در ابتدا در خصوص شرکت تویوتا توضیحاتی خواهیم داشت. دفتر مرکزی این شرکت در شهر تویوتا، آپچی قرار گرفته و در واقع برندی ژاپنی و چند ملیتی می باشد. این خودروسازی در سال 2013 بزرگترین خودروساز جهان نام گرفت. تویوتا ای ای اولین خودروی سواری تولید شده توسط این شرکت بود. برندهای دایهاتسو، لکسوس، دینا، سایون و هینو موتورز جزئی از شرکت تویوتا هستند. اولین کارخانه خودروسازی تویوتا در سال 1935 شروع به کار کرد و یک سال بعد تغییر لوگوی تویودا به تویوتا را داشتیم. و دقیقا سال بعد از آن شرکت تویوتا موتورز افتتاح رسمی خود را آغاز کرد. کامیون ۱٫۵ تنی جی۱ اولین محصول تجاری شرکت تویوتا به حساب می آید. در حال حاضر تولید این شرکت از وسائل نقلیه گرفته تا کامیون ها با تنوع مدل انجام می گیرد. به زودی با ورود و عرضه این خودرو به ایران فروش اقساطی خودرو تویوتا لندکروزر 2018 نیز شرایط عرضه را به بهترین شکل انجام داده و کمک زیادی به در صد فروش این خودرو خواهد کرد.

لندکروزر خودرویی است که قدمتی 60 ساله در زمینه تولید و مصرف در سراسر جهان دارد. از لحاظ پیشرفت در فناوری این خودرو از جایگاه ویژه ای برخوردار است. تویوتا لندکروزر با استفاده از سیستم فناوری Remote Engine Starter – Mobile App این امکان را دارد که اتوموبیل شما را چک کرده و اطلاعاتی در مورد وضعیت خودرو به شما بدهد. با نشستن در فضای صندلی های پشتی گویی در سینما نشسته اید. به این دلیل که مانیتوری ۱۰٫۱ اینچی امکان مشاهده ورودی های اس دی، یواس بی و وایرلس و اچ دی ام آی را به راحتی برای شما فراهم می کند. هم چنین از لحاظ ظاهری بسیار بزرگ و عضلانی می باشد و چهره ای مغرور دارد.

 

مشخصات فنی و ایمنی تویوتا لندکروزر 2018

موتور مورد استفاده در لندکروزر ۲۰۱۸ موتوری با حجمی معادل ۵٫۷ لیتر هشت سیلندر بنزین‌سوز ۳UR-FE  می باشد. در هر سیلندر چهار سوپاپ وجود دارد که در کل تعداد ۳۲ سوپاپ در موتور خودرو قرار گرفته اند. موتوری دارای صدای کم و کم ‌مصرف در این خودرو تعبیه شده است. پیشرانه قابل استفاده در این خودرو 5.7 لیتری می باشد که گشتاور 530 نیوتن متر و توان 362 اسب بخار را تولید می کند. نیروی ایجاد شده توسط این موتور به وسیله یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود. توان بالای این خودروی شاسی بلند وصف ناپذیر می باشد و جزو خودروهای همه پسند محسوب می شود. هم چنین تویوتا لندکروزر 2018 از سیستم انتقال قدرت خودرو دو دیفرانسیل ۴WD  بهره می برد. کارکرد این سیستم به این شکل است که نه تنها امکان کمک در دو محور را فراهم می کند بلکه امکان خارج کردن آن نیز به راننده داده می شود. ایمنی لندکروزر به اندازه ای است که طرفدار پر و پا قرص آن ماشین بازها هستند. این خودرو سیستم ایمنی کروز کنترل پویا یا خودکار، ایمنی پیش از برخورد و سیستم هدایت ترمز اضطراری را شامل می شود.

سیستم ایمنی پیش از برخورد پیش بینی وضعیت تصادف را مشخص می کند و به شما آلارم می دهد که امکان تصادف وجود دارد و از برخورد تا حدی جلوگیری به عمل می آورد. آلارم به صورت یک آژیر می باشد که به همراه پیامی در مانیتور به شما داده می شود. در صورتی که راننده متوجه این جریان بشود و بتواند عکس العملی نشان داده و ترمز کند در کنار آن خود خودرو نیز اقدام به ترمز می کند. اما در صورتی که راننده به این آلارم بی توجهی نشان داد و یا نتوانست به سرعت عکس العملی نشان دهد، اگر هوش مصنوعی پیش بینی تصادف قطعی کرده بود ترمزها خود به شکل خودکار شروع به کار کرده و کاهش سرعت با ایمنی کامل انجام می شود. سرعت خودرو در حال کروز شدن طی آخرین سرعتی که به آن داده شده در کروز کنترل پویا یا تطبیقی سرعت خودرو تا مانع یا خودروی جلویی به همراه چشم الکترونیکی با ایمنی بالا حفظ می شود. مقدار کروزی که به خودرو داده می شود در حافظه خودرو ثبت شده و باقی می ماند. استرس رانندگی در سفرها و جاده های طولانی توسط این سیستم کاهش پیدا می کند. کابین تویوتا لندکروزر 2018 بسیار لوکس و دل نشین است به علاوه این که امکانات رفاهی خوبی نیز در آن جای گرفته است.