فیات ، قیمت ۱۲۴ اسپایدر جدید خود را اعلام کرده است که از ۲۵۹۹۰ دلار شروع می شود.

به گزارش خبرخودرو، در این صورت قیمت پایه ۱۲۴ اسپایدر تا حدودی نزدیک به همتای خود، مزدا MX-5میاتا مدل ۲۰۱۶ خواهد بود که تنها حدود چند صد دلار ارزان تر است.

اگرچه این دو خودرو اشتراکات زیادی دارند اما بزرگ ترین تفاوت آن ها زیرکاپوتشان است چرا که ۱۲۴ اسپایدر از موتور ۱٫۴ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور ۱۸۴ فوت پوند بهره می برد در حالی که MX-5 دارای قدرت ۱۵۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۸ فوت پوند از موتوری دمش طبیعی است. در واقع، فیات کرایسلر با هزینه ای مشابه، توان بیش تری را ارائه می دهد.

مدل پایه Classica این خودرو با قیمت ۲۵۹۹۰ دلار از رینگ های آلیاژی ۱۶ اینچی، صندلی های پارچه ای مشکی، چراغ های جلوی هالوژن، چراغ های عقب LED و گیربکس دستی شش سرعته بهره می برد. این مدل با گیربکس اتوماتیک ۱۳۰۰ دلار گران تر می شود.

ShowImage

مدل بعدی این خودرو Lusso است که با بهره گیری از رینگ های آلیاژی ۱۷ اینچی، سر ستون A نقره ای شده، اگزوز کرومی دوگانه، صندلی های چرمی گرم شونده و مجموعه شمارشگرها با روکش های چرم، ۲۸۴۸۰ دلار قیمت گذاری شده است.

خریدارانی که در پی قدرت بیش تر در این خودرو هستند می توانند ۱۲۴ اسپایدر ابارث را خریداری کنند که دارای قدرت ۱۶۵ اسب بخار از موتور توربوی مشابه مدل اصلی به همراه تعدادی اصلاحات عملکردی از جمله سیستم تعلیق اسپرت Bilstein، دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی، اگزوز تیون شده اسپرت و انتخابگر حالت اسپرت است.

فیات به منظور متمایز ساختن این نسخه آن را به رینگ های آلومینیومی ۱۷ اینچی، قسمت های فلزی اسلحه روی بدنه و نوار روی کاپوت دستی انتخابی مجهز کرده است. ترمزهای برمبو و صندلی های ریکارو نیز برای این مدل ارائه می شوند.

فیات ۱۲۴ اسپایدر ابارث با گیربکس دستی،۲۹۱۹۰ دلار قیمت گذاری شده است.

هم چنین نسخه ۱۲۴ اسپایدر پریما EdizioneLusso نیز برای این خودرو موجود است که تنها ۱۲۴ دستگاه از آن تولید خواهد شد. این خودرو با بهره گیری از نشان مخصوص، رنگ بدنه آبی خاص و صندلی های چرمی قهوه ای با قیمت ۳۵۹۹۵ دلار به فروش می رسد.