خودروهای ساخت شرکت چری به وسیله تیم طراحی قوی به مرحله تولید می رسند. این تیم دو مدیر برجسته دارد، یکی از آن ها طراح سابق شرکت جنرال موتورز، آقای James Hopes نام دارد. دیگری طراح سابق شرکت پورشه آقای Hakan Saracoglu می باشد. چهار عامل مهم در این طراحی نقش دارند که شامل: کیفیت، تناسب، زیبایی ظاهری می شود. طراحان برند چری به خواسته های مشتریان خود آگاهی کامل داشته و بر اساس آن فرآیند طراحی را طی می کنند. گویی تناسب طلایی با تناسب خودرویی ترکیب شده و استفاده از خطوط دینامیکی برای به حد اقل رساندن مقاومت هوا در برابر بدنه اصل مهم در این روند به حساب می آید. در خودروهای عرضه شده با این برند فن آوری ابری 1.0 به کار رفته، که محصول نسل اول این سیستم است و اجازه رانندگی و عیب یابی مدرن در عصر اینترنت را به شما خواهد داد. این سیستم عیب یاب هوشمند کیفیت رانندگی را بهبود بخشیده و نیازهای رانندگی را برای شما همانند یک انسان بر طرف می کند.

در حال حاضر به بررسی چری تیگو 5 سال 2018 می پردازیم. شاسی بلندی که به تازگی رو نمایی شده و قرار بر این است تا توسط مدیران خودرو به عرضه رسیده و پس از مدتی فروش اقساطی چری تیگو 5 را در سپند خودرو با شرایطی ویژه خواهیم داشت . این خودرو از ابعادی حدود طول 4/34 متر، عرض 1/83 متر و ارتفاع 1/65 متر برخوردار است. هم چنین از فاصله بین دو محور 2/63 متر نیز بهره می برد. در بدنه چری تیگو 5 مدل 2018 از تریم دورنگ استفاده شده است. یکی از نکات جالب توجه در این خودرو پیشرفت طراحی به سمت تهاجمی تر شدن می باشد که در نهایت طرحی پر جسارت را به شما ارائه می دهد. اما بهتر بود این خودرو با پیشرانه ای به روزتر عرضه می شد که مناسب این دوره باشد. در نمای جانبی تغییرات نه تنها باعث بهتر شدن این نما نشده بلکه از ضعف نیز برخوردار است. طراحی شیشه ها با تغییر مواجه شده و خطی که این قسمت را عضلانی جلوه می داد دیگر وجود ندارد.

جذابیت بیشتر نمای پشتی چری تیگو 5 مدل 2018

نمای پشتی بسیار جذاب تر از قبل شده و سپری جدید و چراغی زیباتر را نمایش می دهد. پلاک از قسمت قبلی تغییر محل داده به قسمت پایینی صندوق عقب آورده شده و محل قبلی جای خود را به لوگوی چری داده است. رینگ‌های 18 اینچی، در واقع با مدلی جدید عرضه شده، سانروف پانوراما با طول تقریبی 100 سانتیمتر که از نسل قبلی 20 سانت بزرگ تر شده و سقف دو رنگ تازه از آخرین تغییرات در این خودرو به حساب می آید. با وجود این که تغییرات زیادی در کابین ایجاد شده و کاملا متفاوت از نسل قبلی می باشد اما بهتر از قبل نیست. گویی با ورود به فضای داخلی با خودرویی بسیار معمولی و ساده تر و در نهایت ارزان تر از قبل طرف هستیم. جدید شدن قسمت هایی مانند پنل درب ها، صندلی ها، فرمان خودرو، داشبورد و کنسول وسطی کاملا مشهود است.

صفحه کیلومتر قبلی که با حس اسپرت همراه بود نیز حذف شده و به جای آن صفحه کیلومتر دیجیتالی قرار گرفته است. قبلأ این مدل از صفحه کیلومتر دیجیتالی را در ام وی ام X22 دیده بودیم.در این مدل جدید هیچ تغییری در پیشرانه صورت نگرفته و با پیشرانه ای با حجم 1.5 لیتری توربو که در همان مدل قبلی وجود داشت به عرضه می رسد. اما از لحاظ قدرتی این بار به جای 152 اسب بخار با 148 اسب بخار تولید می شود. نیروی ایجاد شده توسط این موتور درست مانند گذشته از گیربکس 5 سرعته دستی و 7 سرعته CVT استفاده می کند تا به چرخ ها منتقل شود. در پاییز 2017 این خودرو وارد بازار چین شده و به احتمال زیاد تا چندی دیگر به بازار ایران راه پیدا می کند. شما می توانید شرایط فروش اقساطی خودرو های موجود در سپند خودرو را در سایت آن مشاهده کرده و یا با نمایندگی ها تماس حاصل بفرمایید.