طرفداران پر و پاقرص دنیای خودرو هر روز به دنبال جدیدترین محصولات و خبرهای این حوزه هستند و خبر به بازار آمدن خودروهای جدید با قابلیت های تازه را دنبال می کنند. برای این افراد، شگفت انگیز است که یک محصول تازه را با امکانات و فرم متفاوت بررسی کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و انتظار جدیدترین خودروها را می کشید، با ما در این مطلب همراه شوید تا جدیدترین خودروهای سال 99 را به شما معرفی کنیم.

1- K132، ماشین جدید ایران خودرو

بعد از توقف تولید پژو 301، زمزمه هایی درباره تولید خودروهای با کیفیت ایرانی با نشان ایران خودرو شنیده شد. اولین خودرویی که بعد از این تصمیم طراحی شده و نامش بر سر زبان ها افتاد، خودرو k132 است.

الگوی اصلی این خودروی خوش قیافه، پژو 301 است. در حقیقت بخش زیادی از بدنه مانند کابین و فریم سقف، از پژو 301 بهره برداری شده و تنها نقطه تمایز، طراحی در قسمت هایی از جلوبندی و عقب خودرو است.

چرا خودرو k132 می تواند محبوب باشد؟

مهم ترین دلایلی که باعث محبوبیت این خودرو شده اند، ویژگی هایی مانند فرمان برقی، ترمز جلو و عقب دیسکی، سیستم تهویه برقی و کیسه هوای ایمنی جلوی ماشین هستند.

هنوز از قیمت دقیق این خودرو اطلاعات دقیقی وجود ندارد؛ با این حال احتمال می رود که k132 محبوب و فول امکانات، حدود 200 میلیون تومان قیمت داشته باشد. با توجه به این احتمال ممکن است طرح هایی برای خرید قسطی خودرو نیز به مشتریان ارائه شود.

مشخصات k132 ایران خودرو

2- دنا پلاس اتوماتیک، خوشامدگویی به بهترین تیپ دنا

دنا ماشین خوشنام و پرطرفداری است که حدود 8 سال پیش، پا به دنیای خودروهای ایرانی گذاشت و از همان روز توانست ستاره محبوب این تیپ از ماشین ها باشد. مشخصات فنی استاندارد و بدنه مقاوم، در خط مقدم ویژگی های این خودرو هستند.

با این حال ایران خودرو با به روز رسانی امکانات دنا، تولید محصولی جدید را کلید زده است. اعلام شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک در سال 99 شروع می شود و تحویل آن سال 1400 است. در حال حاضر می توانید از شرایط فروش اقساطی دنا پلاس در سپند خودرو باخبر شوید.

خودرو دنا پلاس اتوماتیک چه ویژگی دارد؟

دنا پلاس اتوماتیک در شکل ظاهری، تنها در رینگ های اسپرت آلومینیومی با دنا تفاوت دارد. بیشترین تغییر در محصول به روز رسانی شده دنا، اضافه کردن امکانات رفاهی به آن است.

این خودرو با آپشن های کاربردی مانند کروز کنترل، فرمان برقی، کیسه هوا برای راننده و سرنشین، کارت حافظه ردیاب و گیربکس 6 ساعته اتوماتیک، می تواند به یکی از بهترین خودروهای موجود در بازار سال 99 تبدیل شود.

امکانات دنا پلاس 99

3- رانا پلاس و شرایط فروش آن

رانا پلاس شبیه ترین خودرو به پژو 206 صندوق دار است. اما اگر با خودرو رانا آشنایی داشته باشید، می دانید که از نظر کیفیت نمره قابل قبولی نزد مشتریان نداشته است. حالا پس از حدود 8 سال از خرید و فروش اولین مدل های رانا، مدل پلاس این خودرو قرار است کمبودهای آن را جبران کند.

تفاوت رانا پلاس و رانا

تغییر فرمان و زه های اطراف، از مهم ترین تغییراتی است که در این مدل جدید می توانید ببینید. با این حال، به نظر می رسد که حتی مشخصات فنی رانا پلاس هم تفاوت چندانی با رانا ندارد.

نمایشگر دمای محیط، سیستم کنترل بخار بنزین و امکاناتی جزئی مثل بلوتوث برای سیستم پخش و ایجاد دکمه های کنترل روی فرمان، همان تفاوت هایی است که دلیلی برای پرداخت هزینه بیشتر است.

آپشن های رانا پلاس اتوماتیک

4- پژو 207 سقف پانوراما، 207 با تداعی سان روف

207 محبوب، با اضافه شدن امکانات متنوع به خودرویی تبدیل شده که تا سال ها همراه شما خواهد ماند. هاچ بک همه پسند ایران خودرو این روزها مراحل پیش فروش قسطی را پشت سر گذاشته است. شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تفاوت هایی با شرایط اقساطی خودرو سایپا دارد که برای اطلاعات بیشتر می توانید در سایت آن ها را مطالعه کنید.

آپشن های 207 پانوراما

با اینکه سقف شیشه ای به تنهایی یک تفاوت بزرگ و هیجان انگیز برای دوستداران 207 است، اما طراحان ایران خودرو به این ویژگی بسنده نکرده اند.

ایجاد سنسور فشار باد تایر، سنسور اتو لایت، سنسور برف پاک کن اتوماتیک، سیستم چند رسانه ای و ایربگ سرنشین از دیگر ویژگی هایی است که به مدل جدید 207 اضافه شده است.

مهم ترین ویژگی 207 پانوراما در اسمش پیداست. در طراحی این ماشین محبوب، یک سقف شیشه ای در نظر گرفته شده که بخش مهمی از هویتش را مدیون آن است.

مشخصات پژو 207 سقف پانوراما

5- آشنایی با سمند بهینه یا فیس لیفت سمند

نمونه جدید سمند LX که به دلیل بهبود امکانات نام سمند بهینه معروف شده، یکی از خودروهای جدید بازار در سال 99 است. این خودروی ایرانی قرار است فروش اقساطی هم داشته باشد و انتظار می رود که استقبال از آن مانند خرید اقساطی پژو پارس بسیار زیاد باشد.

فیس لیفت سمند، تغییر در ظاهر یا تغییر در موتور؟

تغییر در گرافیک چراغ های جلو و عقب و استانداردسازی سیستم نوری و برقی از مهم ترین تغییراتی است که می توانید در این نمونه بهبود یافته از سمند ببینید. به جز تغییرات ظاهری مهم ترین تغییری که می توانید در سمند بهینه ببینید، جعبه دنده نیمه اتوماتیک 6 سرعته است. با این ویژگی می توانید برای سال ها روی همراهی سمند حساب باز کنید.

مشخصات سمند بهینه ایران خودرو

نمونه های معرفی شده از جدیدترین ماشین های سال 99 نشان می دهد که این روزها علاوه بر مشخصات فنی، امکانات جانبی هم اهمیت زیادی برای مشتریان پیدا کرده است. برای آشنایی بیشتر با این خودروها و باخبر شدن از شرایط خرید و فروش آن ها، روی همراهی کارشناسان فروش ما حساب کنید.