تویوتا یاریس صندوقدار از آن گونه خودروهایی بود که همزمان با عرضه ی آن در بازارهای جهانی، توسط نمایندگی این کمپانی در ایران یعنی ایرتویا، به ایران نیز راه پیدا کرد. یاریس صندوقدار که در برخی دیگر از بازارهای با عنوان Vios شناخته می شود نسل جدید همان نمونه ی اولیه اش در سال 2002 است که البته آن مدل وارد ایران نشده بود. این خودرو در دو مدل صندوقدار و هاچ بک تولید شده که هر دو محصول با استقبال بسیار بی نظیری روبرو شد. فروش اقساطی تویوتا یاریس صندوقدار  نیز به دلیل همین استقبال، جزو خدمات سپند خودرو به هموطنان عزیز است.

فروش اقساطی تویوتا یاریس صندوقدار

مشخصات فنی تویوتا یاریس صندوقدار 

خودروی باوقار ژاپنی از قلب تپنده ی 4 سیلندر با حجم 1500 سی سی بهره می بود که توان تولید 109 اسب بخار را برای این خودرو فراهم کرده است. مدل موجود در فروش اقساطی تویوتا یاریس صندوقدار آخرین مدل یاریس وارداتی به ایران بوده که از گیربکس چهارسرعته ی اتوماتیک استفاده می کند. شتاب و حداکثر سرعت این خودرو نیز به ترتیب 12 ثانیه و 171 کیلومتر بر ساعت است که آن را خودرویی مناسب برای مسیرهای داخلی و برون شهری کرده است. مصرف سوخت این خودرو نیز یکی دیگر از ویژگی های فنی قابل ملاحظه ی تویوتا یاریس صندوقدار  است.

مشخصات فنی تویوتا یاریس صندوقدار

مشخصات فنی تویوتا یاریس صندوقدار
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور یاریس صندوقدار 1497سی سی
حداکثر قدرت 109 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور یاریس صندوقدار 141 نیوتن متر در 4200 دور در دقیقه
جعبه دنده 4 دنده خودکار
شتاب 0 تا 100 12 ثانیه
حداکثر سرعت 171 کیلومتر در ساعت
وزن – کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4409 طول – 1699 عرض – 1476 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2550 میلیمتر

تویوتا یاریس صندوقدار با وجود دسته بندی به عنوان یک خودروی اقتصادی طراحی و کیفیت خوبی را داراست و تمامی قطعات و جزییات داخل کابین برای سرنشینان حس خوشایندی را ایجاد می کند. فروش اقساطی تویوتا یاریس صندوقدار دارای سه مدل بوده که این سه مدل آپشن های مختلفی را دارا هستند. از آپشن های مشترک این خودرو میتوان به گیربکس اتوماتیک 4 سرعته، سیستم ورود بدون کلید و ایموبلایزر اشاره کرد. مدل های مختلف در آپشن هایی مانند سیستم تهویه، دکمه های کنترل صوتی، رینگ و چراغ های مه شکن تفاوت های اندکی با یکدیگر دارند.

فروش اقساطی تویوتا یاریس صندوقدار با تحویل فوری