروهای ایرانی و خارجی