برای خودروسازان دیگر این امر عادی شده است که مدل های جدید از خودروهای معمولی تغییرات چندانی ندارند و کارشناسان تنها با انجام تغییرات ظاهری نام جدیدی را بر روی خودرو می گذارند اما این مسئله در مورد پاسات متفاوت است. فروش اقساطی فولکس واگن پاسات 2018 در شرایطی انجام می شود که خریداران این خودرو به دنبال ویژگی های جدید و متفاوتی بودند که تنها در مدل جدید پاسات عرضه می شود. شما با خرید پاسات جدید حس جدیدی از رانندگی را تجربه خواهید کرد.

تغییرات فولکس واگن پاسات جدید

پاسات جدید نسبت به نمونه ی قبلی ارتفاع کمتری دارد و با فنرهای مستحکم و دمپرهایی که محددا طراحی شده اند ظاهری اسپرت تر را به خریداران ارزانی می دارد. این خودرو نسبت به نمونه ی قبلی چهره ای خشن تر و جذاب تر دارد و به عبارتی کمپانی فولکس واگن با ارائه پاسات جدید خودرویی را وارد بازار کرده است که کار اسپرت سواران را راحت تر کرده و با انجام تغییراتی که آنها دوست دارند، باعث شده تا این افراد تنها خودرو را بخرند و از آن لذت ببرند، چرا که برای نمونه های قبلی دست به انجام تغییراتی می زدند تا خودرو باب میلشان شود. علاوه بر کاهش ارتفاع خودرو رینگ های 19 اینچی نیز چهره ی پاسات را زیباتر کرده اند اما این تغییرات همان طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم تنها در حوزه ی طراحی خودرو اتفاق نیفتاده است و در زیر کاپت پاسات نیز اتفاق های جالبی رخ داده است.

فولکس واگن پاسات جی تی جدید به جای استفاده از مدل معمول و پایه ی پیشرانه که 174 اسب بخار قدرت داشت این بار از موتور مجهز به توربو شارژ استفاده کرده است که با 3.6 لیتر حجم، 6 سیلندر و خورجینی می باشد. پیشرانه ی ذکر شده 280 اسب بخار قدرت و 258 فوت پوند گشتاور تولید می کند ضمن اینکه باعث شده تا موتور جسورتر از قبل کار کند و با احتراق مناسب بیشترین انرژی را تولید نماید.
اگزوز جدید پاسات بسیار مورد علاقه ی اسپرت سواران است و با سر و صدای زیادش از آنها دلبری می کند اما از طرفی این اگزوز اصلا مطابق سلیقه ی کسانی که به خودروهای اسپرت علاقه ندارند نیست و پاسات جدید را تنها کسانی باید بخرند که به اسپرت تر کردن خودرو علاقه مندند.

در میان تمام پیشرفت هایی که پاسات جدید داشته است شاید بتوان از ترمزهای این خودرو ایراد گرفت. پاسات جدید با وجود ارتقائی که در سیستم فنی خود داشته است اما ترمزهای خود را قوی تر نکرده و این برای کمپانی به نامی مانند فولکس واگن یک ضعف به حساب می آید. در آزمون هایی که برای تشخیص ضریب ایمنی پاسات برگزار شد این خودرو به دلیل بالاتر نرفتن قدرت ترمزگیری در مقابل بالاتر رفتن سرعت و قدرت خودرو امتیاز منفی کسب کرد.

آیا رانندگی با پاسات مانند ظاهرش حرفه ای است؟

مطمئنا پاسات به بهره گیری از پیشرانه ای خورجینی و 6 سیلندر بسیار سریع است و با پاسخ گویی بالایی که دریچه ی گاز این خودرو دارد می تواند پر شتاب تر از قبل پیش برود. سرعت بالای پاسات توسط جعبه دنده ی دو کلاچه این خودرو پشتیبانی می شود و همین امر باعث شده تا پاسات جدید تغییرات شتاب دهنده ی زیادی را در حالت اسپرت و حالت دستی تجربه نماید.

تجربه ی رانندگی با این خودرو به گونه ای است که بسیاری از تستر ها بلافاصله پس از انجام تست شگفت زده می شوند و اعلام می کنند این اولین خودرویی است که با داشتن سرعت بالا امنیت لازم برای بیشتر گاز دادن را به شما می دهد و بیش از حد احساس سبکی را به راننده انتقال نمی دهد. سیستم تعلیق عالی و فرمان نرم و بازخورد پذیر این خودرو در کنار تمام ویژگی های اسپرت و جذاب این خودرو آرامش و احساس کنترل خوبی را به راننده تقدیم می کند تا تجربه ی خاصی از رانندگی برای اسپرت سواران رقم بخورد.