خودروهای هاچ بک همیشه مورد توجه ایرانی ها بوده و برخی خودروهای در این رده از موفقیت و فروش فوق العاده ای برخوردار بوده اند. برلیانس H220 با بدنه ای زیبا که مورد پسند جوانان واقع شده، این بار با ظاهری متفاوت از مدل صندوق دار و به صورت هاچ بک به عرضه می رسد. در حالت معمول قیمت پایین این خودرو امکان خرید را به هر قشری خواهد داد، اما در صورتی که با پس اندازی کم تر مایل به خرید آن هستید می توانید از طریق فروش اقساطی برلیانس H220 اقدام کنید. به طور کلی این خودرو امکاناتی مطابق با قیمت ارائه شده را داراست و یک خودرو در حد متوسط به حساب می آید. یکی از دلایلی که این خودرو را به سمت پر فروش بودن سوق داده همین خصوصیت هاچ بک بودن در کنار قیمت به نسبت ارزان آن است.

از نظر ظاهری در نمای رو به رو ناهماهنگی اجزاء کمی آزار دهنده است و فاصله چراغ ها به نظر بیشتر از حد معمول است. خطوط زاویه دار با شیب تند در چراغ ها با جلو پنجره هم خوانی ندارد. در نمای کناری وجود آینه های اسپرت در کنار خطوط به کار گرفته شده در این قسمت و هم چنین رینگ های آلومینیومی نواقص نمای رو به رو را تا حدی جبران کرده است. در نهایت برلیانس H220 خودروی مخصوص جوانان بوده و تا حد ممکن از جذابیت در برخی قسمت ها برخوردار می باشد. فضای داخلی با در نظر گرفتن قیمت و مدل هاچ بک این خودرو قابل قبول بوده و طراحی فانتزی را داراست. دید به اطراف خیلی خوب نیست اما فضا از آرگونومی مناسبی برخوردار است. از لحاظ کیفیت ادوات به کار برده شده در سطح پایینی قرار گرفته و از پلاستیک بی کیفیت در داشبورد استفاده شده است. با این وجود نشانگرها با ظاهری اسپرت و شکل غربیلک فرمان توانسته تا حد زیادی این بخش را جذاب جلوه دهد.

امکانات رفاهی در برلیانس H220

در مورد امکانات رفاهی باید گفت با توجه به این که برلیانس H220 از قیمت کمی برخوردار است، در مدل اتوماتیک امکانات خوبی را ارائه داده است. که از آن جمله می توان: ایربگ راننده و سرنشین جلو، ترمزهای ضد قفل ABS، کامپیوتر سفری، سانروف برقی، سنسور برای دنده عقب، رینگ های آلومینیومی 15 اینچی، آینه و شیشه های برقی و چراغ های مه شکن را نام برد. این خودرو 5 ستاره ایمنی چینی از مؤسسه C-NCAP را کسب کرده است. موتور این خودرو یکی از نکات مثبت در آن است که قیمتی ارزان تر با وزنی کم تر به نسبت دیگر مدل های برلیانس را  داراست. پیشرانه در نظر گرفته شده برای این خودرو با حجم 1.5 لیتری 4 سیلندر قدرت 103 اسب بخار را در 5800 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 138 نیوتن متر در 3800 دور بر دقیقه را به تولید می رساند.

مصرف سوخت ترکیبی در این مدل 6.5 لیتر به ازای صد کیلومتر می باشد که برای ن برلیانس H220 رقم مناسبی تلقی می شود. نیروی ایجاد شده توسط موتور مورد نظر به وسیله گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AMT به چرخ ها انتقال پیدا می کند. وجود فرمان برقی در این خودرو که کارکرد نرم و راحتی دارد و دسترسی به ادوات داخلی از خصوصیات بارز برلیانس H220 به حساب می آید. هندلینگ در حد معمولی بوده و ترمز کاسه ای در عقب باعث عملکرد مناسب پدال ترمز می شود. در کل این خودرو در همه جوانب در حد معمولی قرار دارد و سواری نرم در کنار موتور به نسبت قوی راضی کننده است. شرایط فروش اقساطی خودروی نام برده به ویژه تحویل فوری آن در سپند خودرو این امکان را پیش روی خریداران قرار می دهد تا با برنامه ریزی مالی و در مدتی کوتاه صاحب برلیانس H220 شوند.