در ایران خودروهای هاچ بک، کراس اوور و شاسی بلند ها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. ام وی ام 315 جدید نیز یک هاچ بک با طراحی و امکانات جدید است که توجه ها را به خود جلب کرده است. این خودروی فیس لیفت نشان دهنده سیاست های شرکت تولید کننده اش چری است. اسپرت بودن این خودرو در همان نگاه اول کاملا نمایان است. ام وی ام 315 محصول شرکت مدیران خودروست و در فروش اقساطی مدیران خودرو نیز موجود می باشد.

پیش از پرداختن به معرفی و ویژگی های ظاهری و امکانات این خودرو بهتر است نگاهی به مشخصات فنی و توان موتور این خودرو بیاندازیم. ام وی ام 315 جدید پیشرانه ای به مقدار 1500 را داراست. که همین امر مقدار توان تولید را تایین می کند که 107 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه است. مقدار گشتاور پیشرانه ی ام وی ام 315، 140 نیوتون متر در4500 دور در دقیقه است. موتور این خودرو 4 سیلندر 16 سوپاپه است. ام وی ام با سیستم تعلیق جلو و عقب در دو مدل مستقل مک فرسون و کشنده چندگانه با فنر پیچشی استفاده می کند که در این کلاس خودرو کاملا مورد قبول است.

ام وی ام 315 جدید دارای جعبه دنده 5 دنده دستی است و حجم باک اندازه گیری شده در این خودرو 50 لیتر می باشد. این خودروی چینی خشن در بررسی های انجام شده توانسته استاندارد آلایندگی یورو 5 و هم چنین استاندارد امنیت 4 ستاره در تست C-NCAP را از آن خود کند. کسب این دو امر مهم استاندارد بالای این خودرو را به نمایش می گذارد.کیسه هوای این خودرو فقط برای سرنشینان تعبیه شده و ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه ای از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو به حساب می آید.

امکانات دیگر ام وی ام 315 جدید شامل: چراغ های مه شکن جلو و عقب، چراغ سوم ترمز، تنظیم صندلی جلو در چهار جهت، رینگ آلومینیومی و تنظیم برقی آینه های جانبی می شود. این خودرو در سپند خودرو نیز در شرایط فروش اقساطی ام وی ام 315 موجود می باشد.

در طراحی ام وی ام  315 جدید دیگر از آن طراحی مظلومانه ظاهری خودروهای ام وی ام خبری نیست و تغییر حالت به طراحی خشن بدنه کاملا مشهود است. در طراحی ام وی ام 315 جدید قانون های قدیمی طراحی های چینی زیر پا گذاشته شده و رویه جدید کمک شایانی به مورد قبول بودن آن از دید بینندگان کرده است. در طراحی رو به روی خودروی ام وی ام، چراغ ها که به شکل چشم طراحی شده است و در کاپوت خودرو خطوط تیزی را مشاهده می کنیم که همین خطوط موجب القای حس خشونت در ظاهر خودرو شده است.

بررسی نمای بیرونی ام وی ام ۳۱۵

این طراحی به چراغ های زاویه عقبی خودرو نیز سرایت کرده است. وجود نا محسوس LED ها در چراغ های خودرو زیبایی آنها را دوچندان کرده است. در زاویه جانبی خطوط آیرودینامیکی که خصوصا به شکل محسوس در بخش کناری کاپوت قرار دارد به زیبایی این هاچ بک جذاب افزوده است. ام وی ام 315 جدید طراحی کاملا به روز شده و قابل قبولی را در اختیار شما می گذارد. عیب های طراحی خودروهای قبلی در این نسل کاملا جبران شده است و شامل استانداردهای روز دنیا می شود.

بخش داخلی خودرو نیز با فضای بیرونی آن هماهنگی کامل دارد. در کابین پوشش آلومینیومی نشان سلیقه بالای طراحان است. دکمه های تنظیم آینه و بالا و پایین بردن شیشه ها در کنار قفل درب ها قرار دارد و همین کار با آن ها را آسان تر کرده است.