امروزه الهام گرفتن از خودروسازان بزرگ دنیا در ابتدا مورد انتقاد کارشناسان قرار می گیرد اما در نهایت رضایت و استقبال خریداران را در پی دارد، جک S5 نیز یکی از همین خودروها می باشد. در تصویری کلی با یک شاسی بلند کوچک شهری سر و کار داریم که هماهنگی خوبی در طراحی تمامی قسمت های این خودرو به چشم می خورد در برخی قسمت ها نیز از طرح سیال گونه خودروسازان معروف دنیا استفاده شده است. نمای روبرویی این خودرو شباهت زیادی به توسان ix35 دارد و بسیاری از افراد که اهل خودرو نیستند این دو خودرو را با هم به اشتباه می گیرند.

طراحی داخلی جک S5

در داخل خودرو اولین چیزی که نگاهتان را جلب می نماید فرمان 3 پره معروف کمپانی جک در کنار کلیدها و آپشن های مخصوص به خودروهای چینی است. این خودرو دارای سر دنده ای با طرحی متفاوت است که جای دنده عقب آن در مغایرت با اکثر خودروها و در سمت چپ، بالا قرار دارد. این نوع دنده عقب حتما شما را به یاد اپل کورساهای قدیم خواهد انداخت. در ادامه با نگاه به پشت فرمان مهم ترین قسمت بصری که در دید راننده است، صفحه کیلومتر شمار قرار دارد. در این صفحه به صورت دیجیتالی میزان بنزین موجود در داخل باک 55 لیتری جک S5 به نمایش گذاشته شده است و هم چنین اطلاعاتی مانند میزان مسافت باقیمانده تا سوخت‌گیری بعدی و یا میزان مسافت طی شده توسط خودرو نیز در اختیار راننده قرار می گیرند.
طراحی داخلی این خودرو می توانست خیلی بهتر باشد و استفاده از متریال با کیفیت تر وجهه ی لوکس تری را برای این خودرو رقم می زد، هم چنین استفاده از روکش صندلی های چرم انتخاب مناسب تری نسبت به روکش های پارچه ای بود اما در کل فروش اقساطی جک با همین شرایط نیز برای مسئولان کمپانی رضایت بخش بود و فروش اقساطی جک S5 در ایران نشان داد که اکثر خریداران به قوای فنی این خودرو بیشتر از طراحی داخلی آن اهمیت داده اند. این مطلب در جک بسیار قابل توجه است که به نسبت رنج قیمتی اش قوایی هم رده با شاسی بلندهای به نام و معروفی مانند توسان ix 35 یا کیا اسپورتیج را در اختیار راننده قرار می دهد.
خودروهایی چینی مانند جک S5 یا لیفان X60 از جمله محصولات چینی می باشند که با توجه به نزدیک شدن به سلیقه خریداران ایرانی توانستند آمار فروش خوبی را تجربه نمایند. این خودروها زمان مناسب برای ورود به بازار داغ شاسی بلندها را پیش بینی کرده و در همان زمان به بازار ایران معرفی شدند. در حقیقت هوش بازاریابی چینی ها در کنار خالی شدن عرصه تولید توسط خودروسازان داخلی در محبوبیت این دو محصول بی تاثیر نبود.