همه خریداران به دنبال انتخاب یک خودروی راحت، جادار و مطمئن هستند. خودرویی که قرار است سال ها با آن در خیابان های شهر رفت و آمد کنند و مهم تر از همه با این همراه چهارچرخ، پا به جاده بگذارند. سفر بدون دغدغه و با خیال آسوده بدون اطمینان از ایمنی خودرو ممکن نیست. اما لیست ماشین های تولید داخلی محدود است و تعداد زادی از این لیست را ماشین هایی تشکیل می دهند که از استاندارد کافی ایمنی برخوردار نیستند. ما در این مطلب از سپندخودرو یک لیست کارآمد از بهترین ماشین های ایرانی برای جاده را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

1- پژو 206 SD، یکی از بهترین ماشین های ایرانی برای مسافرت

به سختی می توان یک ماشین ایرانی را پیدا کرد که هم ظاهر زیبایی داشته باشد و هم از امنیت نسبتا خوبی برخوردار باشد. 206 اس دی در این سال ها توانسته بخش  زیادی از انتظارات مشتریان را رفع کند. این تیپ از 206 به دلیل طراحی خاصش در ابتدای فروش اقساطی خودرو با بازخورد خوبی مواجه  نشد، اما با گذشت زمان به یک ماشین پرطرفدار، ایمن و محبوب تبدیل شد.

بررسی ایمنی پژو 206 اس دی برای جاده های ایران

این روزها بیشتر از ده سال از اولین ورود 206 sd به بازار خودروهای ایرانی می گذرد و عده ای عقیده دارند که عمر این ماشین دیگر رو به پایان است. با این حال اگر از ماشین بازان حرفه ای بپرسید، همگی عقیده دارند که رانندگی با اینخودروی محبوب یکی از بهترین تجربه های رانندگی است.

206 صندوق دارد بدنه چندان مقاومی ندارد، اما کمک فنرهای چرخ های عقب و حرکت نرم فرمان می تواند مهارت راننده را در کنترل ماشین تقویت کند. به علاوه نسبت به 206 هاچ بک جادار تر است. صندوق عقب 206 اس دس این امکان را به شما می دهد که وسایل خود را راحت تر جابجا کنید و در نهایت فضای کمتری از عقب ماشین گرفته شود. به همین دلیل سفر با 206 sd لذت بخش تر از 206 معمولی است.

پژو 206 sd یکی از ماشین های مناسب سفر

2- دنا پلاس، ایمن ترین ماشین ایران برای سفر

دنا پلاس خودرو به روز رسانی شده دنا از نظر امکانات است که در سال 96 از خانواده ایران خودرو به بازار وارد شد. کار دنا پلاس برای جذب مشتری زیاد سخت نبود؛ چراکه همتای قدیمی اش دنا، به اندازه کافی میان مردم طرفدار داشت. با این حال دنا پلاس بعد از انتشار ویدئوهای تست امنیت در تصادف، به سبد خرید علاقه مندان به سفرهای جاده ای وارد شد. پس از مدت کوتاهی از رونمایی، شرایط فروش ایران خودرو برای این محصول اعلام شد و مشتریان بسیاری نیز پیدا کرد.

چرا دنا پلاس امن است؟

خودروی محبوب ایران خودرو اولین ماشین ساخت ایران است که در آن از تجهیزات روز دنیا برای ایمنی بهره گرفته شده است. وجود فرمان جمع شوند، کیسه های هوای جانبی و 4 ایربگ برای سرنشینان، نشان می دهد برای پا گذاشتن به جاده های پرخطر ایران، می توانید روی امنیت مدل جدید دنا حساب باز کنید.

از طرفی هر چهار چرخ دنا پلس به دیسک ترمز مجهز هستند تا فرایند ترمز کردن، بدون دردسر و با کیفیت بالا انجام شود و این موضوع خیل راننده و سرنشینان را کمی راحت می کند.

