در اصل چینی ها با وجود این که در بخش طراحی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند، تاثیر بسیاری از خودروهای موفق دیگر می گیرند. نمونه هایی که در طراحی از دیگر خودروها برداشت کرده اند چری آریزو 5، ام وی ام 315 جدید و لیفان 820 را می توان نام برد. در این میان ام وی ام X33S نیز از این رویه پیروی کرده و ظاهری کاملا متفاوت با پیشرفت قابل ملاحظه ای را ارائه می دهد. این مدل در طی مدت کوتاهی بعد از ورود به ایران به صورت فروش اقساطی ام وی ام X33S به عرضه می رسد. در این مدل از ام وی ام اسپرت، سقف مشکی رنگ خودرو ممکن است به نظر برخی مناسب نباشد. در بخش جلوپنجره و نمای جلویی تغییرات اساسی مطابق با نیاز های روز ایجاد شده که یک نوع پیشرفت محسوب می شود.

در نمای جانبی فقط تغییر در رینگ های اسپرت 5 پر دوبل با طراحی فوق العاده را مشاهده می کنیم. هم چنین در نمای پشتی تغییرات بسیار جزئی اما خوب به چشم می آید. اما سر اگزوزهای نمایشی و بیرون زدن خروجی اگزوز از قسمت چپ و زیر سپر از معایب این قسمت به حساب می آید. پیشرفتی که در فضای داخلی ام وی ام X33S سال 97 صورت گرفته بسیار مفید و عالی بوده و طرح کسل کننده داشبورد قبلی کاملا منسوخ گشته است. به طوری که می توان این خودرو را با خودروهای روز دنیا مقایسه کرد. دور تا دور خروجی های تهویه مطبوع و دیگر قسمت های کابین نوار های قرمز رنگی با سلیقه و در جای مناسب به کار رفته که نمایی دل انگیز و زیبا در کنار خصوصیت اسپرتی که نمایان است ارائه می دهد. شمارنده های پشت کیلومتر شمار با نوعی خاص به نمایش در می آیند و اعداد عمودی شکل بر خطوط قرار گرفته اند. نمونه این مدل نمایش را در خودروهایی نظیر فورد ماستنگ و تویوتا کرولا شاهد هستیم.

تجهیزات کامل ام وی ام X33S سال 97

تجهیزات ام وی ام X33S سال 97 به نسبت رقبای هم رده و هم قیمت خود در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد. خودروساز های چینی اصولا خودرویی پر از تجهیزات و امکانات گوناگون ارائه می دهند. تغییر 180 مورد که شامل: سیستم Eco  Mode به منظور کاهش مصرف سوخت، امکان دو حالت رانندگی و ویژگی Sport Mode  برای ایجاد رانندگی پر از شتاب، نمایشگر ۸ اینچی لمسی، کاهش صدای ورودی به کابین طبق استاندارد NHV، صندلی‌های چرمی با دوخت قرمز، تریم داخلی دو رنگ، رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی، کاور جدید برای لاستیک زاپاس، بدنه‌ در دو رنگ اسپرت و کیت سر اگزوز در دو طرف سپر عقب می شود. ام وی ام X33S سال 97 از پیشرانه ای با حجم 2 لیتر بهره می برد. این پیشرانه توان 136 اسب بخار و گشتاور 180 نیوتن متر را تولید خواهد کرد. هم چنین این خودرو از گیربکس مدل CVT استفاده کرده است.

از طریق دکمه ای که در سمت چپ فرمان و بر روی  داشبورد قرار گرفته می توان نوع رانندگی را در وضعیت Eco یا Sport گذاشت. در طی رانندگی مسیر جاده های پر از پیچ متوجه کشش مناسب خودرو خواهیم شد. این خودروی 5 سرنشین در هنگام رانندگی بسیار عملکرد خوبی دارد اما از شتاب بالایی در سبقت ها برخوردار نیست. علت این امر می تواند وجود گیربکس CVT و پر بودن خودروی مورد نظر باشد. اگر مایل به این هستید تا اطلاعات بیشتری در خصوص فروش اقساطی خودرو هایی با این تجهیزات، در این رده از قیمت و امکانات داشته باشید به سپند خودرو مراجعه کنید.