کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی در نمایشگاه خودروی سئول ۲۰۱۷ از شاسی بلند قدر مدل جدید رکستون رونمایی کرد. بعد از آن در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان نیز  این خودرو برای عموم به نمایش در آمد. نکته مهم این که ورود به این نمایشگاه کار آسانی نیست و این حاصل تلاش بی وقفه برای طراحی و تولید سانگ یانگ برای حضوری فعال تر در عرصه خودرو سازی می باشد. هم چنین پیش بینی می شود در آینده ای نه چندان دور فروش اقساطی سانگ یانگ در سپند خودرو با شرایط عالی عرضه شود. این خودروی جدید از محصولات سانگ یانگ توانست پیشرفت قابل ملاحظه ای در همه جنبه ها داشته باشد وکد شناسایی Y400 متعلق به سان یانگ رکستون می باشد. طراحی جذابی که به وسیله خطوط ایجاد شده در بدنه یک خودروی قوی را می نمایاند باعث شده این خودرو کاملا به عنوان یک شاسی بلند عالی از لحاظ طراحی شناخته شود.  از رقبای این خودرو هیوندای سانتافه و کیا سورنتو را می توان نام برد. می توان شباهت هایی بین سانگ یانگ رکستون 2018 و سانگ یانگ  LIV-2 پیدا کرد. اما تفاوت های اساسی بین این دو خودرو مانند: چراغ ها و طرح رینگ ها آن ها را از هم متمایز می کند.

سایز بدنه خارجی سانگ یانگ رکستون 2018

اندازه های محاسبه شده در بخش خارجی این مدل طول ۴۸۵۰ میلی متر، عرض ۱۹۲۰ میلی متر و ارتفاع ۱۸۰۰ میلی متری و هم چنین فاصله ی بین دو محور ۲۸۶۴ میلی متری می باشد. این ابعاد نشان دهنده این است که سانگ یانگ رکستون از ابعاد طول و عرضی بیشتری نسبت به نسل قبلی خود که در حال حاضر در بازار وجود دارد برخوردار است. اما از نظر ارتفاع کوتاه تر شده است. قابل توجه این که برای بدنه و ستون ها این خودرو با هدف دسترسی به استحکام خیلی خوب از فولاد با مقاومتی بالا با استفاده از دانش مهندسی شرکت فولاد سازی POSCO بهره برده است و توانسته وزن آن را به مقدار مناسبی نسبت به نسل قبل پایین بیاورد. سانگ یانگ رکستون 2018 در دو مدل دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک قابل عرضه می باشد. که در هر دو مورد شاهد مجهز بودن به گیربکس خودکار ۷ دنده می باشیم. حق انتخاب برای خریداران بین موتور دیزلی و بنزینی یک ویژگی مثبت محسوب می شود.

مشخصات فنی در مدل دیزلی موتوری توربودیزل به حجم ۲.۲ لیتر است که توان ۱۷۸ اسب بخار و ۴۲۰ نیوتون متر گشتاور را تولید می کند. اگر انتخاب شما مدل بنزینی باشد این مدل به یک موتور ۲ لیتری توربوشارژر دار مجهز است که توانایی ایجاد ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. این مقدار سانگ یانگ رکستون جدید را قوی ترین شاسی بلند در رده خودش معرفی می کند. سانگ یانگ رکستون کاملا نمایانگر شاسی بلند جدیدی است که تجهیزات در خور این خودرو در آن موجود می باشد. در این محصول ۹ عدد کیسه هوا در کنار سیستم کنترل پایداری به کار رفته که ایمنی بالایی به این خودرو می دهد. از تجهیزات ایمنی که از سیستم های ایمنی روز محسوب می شوند می توان به سیستم کمکی بین خطوط، سیستم ترمز اضطراری، هشدار نقطه کور و سیستم ترافیک عقب اشاره کرد.

 ظاهر جذاب سانگ یانگ رکستون 2018

زمانی که وارد خودرو می شوید نمایشگر 9/2 اینچی لمسی توجه شما را به خود جلب می کند. این نمایشگر علاوه بر اتصال به دوربین های 360 درجه، همخوانی خوبی با اندروید اتو و اپل کارپلی دارد. سانگ یانگ رکستون 2018 آپشن های جدیدی از جمله: سیستم راهیاب ماهواره‌ای و سیستم کنترل هوای دوگانه در کابین را اضافه کرده است. در قسمت صندلی ها و کابین از چرم ناپا استفاده شده و از لحاظ فضا شاهد تغییر اندازه در فضای پای سرنشینان هستیم که به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است. ویژگی‌های مهم دیگری که در ساتگ یانگ موجود است؛ سیستم هشدار خروج از خط جاده، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری خودمختار، سیستم کمکی در شیب ها و سربالایی ها و هم چنین سیستم تشخیص تابلو و نشانه‌های رانندگی می باشد. اطمینان داریم که فروش اقساطی سانگ یانگ رکستون 2018 با استقبالی چشم گیر از طرف خریداران صورت گیرد.