یکی از با سابقه ترین برندهای چینی در ایران چری می باشد. در این میان ام وی ام X22 سال 97 جزو کوچک ترین کراس اوورهای جذاب به حساب می آید. در واقع در بازار، کراس اوورهای چری با نام تیگو خوانده می شوند و کراس اوورهای چری شامل 4 مدل: تیگو 2، تیگو 3، تیگو 5 و تیگو 7 می شوند. در این مقاله می خواهیم به ام وی ام X22 سال97 که قیمت کم و جذابیت ظاهری بالاتری دارد بپردازیم، هم چنین زمینه را برای تصمیم گیری بهتر و سریع تر در ثبت نام فروش اقساطی ام وی ام X22 فراهم می کند. در بحث طراحی این خودرو باید به پختگی آن اشاره کنیم که بیشتر در نمای رو به رو نمود پیدا کرده است. طراحی فوق العاده خوب و راضی کننده به نسبت خودروهای چینی نسل های پیشین در این خودرو ایجاد شده است.

در نگاهی به نمای جلویی هماهنگی چراغ‌های درشت با سایز کلی بدنه را شاهد هستیم. این عوامل در کنار هم باعث می شوند این خودرو بزرگ‌تر به نظر برسد. در قسمت پایین کاسه چراغ نوار LED به صورت خطی صاف دیده می شود که نه تنها روشنایی روز را تأمین می کند، برای ایجاد زیبایی بیشتر در امتداد خط میان جلو پنجره قرار گرفته است. این ویژگی زیبایی این بخش از ام وی ام X22 سال97 را دو چندان کرده است. در وسط جلوپنجره لوگوی سازنده با عبارت MVM  طراحی شده است. جنس داخلی این قسمت پلاستیکی و لانه‌زنبوری می باشد. قاب فلزی نیز با پهنای خاصی که دارد نمای این بخش را جذاب تر و مدرن تر کرده است. سپر جلو درست در حالتی متقارن با بخش بالایی قرار دارد و این باعث شده برای پلاک جایگاه خوبی در نظر گرفته شود. در بخش پایینی سپر تکه ای به رنگ نقره‌ای دیده می شود که در کنار فضاسازی عالی گوشه‌های سپر همراه و قرار گیری چراغ های مه شکن، ظاهری منحصر به فرد به آن بخشیده است. چیزی که بیشتر از همه نظر بیننده ام وی ام X22 سال97 را جلب می کند حجم‌ پردازی در نمای جلویی این خودرو می باشد. خطوط طراحی شده بر روی کاپوت و محل مناسب جای گذاری چراغ ها حس طراحی فوق العاده این خودرو را تقویت می کند.

تفاوت طراحی جلو و عقب ام وی ام X22 سال97

به نمای کناری ایراد زیادی وارد نیست و توانسته حالت آیرو دینامیک همیشگی را در خود حفظ کند. اندازه در نظر گرفته شده برای شیب سقف و پنجره ها برای خریداران راضی کننده خواهد بود. جنس ریلی که برای بار بند سقفی در نظر گرفته شده براق و فلزی می باشد و پلاستیک های کار شده سیاه رنگ در اطراف شیشه ها و زیر رکاب نمای آن را زیبا و به مقداری دلنشین می کند. طرح اسپرت و ساده چرخ ها و سایز 16 اینچی آن ها که اندازه ای متوسط دارد قابل قبول افراد علاقه مند به این خودرو واقع شده است.  خط هایی که ایجاد حجم می کند از گوشه‌ی چراغ عقب تا گلگیر جلو کشیده شده و طراحی سه‌ بعدی پیروی می کند که بیشترین تأثیر را در گلگیر عقب و درست در نزدیکی رکاب ‌ها داشته است. کم اهمیت بودن طراحی عقب این خودرو از خودروهای پیشین تبعیت کرده است.

به طور کلی قسمت جلو و پشت این خودرو کاملا با یکدیگر متفاوت هستند، هم چنین در بخش چراغ ها این تفاوت مشهود است. کوچک بودن چراغ های عقب شبیه به یک خودروی هاچبک می باشد. در طراحی عقب حجم پردازی با خطوط شکسته انجام شده، سپر به بیننده حس اسپرت خودرو را القاء می کند. سایز شیشه اندازه ای متناسب با فضای پشتی دارد و قطعه های پلاستیکی مشکی رنگ در بالچه عقب قابل قبول است. داخل خودرو کاملا مدرن طراحی شده، اما متریال استفاده شده در آن کیفیت مناسبی ندارد. طراحی و دوخت صندلی‌ها برای سرنشینان بسیار رضایت بخش است. جنس فرمان از چرم ، جنس استراحت‌گاه بازو از پلاستیک نرم، در هماهنگی کامل با پوشش بدنه و رنگی متمایز از بدنه وجود دارد.

ام وی ام X22 سال97 درست مانند دیگر خودروهای چینی پیشرانه قوی را به دنبال خود نمی کشد. این موضوع نسبت مستقیمی با قیمت نهایی خرید این خودرو دارد و توقعی بیشتر از آن نمی رود. پیشرانه‌ ای که برای این خودرو قابل سفارش است تنها در یک مدل ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی در بازارهای جهانی می باشد. این موتور توان ۱۰۵ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۱۳۵ نیو‌تن متر در دور موتور ۲۷۵۰ دور بر دقیقه را تولید می کند. برای اطلاع درباره فروش اقساطی خودرو هایی در این رده و قیمت و پرسش در مورد چگونگی ثبت نام و مدت زمان تحویل خودرو به سایت سپند خودرو و یا نمایندگی ها مراجعه کنید.