رو نمایی این خودرو به تازگی صورت گرفته و در برخی بازارها به عرضه می رسد که ایران هم جزو آن خواهد بود. در آینده ای نزدیک بعد از به عرضه رسیدن این خودرو در کشور فروش اقساطی هیوندای سوناتا هیبریدی را نیز خواهیم داشت، که این موضوع کمک بسیار زیادی به روند خرید راحت تر یک خودرو می کند. طراحی نسل جدید سوناتا کاملأ به روز شده و مدرن تر از قبل می باشد. در حال حاضر صحبت از مدل هیبریدی این خودرو در میان است که طراحی آن از چهره جدید سوناتا بهره گرفته است. سبک طراحی این خودروهای سوناتا درست به مانند مدل های هیوندای النترا می باشد، که در خودروهای اکسنت نیز دیده می شود. شباهت بین سوناتا و النترا بسیار زیاد است، با این تفاوت که سوناتا زیباتر بوده و لوکس تر و مدرن تر است.

در نمای رو به رو جلو پنجره ای بزرگ تر را می بینیم که به نظر می رسد برای مدل های هیبریدی جلو پنجره فعال استفاده شود. در نمای پشتی چراغ های عقب با حالتی خشن و هم چنین زیبا چشم های خریداران را به سمت خود می کشاند. اما باید گفت در فضای داخلی تغییر آن چنانی صورت نگرفته و به جز تغییرات بسیار جزئی داشبوردی را می بینیم که فرمی بسیار شبیه به هیوندای سوناتا LF دارد. این شباهت در مجموعه پشت آمپر نیز به چشم می آید که طراحی ساده نشان دهنده ها به هیچ عنوان با طرح کلی سوناتا که اسپرت و پر هیجان است هماهنگی ندارد. موردی که در کابین سوناتا هیبریدی 2018 تغییر پیدا کرده غربیلک فرمان 3 شاخه ای است که جایگزین غربیلک 4 شاخه در مدل قبلی شده است. غربیلک فرمان 3 شاخه مورد استفاده بر روی خود کلیدهایی برای کنترل داراست که هم فرم خوبی دارد و هم به راحتی در دسترس راننده قرار گرفته است.

تغییر در مشخصات فنی هیوندای سوناتا هیبریدی 2018

مشخصات فنی در هیوندای سوناتا هیبریدی 2018 خیلی دچار تغییر نشده و مانند مدل قبلی سوناتا هیبریدی می باشد. امید می رود در بخش آیرودینامیک بهبودهایی صورت گرفته باشد تا مصرف سوخت را پایین بیاورد. موتور قابل استفاده در سوناتا هیبریدی 2018 بنزینی بوده و حجم 2 لیتری 4 سیلندر را داراست. نوع این موتور تنفس طبیعی بوده و توان 154 اسب بخار را تولید می کند. این موتور اتصالی با الکتروموتورهایی با قدرت 51 و 67 اسب بخار دارد و مجموعأ قدرتی معادل 200 اسب بخار را ارائه می کند. تغییر در گیر بکس که به 8 دنده خودکار مجهز است را شاهد هستیم. البته آن طور که مشخص است این گیربکس تنها بر روی مدل توربو با 245 اسب بخار نصب می شود. اما در مدل های هیبریدی از گیربکس قبلی که 6 دنده خودکار است استفاده می شود.این خودرو در مقابل رقیبانی مانند کمری که گیربکس CVT دارند، پر قدرت ظاهر شده است. به این علت که رانندگی با گیربکس های CVT چندان لذت بخش نیست، اما سوناتا هیبریدی به دلیل دارا بودن قابلیت تعویض دنده و در اختیار راننده قرار گرفتن آن احساس بهتری را در حین رانندگی منتقل می کند.

امکانات در این خودرو مانند تمامی خودروهای هیوندای کامل و مناسب است. از این امکانات می توان به تهویه صندلی های جلو، گرمکن صندلی های جلو و عقب، دوربین دید عقب، سیستم هشدار نقطه کور، سنسور پارک جلو و عقب، تنظیم برقی صندلی های جلو، فرمان 3 حالته برقی، گرمکن فرمان، حافظه صندلی راننده، تهویه خودکار دو گانه، پرده عقب برقی، سانروف برقی، چراغ های زنون و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. در یک زمان مشخص پیش فروش هیوندای سوناتا 2018 توسط نمایشگاه خودرو تبریز با سه تیپ مختلف GL، GLS و GLS+ انجام گرفت. شما می توانید به منظور گرفتن اطلاعات بیشتر در زمینه فروش اقساطی خودرو هایی در این رده با مشاوران در نمایندگی ها تماس حاصل فرمائید و یا نگاهی به سایت سپند خودرو بیندازید.