آلفا رومئو میتو متعلق به سال 2012 میلادی است و با قطعات شرکت NOVITEC تیونینگ شده است. آلفا رومئو از نظر بدنه و قوای محرکه دچار تغییرات زیادی شده و به لطف عمل های جراحی که بر رویش انجام شده است چهره ی بسیار زیبایی دارد. میتو خودرویی خاص است که از سال 2008 تا به حال در تورین، ایتالیا و لا استامپا بر روی خط تولید قرار دارد. میتو در کلاس خودروهای سوپر مینی دسته بندی می شود و طراحی آن جلو محور است. نمونه ی 2018 این خودرو به شدت مورد توجه لوکس پسندان قرار گرفته است و فروش اقساطی آلفا رومئو میتو نیز چند ماه بعد از فروش نقدی آغاز خواهد شد.

طراحی آلفا رومئو میتو 2018

اسپرت بودن اولین چیزی است که در استخوان بندی این خودرو متوجه می شوید. سپر این خودرو کشید تر شده و یک لیپ سه تیکه به زیر آن اضافه شده است. 2 تکه ی بزرگ در طرفین سپر نیز وجود دارند که توسط یک قطعه ی استیل به هم متصل شده اند. لیپ متصل به بدنه باعث عضلانی تر شدن چهره ی خودرو شده است و جلوه ی روبرویی خودرو را بسیار زیباتر کرده است. در داخل این خودرو نیز از ویژگی های اسپرت و لوکس چشم پوشی نشده است و قاب آینه ی استیل به رنگ کروم آبکاری شده با تضاد خوبی که میان اجزای داخلی به وجود می آورد نقش بسیار مهمی در زیباتر شدن فضای داخلی خودرو دارد.
جذاب ترین قسمت در خودروهای لوکس و اسپرت رینگ های آن است که در آلفا رومئو میتو انتخاب بسیار خوبی در این مورد انجام شده است. تمامی رینگ های استفاده شده در میتو 2018 از برند معروف NOVITEC هستند و اندازه و سایز 18 اینچی آنها چشم هر بینندده ای را به سمت خود می کشاند. پهنای رینگ ها 225 میلی متر و ارتفاع آن 4 سانت می باشد. در حقیقت رینگ های آلفا رومئو در بزرگترین سایز قابل استفاده ی خود نسبت به بدنه ی خودرو قرار دارند.
قوای محرکه میتو 2018
در زیر کاپوت میتو اولین قطعه ای که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد (CARBON DYNAMYC AIRBOX) یا همان کیت هوای میتو است که وظیفه ی آن بالا بردن عملکرد و راندمان خودرو است. در حقیقت این باکس باعث تازه نفس بودن خودرو می شود و اجزای تشکیل دهنده ی آن عبارتند از یک فیلتر هوای مادام‌العمر و قابل شستشو که داخل یک باکس قرار دارد. این باکس از سه لایه الیاف فیبر کربن تشکیل شده است و هوای داخل خود را خنک نگه می دارد. در ادامه ی این فیلتر لوله کشی استیلی را مشاهده خواهید کرد که مستقیما به توربو متصل شده است و هوا تحت فشار زیاد به دریچه گاز هدایت می شود.
قطعه ی بعدی که داخل محفظه ی موتور قرار دارد و باعث عملکرد متفاوت موتور آلفا رومئو نسبت به خودروهای اسپرت دیگر می شود چیپ ECU یا همان POWER JET است. این قطعه محصول شرکت NOVITEC می باشد و با نصب کردن آن در مدار خودرو قدرت موتور تا 25 اسب بخار و گشتاور به میزان 40 اسب بخار افزایش می یابد. کاربرد این قطعه به اینجا ختم نمی شود و با کاهش مصرف سوخت و از بین بردن تاخیر اولیه خودرو کارآیی خود را به نسبت زیادی بالا برده است. این قطعه مورد تائید استاندارهای اروپایی است و هیچ گونه عیب و نقصی را در سیستم برق و ECU خودرو به وجود نمی آورد.

میتو خودرویی تیونینگ شده است که تجربه ی سواری با آن به مذاق اسپرت سواران بسیار خوش می آید. سیستم تعلیق، خشکی خودرو در هنگام پیچیدن و ارتفاع پایین آلفا رومئو میتو به گونه ای است که بیشترین لذت سواری نصیب راننده ی خودرو شود. فروش اقساطی آلفا رومئو با وجود فعال بودن در کشورهای گوناگون زیاد پر استقبال نیست و این موضوع را به پای محبوبیت خودرو نباید بگذاریم بلکه تمام کسانی که قصد خرید خودرو را دارند از جمله افرادی می باشند که قادر به خرید نقدی و یک جای میتو 2018 می باشند.