ام وی ام 110 رقیب سر سخت ماتیز بوده و در همان ابتدای ورود فروش خوبی را به خود اختصاص داده است. خریداران این خودرو به نسبت هزینه ای که برای خرید این خودرو می دهند از آن راضی بوده و مشکلات دیگر خودروهای جدید چینی در این مدل وجود ندارد. در حال حاضر مدتی بیش نیست که ام وی ام 110 با کد S و مشخصات ظاهری که به مقدار کمی تغییر کرده را در خیابان های شهر می بینیم. در ادامه بحث به توضیحات کامل این خودروی کوچک اندام پرداخته، شما می توانید با این اطلاعات کامل بر اساس بودجه ای که دارید برای ثبت نام در فروش اقساطی ام وی ام 110S اقدام کنید. این خودروی شهری که ظاهر و باطنی هماهنگ با یکدیگر دارد تا به امروز قابل قبول خریدارانش واقع شده است.

طراحی این خودرو توسط شرکت ایتالیایی تورینو صورت گرفته ولی شباهت خود را به مقداری با نسل قبلی حفظ کرده است. در نمای رو به رو چراغ هایی بیضی شکل و درشت و سپری با چهره خندان را تشکیل داده که در همراهی با کاپوتی کوتاه و شیشه ای بلند نمای این قسمت را شاد جلوه می دهد. خطوطی که در نمای جانبی طراحی شده بدون هیچ هدفی به وجود آمده و حس خاصی را منتقل نمی کند. خصوصا این که به هیچ وجه با شکل تخم مرغی اتاق هماهنگی ندارد، تنها مقداری از سادگی نمای جلو را کم می کند. رنگ خاصی بر روی آیینه های جانبی وجود ندارد و در ترکیب با دیگر قسمت های مشکی موجود بر روی بدنه خودرو هارمونی متوسطی ایجاد کرده است. دستگیره در عقب در نمای جانبی جای خوبی نداشته و حالت قرار گیری دستگیره شبیه به حرف Q است.

مشخصات فنی و ظاهری ام وی ام 110S

نمای پشتی ام وی ام 110S به نسبت بسیار بهتر طراحی شده، چراغ ها و شیشه ها جذابیت متعادلی دارند. حس مدرن از طریق شیشه ای که نشانگر درب صندوق عقب است منتقل می شود. سپر هارمونی خاصی با دماغه پیدا کرده است. در واقع ام وی ام 110S خودرویی زیبا به حساب نمی آید اما پیشرفت بسیار خوبی از این لحاظ نسبت به نسل قبلی خود داشته است. به طور کل از آن جایی که عمده خریداران این خودرو خانم ها می باشند، تلاش بر این بوده تا رنگ آمیزی شاد و ظاهر مهربان جذب کننده این قشر باشد. با ورود به کابین فضایی کوچک را می بینیم که از طریق دایره و نیم دایره های موجود در آن با نمای خارجی حالتی یک دست پیدا پیدا کرده است. متریال داخلی از کیفیتی متوسط برخوردار بوده و از جنس استفاده شده در کابین پلاستیک خشک می باشد. غربیلک فرمان شکلی ساده داشته و نشانگری دیجیتالی نیز در کابین طراحی شده است.

پیشرانه قابل استفاده در ام وی ام 110S انجین جدید 3 سیلندر با 998 سی سی حجم می باشد. این موتور 4 سوپاپ در هر سیلندر قدرت و گشتاوری در حد موتور های 4 سیلندر 1.1 لیتری قدیمی را تولیدکرده. به این شکل که توان 68 اسب بخار در دور 6000 و گشتاور 93 نیوتن متر در دور 3500 الی 4500 را تولید می کند. به نسبت بدنه و کاربرد تعریف شده برای این خودرو این ابعاد مناسب است. در کل این پیشرانه به نسبت قبل به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کرده است. انتقال قدرت این موتور توسط یک گیربکس 5 سرعته دستی هم به چرخ های جلو فرستاده می شود. دو مدل از سطح های مختلف تجهیزات برای این خودرو در نظر گرفته شده که به نام کم آپشن کامفورتبل و فول لاکچری تقسیم می شود. آپشن هایی که در مدل کم آپشن کامفورتبل وجود دارد شامل: ترمز ضد قفل ABS، کیسه هوا SRS برای راننده و سرنشین جلو، نیروی ترمز EBD،  مه شکن در جلو و عقب، نمایشگر مصرف سوخت لحظه به لحظه، امکان تنظیم ارتفاع چراغ های جلو و تعداد 4 شیشه برقی می شود. در صورتی که در فروش اقساطی خودرو هایی در این رده از سپند خودرو ثبت نام کنید بهترین تقسیم بندی قسطی را در کنار تحویل فوری تجربه خواهید کرد.