این خودرو در سایز کوچک اولین بار در سال 2012 و توسط شرکت انگلون جیلی، تولید کننده خودروهای لوکس از این برند به عرضه رسید. در بازار چین این خودروها با پسوند انگلون به بازار وارد شده ولی در ایران این گونه نیست. فروش اقساطی جیلی GC6 با شرایط استثنایی و تحویل فوری یکی از روش های مناسب برای خرید این خودرو به حساب می آید. طراحی این خودرو کاملأ حس یک خودروی شرقی را منتقل می کند و بر خلاف دیگر سدان های امگرند از استانداردهای اروپایی برای ظاهر استفاده نمی کند. با نگاهی به نمای رو به رو شاهد نمایی ساده هستیم که این بار به نسبت تولیدات امگرند از ظرافت و توجه به جزئیات بی بهره است. در این نما جلو پنجره با رنگ مشکی مشخص شده و در کنار چراغ هایی که تا حدودی تیره هستند هماهنگی و حسی خاص به آن بخشیده است.

آرمی که در میانه این خودرو قرار گرفته با اشکال دیگری که در مدل های دیگر امگرند دیده ایم متفاوت است. طراحی که در این قسمت شکل گرفته با خودروهای اخیر چین هماهنگی داشته و خیلی به روز شده و مدرن نیست. در نمای پشتی نواری را در پایین صندوق مشاهده می کنیم که از جنس کروم بوده و دو چراغ پشتی را به یکدیگر متصل می کند. شباهت طراحی این خودرو را با  لیفان 520 به عینه شاهد هستیم و نمایی تقریبأ مناسب برای این خودرو ایجاد شده است. در نمای کناری هیچ خطی را مشاهده نمی کنیم و به نظر می رسد با خودرویی ارزان قیمت طرف هستیم. طراحی به کار رفته در این خودرو به طور کلی محتاطانه بوده و بیشتر مورد توجه جوانان قرار می گیرد.

طراحی بیرونی و داخلی جیلی GC6

طراحی خارجی در این خودرو چندان دل انگیز نبوده، اما از نظر نمای داخلی مناسب بوده و پلت فرم آن از شرکت ولوو برداشت شده است. در کابین این خودرو از دو سطح مختلف و تریم کرم و مشکی بهره گرفته شده و صفحه نمایشگر لمسی در این میان نصب شده است. کابین را قطعاتی پلاستیکی تشکیل داده که ارزان قیمت نیز بوده، فرمان خودرو از طراحی چهار شاخه ای بهره می برد که برای کنترل سیستم صوتی دکمه هایی بر روی آن قرار گرفته است. دسترسی به ابزارهای داخلی به راحتی امکان پذیر است و از آرگونومی مناسبی بهره می برد.

پیشرانه این خودرو 4 سیلندری بنزینی بوده که توان 105 اسب بخار و گشتاور 136 نیوتن متر را تولید خواهد کرد. نهایت سرعتی که توسط این پیشرانه ایجاد می شود 172 کیلومتر بر ساعت محاسبه شده است. این پیشرانه توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ ها منتقل می شود می‌شود که به نظر می رسد قرار بر این است که گیربکس خودکار نیز به این بخش اضافه شود. این خودرو از لحاظ ایمنی 5 ستاره را از آن خود کرده که در نهایت با بررسی های مختلف به این نتیجه می رسیم که این موضوع حاکی از استحکام بالای این خودرو می باشد.

جیلی GC6 در چند تیپ مختلف

جیلی GC6 دارای تیپ‌های متعددی می باشد که دو ایربگ را به طور استاندارد در خود جای داده و هم چنین از سیستم های  ایمنی سیستم ضد بلوکه ترمز (ABS)، سیستم (EBD) به صورت استاندارد بهره می برد. سیستم ترمزهای موجود در قسمت جلو و عقب این خودرو دیسکی بوده که در بهترین و بالاترین تیپ خود در کشور چین به عرضه می رسد. دوربین دید عقب نیز در حالتی استاندارد برای این خودرو موجود است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو مقداری حدود 7.1 لیتر در هر صد کیلومتر مسافت می باشد. دیگر امکانات ایمنی این خودرو شامل: تعداد دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، کمربندهای ایمنی سه نقطه ای و ستون جمع شونده فرمان می شود. برای اطلاع از فروش اقساطی خودروی مذکور به سایت سپند خودرو و یا نمایندگی های این مجموعه مراجعه کنید.