دو کراس اور و سدان کوچک محصولات پر فروش برند تایوانی در ایران هستند. طبق بررسی های انجام شده برند لوکسژن استارت فعالیت خود را از سال 2009 زده است. این برند توانسته با توجه به روابط بین المللی که دارد خودروهای خود را وارد بازار جهانی کند. هم چنین لوکسژن محصولات دیگری را که شامل: دو مدل ون و دو مدل کلاس سدان و دو مدل کراس اور که مجموعا 6 مدل سگمنت می شود را قبل از این دو مدل وارد بازار کرده است.  هم چنین لوکسژن U6 و لوکسژن s3 دو خودروی پر فروش و پر طرفدار محسوب می شوند. امروزه تعداد طرفداران خودروهای کراس اور و شاسی بلند بسیار بالا رفته و شاسی بلندها بازار فروش خیلی خوبی را به خود اختصاص داده اند. پس بر این اساس لوکسژن U6 با توجه به قیمت و امکانات و هم چنین ظاهر منحصر به فردی که دارد توانسته در بازار جایگاه مناسبی را در بین رقبای خود به دست بیاورد.

لوکسژن U6 کراس اور جذاب

این خودرو از لحاظ طراحی ظاهری به قدری خاص و منحصر به فرد می باشد که آن را از خودروهای هم رده خود متمایز می کند. همکاری کمپانی های چینی با برند لوکسژن باعث نشده که این خودرو نیز مانند خودروها ی چینی طراحی الگوبرداری شده را استفاده کند. در نگاهی به نمای جلوی خودرو شاهد طراحی پویا با چراغ‌های بزرگ در طرفین که مجهز به دی‌لایت LED می باشد هستیم. با توجه به نشان این برند متوجه تاثیر گرفتن از DNA و ژن می شویم. وجود حرف L درون نشان کلمه لوکسژن را به خاطر می آورد. استفاده از جنس کروم برای جلوپنجره با ابعاد بزرگ نمای فوق العاده خاصی را به لوکسژن U6 بخشیده است. خطوط استفاده شده بر روی بدنه خودرو که به شکل تیز از کاپوت و گلگیر شروع و به سمت نشان لوکسژن منتهی شده بعد زیبایی به بدنه داده است.

تکرار این خط ها بر روی سپر بزرگو پر حجم نیز دیده می شود. ظرافت و زیبایی طرح نمای جانبی بیانگر آیرودینامیک بودن این خودرو است. رینگ های لوکسژن U6، 17 اینچی آلومینیومی 5 بازو می باشد که ظاهر این خودرو را اسپرت و جوان پسند کرده است. عاملی که بیشتر از هر چیزی این خودرو را یک کراس اور مورد قبول معرفی می کند نصب روف‌ریل بر روی سقف می باشد. در نمای پشتی شاهد چراغ‌های LED بزرگی هستیم که با طرح جدید و متفاوت، به راحتی قابل شناخت و معرف برند لوکسژن است. به محض ورود به داخل کابین متوجه شباهت این خودرو به خودروهای کره ای در بعضی از قسمت ها می شویم. تفاوتی که لوکسژن U6 با هم رده های خود دارد در طراحی دایره ای شکل داشبورد است، که ویژگی بارز این خودرو به حساب می آید.

این خودرو مجهز به یک موتور ۴سیلندر خطی توربوشارژر با حجم ۸/۱لیتر می باشد. هم چنین قدرت ۱۷۰ اسب‌بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۵۶ نیوتون‌متر در ۴هزار دور در دقیقه را تولید می کند. گیربکس ۶ دنده اتوماتیک که امکان تعویض به‌صورت دستی را دارد در لوکسژن U6 به کار رفته است. از امکانات به کار رفته در این خودرو می توان به سیستم بهینه سازی راندمان حرکت و مصرف سوخت، استارت دکمه ای آینه های جانبی تاشو، سیستم تهویه اتوماتیک، ورود بدون کلید، فرمان پذیری صوتی و در صندوق عقب برقی اشاره کرد.

لوکسژن S3 سدانی خانواده پسند

این خودرو سدانی متوسط برای رانندگی در داخل شهر است. نکته مثبت این خودرو جوان پسندی و طراحی به روز آن است. چراغ بزرگ با طراحی خاص در نمای رو به رو خصوصیت اصلی لوکسژن است که مورد توجه عموم قرار می گیرد. در قسمت جلو پنجره و لیپ زیر سپر طرح فیبر کربن را مشاهده می کنیم که حالت اسپرت خوبی به این خودرو می بخشد. از نظر ابعاد بین هیوندای اکسنت و النترا قرار می گیرد. این خودرو در دسته بندی سدان کامپکت قرار می گیرد، نکته مهم در مورد مشخصه های فنی لوکسژن S3 موتوری ۴سیلندری خطی می باشد که حجمی معادل ۱۵۵۶ سی‌سی ۱۶سوپاپ را داراست. توان ۱۱۶ اسب‌بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتون‌متر را تولید می کند.

گیربکس ۷ دنده CVT ساخت شده توسط شرکت JATICO ژاپن در این خودرو به کار رفته است. نیرویی که توسط موتور تولید می شود به چرخ‌های جلو انتقال داده می شود. از امکانات فنی می توان به سیستم ترمز ضد‌قفل، سیستم توزیع نیروی ترمز، سیستم ضد هرزگردی و تکنولوژی توقف هوشمند یا لغو هوشمند پدال‌ها اشاره کرد. در داخل کابین شاهد استفاده از تریم کربنی به همراه نمایشگر تمام‌ لمسی هستیم. در نسخه اصلی و فول‌آپشن لوکسژن S3 نمایشگر تمام‌لمسی ۹ اینچی قرار گرفته است. این نمایشگر تمام اطلاعات مربوط به خودرو را از جهات مختلف در معرض نمایش می گذارد. پیش بینی می شود اگر شرایط خاص و عالی فروش اقساطی خودرو نیز در نظر گرفته شود به در صد بالای فروش این دو مدل لوکسژن همه پسند می افزاید.