شعار جدید کمپانی تویوتا برای نمونه جدید تویوتا راو 4 بسیار هوشمندانه انتخاب شده است. این خودرو با توجه به قابلیت های آفرودی که دارد بیشتر مورد پسند قشر جوان و علاقه مندان به سفر می باشد، به همین دلیل کارشناسان این کمپانی با در نظر گرفتن این علاقه مندی از شعاری استفاده کرده اند که عمیقا در قلب و ذهن این دسته از افراد نفوذ می کند و به صورت ناخواسته آنها را به این خودرو علاقه مند می کند. شعار ” ساخته شده برای فرارهای آخر هفته” دقیقا همان چیزی است که این دسته از افراد دوست دارند بشنوند تا در تصمیم برای خرید این خودرو مصمم شده و علاقه مند به تهیه خودرویی شوند که می دانند در راستای اهدافی که دارند ساخته شده است و دقیقا همان چیزی است که دوست دارند باشد.

تویوتا راو 4 2018 در نمایشگاه شیکاگو

شاسی بلندهای مدرن و جذاب از مهم ترین دستاوردهای نمایشگاه خودروی شیکاگو می باشند. این نمایشگاه در هر دوره شاهد معرفی مدل های قدرتمندی مانند دوج دورانگو SRT یا خودروهایی مشابه با فولکس‌واگن اطلس است اما در این دوره مهمان خشن دیگری نیز حضور داشت که با حجم بالایی از ابراز احساسات مخاطبان روبرو شد. تویوتا راو 4 2018 با ظاهری خشن تر از قبل و دیگر به روز رسانی هایی که توسط تیم فنی و طراحی برایش رقم خورده است، توانسته سطح بالایی از لذت رانندگی را به خریدارانش هدیه دهد.

این خودرو در میان انبوهی از خودروهای کوچک CUV محصولی متفاوت است و در طراحی آن نهایت سعی طراح بر ارائه خودرویی زیبا و در عین حال به اندازه کافی قوی و خشن است تا راننده در جاده های سخت نیز از راحتی بالایی برخوردار باشد. سیستم تعلیق مناسب، هندلینگ بسیار قوی و موتوری سرحال از جمله ویژگی هایی هستند که از زبان رانندگان در مورد این خودرو می شنوید. فروش اقساطی تویوتا با ورود راو4 به لیست محصولات کمپانی بیشتر شد و همین موضوع نشاندهنده ی محبوبیت این محصول از بدو ورود می باشد.

فروش اقساطی تویوتا راو 4 با خصوصیات جدید ظاهری و قابلیت های جدیدی صورت می گیرد که از جمله ی آنها می توانیم به  روف رویل مشکی و برازنده، چراغ های دودی زیبا به همراه مه شکن هایی که آن را احاطه کرده اند و گاردهایی با ارتفاع کم اشاره کرد، در قسمت عقب این خودرو نیز آرم ادونچر بر روی بدنه ی خودرو قرار گرفته است که با طراحی بسیار زیبایش جذابیت نمای عقبی را دو چندان کرده است.

موفقیت تویوتا راو 4 به دلیل حساسیت بالا

هر خودروی موفق و محبوب دارای ریزه کاری های خاصی می باشد که در ادونچر توجه به این حساسیت ها به خوبی نمایان شده است. زیرپایی های مناسب و با کیفیت با آرم مخصوص خودرو ، محافظ آب بند درها، دسته دنده ی چرمی و هماهنگی میان اجزای داخلی دکور خودرو بی نظیر است. عکاسی های صنعتی این خودر به طور جامع انجام شده است و تبلیغات آن در مقیاس گسترده ای به حرفه ای ترین صورت ممکن انجام شده است. عرضه‌ی راو 4 ادونچر با مدل ۲۰۱۸  با دو نسخه‌ی دوچرخ‌ محرک جلو و چهارچرخ‌ محرک در ماه سپتامبر آغاز می‌شود. این مدل دارای ۵ رنگ مشکی، خاکستری متالیک، نقره‌ای متالیک، سفید و سفید صدفی می باشد، همچنین در کالیته ی رنگی تویوتا برای این خودرو رنگ بادمجانی تیره و زرشکی با یک نوار مشکی بر روی کاپوت در نظر گرفته شده است. این خودرو از نظر ایمنی نیز دارای استاندارهای بالاتری به نسبت نمونه های قبلی است و یکی از جذاب ترین قابلیت هایش باز شدن درب صندوق عقب با حرکت پا می باشد. کسانی که این ماشین را می خرند می توانند در زمانی که دست هایشان پر از بار است و قادر نیستند با استفاده از دست درب را باز کنند تنها با حرکت دادن پایشان درب صندوق را باز کنند و به راحتی از فضای مناسبی که در عقب این خودرو برای حمل بار در نظر گرفته شده است استفاده کنند.