دلایل امنیت دنا پلاس برای جاده

3- تندر 90، خودروی ایرانی با جادارترین صندوق عقب

ال90 از نظر ظاهری خودوری محبوبی به حساب نمی آید. خیلی ها معتقدند طراحی این خودرو بسیار دست و پاگیر است و نمی توان با آن یک رانندگی لذت بخش را تجربه کرد. اگرچه اظهار نظرها درباره ظاهر ماشین تندر 90 چندان بی راه نیست، اما هرگز نمی توانیم روی کیفیت موتور، فضای کافی و امنیت این محصول ایران خودرو چشم ببندیم.

تجربه یک سفر راحت با ال 90

اولین موضوعی که باعث می شود تندر 90 را به عنوان یک ماشین مناسب سفر نام ببریم، فضای کافی داخل کابین و صندوق عقب بسیار جادار آن است. اما برای رانندگی در جاده های ایران، امنیت خوردو مهم تر از فضای مورد نیاز است. تندر 90 هنگام ورود به بازار رتبه 3 از 5 را در رده بندی امنیت جهانی به دست آورد.مهم ترین دیل که باعث می شود به شما این ماشین را برای جاده پیشنهاد کنیم، این است که ساختار متفاوت بدنه می تواند از شما در موقعیت های خطرناک حفاظت کند.

طراحی ال 90 به گونه ای است که هنگام تصادف، ضربه اصلی به جلوبندی وارد می شود. در نتیجه فشار کتری به داخل کابین و سرنشینان منتقل خواهد شد.

ال 90 امن ترین ماشین برای جاده

4- سمند سورن ELX، بهترین ماشین ایران خودرو از نظر ایمنی

سمند سورن ای ال ایکس در سال 92 با تغییراتی بر سمن روانه بازار شد. از همان ابتدا مهم ترین وجه تمایز محصول تازه ایران خودرو، امنیت بالای آن بود. هنوز هم با گذشت سال ها، سمند سورن ELX را مطمئن ترین ماشین برای جاده های ایران می دانند. ترمزهای دیسکی ایمن، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین و بدنه بسیار ایمن از دلایلی هستند که علاقه مندان به سفرهای جاده ای را برای خرید قانع می کنند.

سمند سورن elx یک ماشین امن برای مسافرت

5- کیا سراتو، سفر با سریع ترین ماشین سایپا

کیا سراتو یکیاز محبوب ترین خودروهای مونتاژ سایپا است که ظاهر جمع و جور و تجربه رانندگی خوبی دارد. این ماشین سایپا به دلیل وجود ترمزهای مجهز به ABS و EBD، کیسه هوای راننده و پدال های استاندارد برای رانندگی در جاده های ایران بسیار مناسب است.

ایمنی کیا سراتو نسبت به خودروهای قبلی که معرفی شد کمتر است. اما میان خودروهای سایپا مانند ساینا و کوییک که از جدیدترین محصولات این شرکت است، نمره قابل قبولی در امنیت کسب کرده است. اما اگر اممکانات جانبی برایتان اهمیت دارد، انتهب شما کوییک خواهد بود. برای اطلاع از شرایط فروش کوییک به سایت سپند خودرو مراجعه کنید.

ایمنی کیا سراتو سایپا

6- برلیانس h330، خودروی مناسب برای جاده

برلیانس H330 یکی از خودروهای مناسب جاده است. اگرچه این برلیانس جدید تولید ایران نیست، اما به دلیل سطح قیمت پایین تر از دیگر خودروهای خارجی و امنیت قابل قبول، به یکی از انتخاب های علاقه مندان به سفر جاده ای تبدیل شده است. مهم رین ویژگی برلیانس اچ 330، ترمزهای ان است. بر اساس بررسی نتایج در آزمایشگاه های ایمنی، این مدل از برلیانس توانست در 35 آزمایش از 40 آزمایش ترمزسربلند بیرون بیاید. اگر انتخاب شما این خودرو است، با شرایط فروش برلیانس h330 آشنا شوید.

برلیانس ماشین امن برای جاده

برای اینکه یک خودرو به صرفه و ایمن بخرید، بهتر است قبل از هرچیز نیاز خود را بدانید و از متخصصان فروش در این حوزه کمک بگیرید. ما در سپند خودرو همراه شما در این راه هستیم برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.