معرفی ام جی 6

کمپانی ام جی با وجود اینکه امروزه به عنوان یک برند چینی به شمار می رود، اما می توان با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات این برند اقدام به خرید کرد. علت آن نیز حضور مهندسان انگلیسی این شرکت در طی فرایند طراحی محصولات این شرکت است. این موضوع باعث شده تا خودروهای تولیدی ام جی یک پله بالاتر از دیگر خودروهای چینی قرار بگیرند. یکی از محصولات این شرکت که در قالب و شکل یک سدان اسپرت، اما خانوادگی عرضه شده است ام جی 6 می باشد. ام جی 6 را به جرأت می توان به عنوان یکی از قدرتمند ترین، زیباترین و پرامکانات ترین ها در سبک و محدوده قیمتی خود دانست. در این مطلب به بررسی مشخصات فنی، طراحی، تجربه رانندگی و امکانات و امنیت این خودرو می پردازیم. در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

ضمنا شما می توانید از طریق بخش فروش اقساطی ام جی 6 نسبت به خرید این خودروی جذاب و خوش ساخت با بهترین شرایط ممکن اقدام کنید.

طراحی ام جی 6

همانطور که گفتیم این خودرو در قالب یک سدان خانوادگی جادار اما با شکل و ظاهری اسپرت طراحی شده است. طراحی قسمت جلویی این خودرو (مخصوصاً در قسمت چراغ ها) شباهت بسیار زیادی به مدل شاسی بلند این شرکت یعنی ام جی جی اس دارد. طراحی خطوط تیز و رو به جلوی روی کاپوت نیز نشان از زبان طراحی همیشگی ام جی دارد. گویا ام جی روح طراحی جوان پسند و اسپرت خود را در همه خودروهای تولیدی خود می دمد. در قسمت پشتی این خودرو نیز از چراغ هایی با سیستم نورپردازی جدید استفاده شده است. ام جی 6 دارای سانروف دو حالته و شیشه های ضد اشعه می باشد و همچنین رینگ های این خودرو نیز رینگ های آلومینیومی 17 اینچی می باشند.

طراحی ام جی 6

طراحی داخلی ام جی 6 نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و از آن جمله می توان به جنس روکش صندلی ها و غربیلک فرمان از چرم ضد لرزش اشاره کرد. طراحی المنت های داخلی و طراحی کلی داخل خودرو نیز کاملا مدرن و به روز می باشد.

طراحی داخلی ام جی 6

مشخصات فنی ام جی 6

ام جی در مشخصات فنی نیز دست پری دارد. موتور 4 سیلندر توربوشارژ با حداکثر قدرت موتور 160 اسب بخار و حداکثر گشتاور 215 نیوتن متر، در ده ثانیه سرعت خودرو را از 0 به 100 می رساند. گیربکس 6 دنده اتوماتیک و قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان ویژگی هایی است که دوستداران خودروهای اسپرت را به وجد می آورد و در ام جی 6 نیز با این ویژگی ها رو به رو هستیم. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است و مصرف سوخت آن نیز 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر است.

 

تجربه ی رانندگی با ام جی 6

طراحی مهندسی این خودرو به گونه ای است تا تجربه ی لذت بخشی از رانندگی را برای شما به ارمغان بیاورد. تغییر مسیر به نرمی صورت می گیرد و تعادل ماشین در پیچ ها به خوبی حفظ می شود.

تجربه رانندگی با ام جی 6

زمانی که خودرو در شرایط سخت کنترلی قرار گیرد، شما به راحتی می توانید با سیستم فرمان و پدال همه چیز را تحت کنترل داشته باشید. تنها چند مورد از امکانات بسیار زیاد این خودرو عبارتند از: فرمان تلسکوپی چهار جهته، مجهز به سنسور سرعت، 6 عدد ایربگ، استارت دکمه ای، روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ ها، کروز کنترل، نشانگر باد تایر، تنظیم برقی صندلی های جلو ، استاندارد آلایندگی یورو 5 و امکانات دیگری که برای این خودرو فراهم شده است.

امنیت و قابلیت اطمینان

در مدل های جدید اشکالات مربوط به سیستم ترمز با به کارگیری دیسک های جلو با سیستم خنک کننده و همچنین تکنولوژی های به روز از قبیل ABS، EBD، EBA رفع شده است. 6 کیسه هوای راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده ای از تمامی سرنشین ها به هنگام تصادفات محافظت می کند. این خودرو از قابلیت قفل اتومات درب ها بعد از حرکت نیز پشتیبانی می کند. همچنین در طراحی بدنه این خودرو نیز از فناوری استاندارد USD نیز استفاده شده است.

ایمنی ام جی 6

نشانگر باد تایر هم یکی از آپشن های امنیتی می باشد. سیستم هدایت دقیق که در بخش قبل به آن پرداختیم نیز باعث بالا بردن قابلیت اطمینان در این خودرو گردیده است. سیستم هشدار دهنده بسته نبودن کمربند و سیستم روشن شدن اتوماتیک فلاشر بعد از ترمز های شدید نیز از دیگر ویژگی های ایمنی این خودروی جذاب چینی-انگلیسی می باشد.

نتیجه گیری

با توجه به امکاناتی که در مورد این خودرو و شرایط فروش اقساطی ام جی 6 توضیح دادیم، می توانییم بگوییم که نسبت به کیفیت و آپشن های موجود و مقایسه آن با قیمت، ام جی 6 خودرویی با کیفیت قابل قبول می باشد.