آریزو 5 یک سدان چینی است که نخستین بار در سال 95 توسط شرکت مدیران خودرو در بازار ایران عرضه شد. این خودرو شرکت چری، تجهیزات و آپشن‌های متعدد دارد و سطح بالایی از ایمنی را عرضه می‌کند. آریزو 5 با موتور 1500 سی‌سی تنفس طبیعی و گیربکس‌های دستی و اتوماتیک CVT در بازار وجود دارد. برای خرید ماشین چری قسطی می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

بررسی طراحی ظاهری و بیرونی آریزو 5

در جلو خودرو چری آریزو 5 از جلوپنجره 6 ضلعی با لوگوی کوچک چری و پس‌زمینه مشبک سیاه‌رنگ، همراه با قاب براق فلزی استفاده شده است. چراغ‌های اصلی این خودرو ظاهری اسپرت داشته و سپر جلو، طراحی مدور و جنس پلاستیکی دارد. نمای جانبی چری آریزو 5 با خطوط تیز و فرم سه‌بعدی طراحی شده است. در نمای عقب، چراغ‌ها و پیکربندی بدنه شباهت بسیاری به هیوندای سوناتا 2017 دارد. سپر عقب با برجستگی‌های اغراق‌آمیز و قطعات پلاستیکی منحنی دارد.

طراحی ظاهری و بیرونی آریزو 5

درباره طراحی داخلی آریزو 5

فضای داخلی آریزو 5 الهام گرفته از محصولات هیوندای است. روی روکش فرمان و صندلی‌ها دوخت قرمز رنگ برجسته وجود دارد که همراه با کنسول میانی، داخل خودرو را اسپرت کرده‌ است. صندلی‌های چری آریزو 5 طراحی ارگونومیک و روکش‌های چرمی با کیفیت دارند. داشبورد خودرو طراحی مدرن داشته و از مواد با‌کیفیت ساخته شده است.

روی داشبورد صفحه نمایش لمسی مرکزی قرار دارد که دسترسی به سیستم‌های مختلف خودرو مانند سیستم صوتی، تهویه مطبوع و سایر امکانات را آسان می‌کند. اگر علاقه‌مند به خودروهای چری هستید. پیشنهاد می‌کنیم مشخصات آریزو 6 پرو را نیز بررسی کنید. همچنین برای خرید خودرو آریزو ۶ پرو اقساطی در کنار سایر خودروهای چری می‌توانید از طریق سایت سپند خودرو اقدام کنید.

بررسی مشخصات فنی آریزو 5

خودروی چری آریزو 5 یک موتور بنزینی توربوشارژ شده با حجم 1499 سی‌سی دارد که قادر به تولید 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر است. توان خروجی حجمی آن 77.38 اسب بخار بر لیتر بوده و مجهز به جعبه دنده اتوماتیک پیوسته با 7 دنده است. نیرو حرکتی خودرو آریزو 5 به سیستم دیفرانسیل جلو منتقل می‌شود. همچنین این خودرو مجهز به سیستم ترمز ضدقفل ABS و EBA است. حداکثر سرعت این خودرو 185 کیلومتر در ساعت است و از صفر تا 100 کیلومتر در 10.5 ثانیه شتاب می‌گیرد. مصرف سوخت ترکیبی آریزو فایو 6.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است و از استاندارد آلایندگی یورو 5 پیروی می‌کند.

سیستم تعلیق خودرو آریزو 5

در قسمت جلو خودرو چری آریزو 5 از سیستم تعلیق مک‌فرسون و یک استابلایزر عرضی استفاده شده است. این ترکیب به بهبود پایداری و راحتی رانندگی کمک می‌کند. در قسمت عقب، از یک سیستم تعلیق نیمه مستقل به‌شکل پایه تابشی (تورشن بیم) استفاده شده است.

فروش اقساطی آریزو 5 با تحویل فوری

آشنایی با تجهیزات ایمنی اتومبیل آریزو 5

آریزو 5 به سیستم‌های کمکی مانند ESP، سیستم کلاچ LUK، سیستم فرمان برقی و سیستم GSI مجهز است که به‌طور‌مشترک برای نظارت و کنترل حرکت چرخ‌ها عمل می‌کنند. از سایر ویژگی‌های ایمنی آریزو 5 می‌توان به سیستم‌هایی مانند ABS (سیستم ضد قفل ترمز)، EBD (توزیع نیروی ترمز الکترونیکی)، سیستم کمکی ترمز، کنترل پایداری خودرو، سیستم هشدار دهنده فشار باد تایرها و سیستم کمکی هیل استارت اشاره کرد

بررسی امکانات رفاهی و آپشن‌های آریزو 5

از نظر امکانات رفاهی، آریزو 5 کیسه‌های هوای چندگانه، سیستم‌های پایداری و کمک راننده متنوع، سیستم‌های امنیتی و حفاظتی مثل سیستم ایموبلایزر و ورود بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم صوتی و مولتی مدیا پیشرفته و صندلی‌های جلو و عقب با روکش چرمی دارد. بسیاری از افراد خودرو چری آریزو 5 را هم‌رده ریسپکت از شرکت بهمن خودرو می‌دانند. برای مشاهده و مشخصات و اطلاع از شرایط فروش ریسپکت، بخش خودروهای چینی سایت را مشاهده کنید.

امکانات رفاهی و آپشن‌های آریزو 5

شما می‌توانید سدان چینی آریزو 5 را با شرایطی فوق‌العاده هم‌چون امکان تحویل فوری و اقساط بلند‌مدت منعطف ۱۵ تا ۳۰ ماهه با کمترین پیش‌پرداخت از سپند خودرو خریداری کنید. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو با کارشناسان ما از طریق راهای ارتباطی موجود در تماس باشید.