بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.

مزایده خودروهای وارداتی رسوبی

دسته بندی : اخبار خودرو

جزئیات مزایده خودروهای وارداتی رسوبی

مزایده خودروهای وارداتی سازمان تملیکی در پرونده‌های مختلفی در دادگاه انقلاب بررسی شده . و در سال‌های 1396 تا 1397‌ مسئله موضوع بحث وکلا و کارشناسان این عرصه بود. در این پرونده در خصوص خودروهای صفر کیلومتری که به دلیل مشکلات ثبتی از گمرک ترخیص نمی‌شدند . بحث و گفتگو شده و شرایط مناسبی برای ترخیص آن‌ها و جلوگیری از تضییع خودروها فراهم شده است.

اغلب این خودروها در شرایط مطلوبی نگهداری نشده و به همین خاطر در معرض آسیب‌های گوناگونی قرار دارند. به همین خاطر در راستای رسیدگی به این خودروهای مزایده‌ای وارداتی رسوبی مزایده‌هایی در سازمان اموال تملیکی برگزار شدند.

جهت کسب طلاعات بیشتر جهت نحوه نگهداری خودرو با بخش مقالات سپند خودرو همراه باشید.

 

مزایده خودروهای وارداتی رسوبی

 

بررسی جزییات مزایده سازمان اموال تملیکی

در این قسمت می‌خواهیم به بررسی جزییات مزایده سازمان اموال تملیکی بپردازیم . پس با ما همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوب و مفیدی را این حوزه کسب کنید. در روند رسیدگی به این خودروها، در خصوص چند خودروی مدل بالای خارجی مزایده‌هایی برگزار شده‌اند. برخی از این خودروها را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • 62 دستگاه لکسوس
  • ۴۵۹ دستگاه از خانواده هیوندا
  • ۱۵۴ دستگاه تویوتا
  • ۴۳ دستگاه پورشه
  • ۱۸۲ دستگاه کیا
  • یک دستگاه بی نام
  • یک دستگاه وولوو
  • ۸ دستگاه بنز
  • ۱۵۲ دستگاه بی ام و

هر یک از این خودروها در روند رسیدگی به جلسه مزایده با قیمت مناسبی به فروش رسیده و برای فروش در داخل کشور با شماره‌های ملی آماده می‌شوند.

 

حضور اشخاص حقیقی و حقوقی در مزایده خودروهای وارداتی

این خودروها مورد دستبرد قرار نگرفته و هر یک از آن‌ها به صورت سالم در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. همه افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند از این شرایط مزایده استفاده کرده و خودروی مورد نظر را با قیمت مناسبی خریداری کنند. این اشخاص باید برای شرکت در این مزایده، شماره‌های ملی یا شماره‌های اقتصادی خود را ارائه دهند. منابع حاصل از این مزایده به حساب دولت واریز شده و رای برائت در خصوص آنها صادر شده است.

 

روند قیمت گزاری خودروهای سازمان اموال تملیکی

در مزایده خودروهای سازمان اموال تملیکی به نحوه تعیین قیمت آن‌ها نیز توجه شده است. هزینه‌های پرداختی برای این محصولات توسط یک هیئت کارشناس سه نفره تعیین شده و هر یک از افراد حاضر در این مزایده‌ها فرصت دارند، تا سه روز پس از اتمام مزایده هزینه خودروها را تسویه کرده و از آن استفاده کنند.

هیات سه نفره کارشناس تعیین قیمت، از سوی اداره دادگستری کل کشور اعزام شده و در تعیین هزینه این خودروها به عوامل متعددی توجه دارند. در این مزایده هیچ محدودیتی برای افراد وجود نداشته و همه آن‌ها می‌توانند به تعداد دلخواه از خودروهای مزایده‌ای خریداری کنند. در این صورت هر فرد می‌تواند در مزایده چند خودرو شرکت داشته باشد.

برخی از این خودروها به دلایل مختلفی در سازمان گمرک توقیف شده بودند. بروز برخی جرایم مانند قاچاق خودرو در این زمینه تاثیر گذار بوده و سبب توقف تعدادی از این وسایل نقلیه لوکس شده است. به جز این خودروهای لوکس، تعدادی از ماشین‌آلات راه‌سازی سنگین نیز در این بخش توقیف شده‌اند که مزایده‌هایی برای فروش آن‌ها برگزار می‌شود.

 

همچنین بخوانید :

فروش اقساطی 207 

پرسش و پاسخ

نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 18 =

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران