در واقع نیسان ادعا دارد که نیسان ایکس تریل فروش بالایی را در سال گذشته به خود اختصاص داده و آن را به یک خودروی SUV محبوب تبدیل کرده است. در ایران فروش اقساطی نیسان ایکس تریل کمک زیادی هم به خریدار با شرایط عالی در سپند خودرو و هم به فروشنده برای بالاتر رفتن فروش می کند. از رقبای سر سخت این خودرو می توان رنو کولئوس، هیوندای سانتافه، تویوتا RAV4 و  میتسوبیشی اوتلندر را می توان نام برد. در این مدل شاهد سپرهای جدید و جلو پنجره ای عریض تر به علاوه چراغ های جدید ال ای دی هستیم. به کار بستن نکات ایمنی برای امنیت بیشتر جزئی جدا نشدنی از خودروی نیسان به حساب می آید. روش های خاصی برای بالا بردن امنیت در مهندسی خودروها وجود دارد. این روش ها اطمینان کامل در حین رانندگی و پارک خودرو به راننده و سرنشینان می دهد. در توضیح بیشتر نام این امکانات ایمنی و کارکرد آن ها را توضیح خواهیم داد.

هشدار رانندگی بین خطوط هشدار به صورت صوتی و تصویری به شما می دهد. شناسایی اجسام متحرک که در زمان روشن بودن سیستم مانیتور 360 درجه با شناسایی جسم متحرک و هشدار صوتی و تصویری شما را در جریان قرار داده و از تصادف جلوگیری می کند. تعداد 6 عدد ایربگ که 2 عدد در جلو، 2 عدد در کنار و دو عدد پرده ای که تا صندلی ردیف دوم ادامه پیدا می کند و از وارد شدن ضربه به افرا حاضر در خودرو تا حد زیادی جلوگیری می کند. هشدار نقطه کور در صورتی که خودرویی دیگر را در منظقه نقطه کور شناسایی کند هشداری را در قسمت درب راننده یا سرنشین نشان می دهد که کمک بسیاری به ایمنی می کند. از تجهیزات این خودرو به چند مورد می توان اشاره کرد: دکمه فشاری استارت که عملیات روشن کردن خودرو را با کلیدی هوشمند انجام می دهد. سیستم تهویه هوای دو گانه اتوماتیک که دمای هوا را تنظیم می کند.

تجهیزات جذاب در نیسان ایکس تریل

صندلی های جلوی گرم شونده که به موقع لزوم می توانید حسی راحت از گرم شدن آن ها بگیرید. صندلی های عقب قابلیت این را دارند که به سمت جلو خم شده و قسمت بار بزرگ تری بای شما فراهم کند. درب عقب با زاویه ای 80 درجه باز می شود و دسترسی آسان تر را برای شما فراهم می کند. با ورود به فضای داخلی در وهله اول چشم ما به تجهیزاتی از قبیل چرم های دو لبه، تریم های مشکی براق، روشنایی LED داخلی، سانروف پانارومیک می خورد. این خصوصیات زیبا چشم ها را به خود خیره کرده و فضایی دلنشین را برای سرنشینان ایجاد می کند. ادوات و متریال عالی در جای جای این خودرو قرار می گیرد. صندلی ها نهایت آرامش و راحتی را برای شما فراهم آورده و حسی بدون جاذبه به اشخاص می دهد. سانروف برقی آسمان پر ستاره را در طول مسیر پیش روی شما قرار خواهد داد.

طراحی بدنه و نمای خارجی بسیار با دقت و نگاهی ریز بین انجام شده که در نهایت بدنه ای عضلانی و جذاب را در اختیار ما می گذارد. همین امر جثه ای بزرگ از این خودرو را به نمایش گذاشته اما این به این معنی نیست که رانندگی در سطح شهر را سخت و دست و پا گیر می کند. در نمای عقب چراغ های  LED نوری سیال را در فضا ایجاد می کند که با توجه به نیاز می توان آن را خاموش یا روشن کرد. نیسان ایکس تریل با استفاده از رینگ های 18 اینچی آلیاژی جذابیت زیادی را در سرتاسر نمای جانبی ایجاد کرده است.

هم چنین در نمای رو به رو چراغ های LED دو گانه و چراغ های روشن در روز LED را مشاهده می کنیم که امکان تنظیم خودکار زاویه و فاصله دور و نزدیک را برای شما فراهم می کند. پیشرانه قابل استفاده در نیسان ایکس تریل با حجمی معادل 2488 سی سی در دسترس قرار می گیرد. این پیشرانه توان 171 اسب بخار را تولید می کند. البته برای خودرویی با این بدنه بزرگ و سنگین وزن مناسب نبوده و ضعیف است. شتاب اعلام شده برای این خودرو صفر تا صد 10.5 ثانیه ای می باشد. رانندگی با این خودرو که در واقع نوعی آفرود به حساب می آید و حالت های مختلفی را برای راندن عرضه می کند و نوعی مزیت محسوب می شود لذت بخش و پر هیجان است. فروش اقساطی خودرو هایی در این رده مشخصات فنی در سپند خودرو موجود است.